Goblin
Punkty życia: 3
Atak: 3
Obrona: 1
Obrażenia: 1-2
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 40
Przyrost: 10+2
Niezła jednostka pierwszego poziomu. W dość dużej grupie potrafi bardzo namieszać na polu bitwy. Zadaje stosunkowo duże obrażenia, które jednak w późniejszym etapie gry już nie zachwycają. Jej wadą jest niski współczynnik obrony.
Ocena: 4 / 6
Ork
Punkty życia: 10
Atak: 3
Obrona: 4
Obrażenia: 2-3
Strzały: 8
Szybkość: Mała
Koszt: 140
Przyrost: 8+2
Jedna z dwóch istot z zamku barbarzyńcy atakująca przeciwnika z dystansu. Jest porównywalna do łuczników, aczkolwiek orkowie posiadają większą liczbę punktów obrony oraz mniejszy współczynnik ataku. Warto po nich sięgnąć.
Ocena: 4 / 6
Wilk
Punkty życia: 20
Atak: 6
Obrona: 2
Obrażenia: 3-5
Strzały: Brak
Szybkość: Duża
Koszt: 200
Przyrost: 5+2
Szybkie i zabójcze stworzenie trzeciego poziomu. Zadają obrażenia dwa razy, co sprawia, że armia przeciwnika może zostać szybko zniszczona. Niestety, wilki są bardzo podatne na obrażenia i przez to są łatwym celem. Jeśli posiadasz zaklęcie "obrona", to natychmiast rzuć je na nie, bo naprawdę warto.
Ocena: 5 / 6
Ogr
Punkty życia: 40
Atak: 9
Obrona: 5
Obrażenia: 4-6
Strzały: Brak
Szybkość: Mała
Koszt: 300
Przyrost: 4+2
Potężna i wytrzymała jednostka piechoty. Porusza się bardzo powoli, więc nadaje się głównie do osłaniania orków i trolli. Gdy jednak przeciwnicy do niej podchodzą, pokazuje na co ją stać.
Ocena: 4 / 6
Troll
Punkty życia:40
Atak: 10
Obrona: 5
Obrażenia: 5-7
Strzały: 8
Szybkość: Średnia
Koszt: 600
Przyrost: 3+2
Najlepsza jednostka strzelająca w pierwszej części "hirołsów". Jest postrachem wśród przeciwników, gdyż zadaje bardzo duże obrażenia. Znakomicie sprawdza się w oblężeniach zamku. Warto również wspomnieć o tym, że po każdej turze trolle regenerują swoje rany, dzięki czemu są jednostkami wręcz idealnymi.
Ocena: 6- / 6
Cyklop
Punkty życia: 80
Atak: 12
Obrona: 9
Obrażenia: 12-24
Strzały: Brak
Szybkość: Średnia
Koszt: 750 + 1 kryszt.
Przyrost: 2+2
Pożyteczna jednostka szóstego poziomu. Potrafi zaatakować dwóch wrogów jednocześnie. Warto również wspomnieć o fakcie, iż jej atak ma 20% szans na rzucenie czaru "paraliż", który unieruchamia przeciwnika. Niestety, słaba obrona i niska prędkość powodują, że nie jest istotą idealną.
Ocena: 4 / 6
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz