riese

Klasy

Jednoklasowcy

Wojownik

Wojownik to rycerz, fechmistrz, żołnierz i miłośnik bójek. Jego życie wypełnia poznawanie broni i taktyki. Można go spotkać na polu bitwy, ale również walczącego z potworami. Dobry wojownik musi być silny i zdrowy – inaczej ma nikłe szanse na przetrwanie.

Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:

bg i
Dany poziom Ilość doświadczenia
1 0
2 2,000
3 4,000
4 8,000
5 16,000
6 32,000
7 64,000
8 125,000
9 250,000
10 500,000

Łowca

Łowca to wojownik, myśliwy i leśnik. Biegle posługuje się bronią i jest wytrawnym znawcą lasu. Często chroni i pomaga zagubionym wędrowcom i uczciwym wieśniakom. Łowca musi być silny, mądry i znać naturę, by żyć pełnią życia.

Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:

bg i
Dany poziom Ilość doświadczenia
1 0
2 2,250
3 4,500
4 9,000
5 18,000
6 36,000
7 75,000
8 150,000
9 300,000
10 600,000

Paladyn

Paladyn to szlachetny i prawy rycerz; symbol wszystkiego co dobre. Jest jak wojownik nieodłącznie związany z walką, żyje jednak ideałami praworządności, sprawiedliwości, uczciwości, pobożności i rycerskości. Stara się być żywym przykładem tych przymiotów, by inni mogli uczyć się od niego, podziwiając chwalebne czyny.

Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:

bg i
Dany poziom Ilość doświadczenia
1 0
2 2,250
3 4,500
4 9,000
5 18,000
6 36,000
7 75,000
8 150,000
9 300,000
10 600,000

Kapłan

Kapłan (dowolnej religii) zaspokaja duchowe potrzeby wspólnoty. Jest zarówno obrońcą, jak i uzdrowicielem. Nie jest jednak niechętny walce. W przypadku zagrożenia złem kapłan bez wahania odnajdzie je i zniszczy. Dotyczy to również złych kapłanów, którzy jednakże występują przeciwko dobru.

Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:

bg i
Dany poziom Ilość doświadczenia
1 0
2 1,500
3 3,000
4 6,000
5 13,000
6 27,500
7 55,000
8 110,000
9 225,000
10 450,000

Druid

Druid jest kapłanem natury i neutralności oraz tego, co dzikie we wspólnocie. Wykorzystuje swe moce do chronienia i zachowania równowagi w świecie.

Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:

bg i
Dany poziom Ilość doświadczenia
1 0
2 2,000
3 4,000
4 7,500
5 12,500
6 20,000
7 35,000
8 60,000
9 90,000
10 125,000

Mag

Mag, który poświęca się jednej szkole magii w stopniu większym niż innym, jest nazwany specjalistą. Dzięki temu rośnie liczba czarów, które może rzucić, ale traci zdolność do rzucania czarów z opozycyjnych szkół. Rozważ wady i zalety z ostrożnością. Mag posiada osiem podklas: Mistrz odrzucania, Mistrz przywołań, Mistrz poznania, Mistrz zauroczeń, Iluzjonista, Mistrz inwokacji, Nekromanta, Mistrz przemian.

Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:

bg i
Dany poziom Ilość doświadczenia
1 0
2 2,500
3 5,000
4 10,000
5 20,000
6 40,000
7 60,000
8 90,000
9 135,000
10 250,000

Złodziej

Złodziej to zręczny łotrzyk, który stara się osiągnąć własne cele – dobre lub złe. Jego znakami rozpoznawczymi są spryt, zwinność i ciągłe krycie się w cieniu. Tylko od złodzieja zależy, czy wykorzysta swe talenty przeciw niewinnym wędrowcom, bogatym kupcom, potworom lub gnębiącej biedaków władzy.

Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:

bg i
Dany poziom Ilość doświadczenia
1 0
2 1,250
3 2,500
4 5,000
5 10,000
6 20,000
7 40,000
8 70,000
9 110,000
10 160,000

Bard

Bard również jest łotrzykiem, ale znacznie różniącym się od złodzieja. Jego siłą jest wdzięk i urocza osobowość. Z ich pomocą oraz z pomocą dowcipów kroczy przez świat. Bard to utalentowany muzyk i chodzący magazyn plotek, opowieści i wiedzy. Wie nieco o tym, co spotkał na swej drodze. Zna się właściwie na wszystkim, ale w niczym nie jest mistrzem. Wielu bardów to łajdacy, ale mimo to ich opowieści i pieśni są z radością witane niemal wszędzie.

Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:

bg i
Dany poziom Ilość doświadczenia
1 0
2 1,250
3 2,500
4 5,000
5 10,000
6 20,000
7 40,000
8 70,000
9 110,000
10 160,000

Dwuklasowcy

bg ibg ibg i

Wojownik/Złodziej

Ta postać posiada umiejętności złodzieja i wojownika, choć nie może wykorzystywać tych pierwszych, gdy nosi zbroję cięższą niż skórzana ćwiekowana.

Wojownik/Kapłan

Ta postać posiada umiejętności wojownika i kapłana, choć może wykorzystywać te bronie, na które pozwala jej kapłański etos.

Wojownik/Mag

Ta postać posiada umiejętności wojownika i maga, ale nie może rzucać zaklęć będąc w zbroi. Gnomy mogą być tego rodzaju dwuklasowcami, ale tylko wojownikami/iluzjonistami. Jest to jedyna rasa, która może łączyć maga-specjalistę z inną klasą.

Mag/Złodziej

Ta postać posiada umiejętności maga i złodzieja, nie może jednak rzucać zaklęć będąc w zbroi.

Kapłan/Mag

Ta postać posiada umiejętności maga i kapłana, nie może jednak rzucać zaklęć będąc w zbroi.

Kapłan/Złodziej

Ta postać posiada umiejętności złodzieja i kapłana, choć może wykorzystywać tylko te bronie, na które pozwala jego kapłański etos.

Wojownik/Druid

Ta postać posiada umiejętności wojownika i druida, choć może wykorzystywać tylko te bronie, na które pozwala jej druidyczny etos.

Kapłan/Łowca

Ta postać posiada umiejętności łowcy i kapłana, choć może wykorzystywać tylko te bronie, na które pozwala jej kapłański etos.

bg ibg ibg i

Wieloklasowcy

Wojownik/Mag/Złodziej

Ta postać posiada umiejętności wojownika, maga i złodzieja, ale nie może rzucać zaklęć będąc w zbroi, ani wykorzystywać talentów złodzieja, gdy nosi zbroję cięższą niż skórzana ćwiekowana.

Wojownik/Mag/Kapłan

Ta postać posiada umiejętności wojownika, maga i kapłana, ale nie może rzucać zaklęć będąc w zbroi i ma prawo wykorzystywać tylko te bronie, na które pozwala jej kapłański etos.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...