Jednoklasowcy
Wojownik
Wojownik to rycerz, fechmistrz, żołnierz i miłośnik bójek. Jego życie wypełnia poznawanie broni i taktyki. Można go spotkać na polu bitwy, ale również walczącego z potworami. Dobry wojownik musi być silny i zdrowy – inaczej ma nikłe szanse na przetrwanie.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:
Dany poziom | Ilość doświadczenia |
---|---|
1 | 0 |
2 | 2,000 |
3 | 4,000 |
4 | 8,000 |
5 | 16,000 |
6 | 32,000 |
7 | 64,000 |
8 | 125,000 |
9 | 250,000 |
10 | 500,000 |
Łowca
Łowca to wojownik, myśliwy i leśnik. Biegle posługuje się bronią i jest wytrawnym znawcą lasu. Często chroni i pomaga zagubionym wędrowcom i uczciwym wieśniakom. Łowca musi być silny, mądry i znać naturę, by żyć pełnią życia.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:
Dany poziom | Ilość doświadczenia |
---|---|
1 | 0 |
2 | 2,250 |
3 | 4,500 |
4 | 9,000 |
5 | 18,000 |
6 | 36,000 |
7 | 75,000 |
8 | 150,000 |
9 | 300,000 |
10 | 600,000 |
Paladyn
Paladyn to szlachetny i prawy rycerz; symbol wszystkiego co dobre. Jest jak wojownik nieodłącznie związany z walką, żyje jednak ideałami praworządności, sprawiedliwości, uczciwości, pobożności i rycerskości. Stara się być żywym przykładem tych przymiotów, by inni mogli uczyć się od niego, podziwiając chwalebne czyny.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:
Dany poziom | Ilość doświadczenia |
---|---|
1 | 0 |
2 | 2,250 |
3 | 4,500 |
4 | 9,000 |
5 | 18,000 |
6 | 36,000 |
7 | 75,000 |
8 | 150,000 |
9 | 300,000 |
10 | 600,000 |
Kapłan
Kapłan (dowolnej religii) zaspokaja duchowe potrzeby wspólnoty. Jest zarówno obrońcą, jak i uzdrowicielem. Nie jest jednak niechętny walce. W przypadku zagrożenia złem kapłan bez wahania odnajdzie je i zniszczy. Dotyczy to również złych kapłanów, którzy jednakże występują przeciwko dobru.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:
Dany poziom | Ilość doświadczenia |
---|---|
1 | 0 |
2 | 1,500 |
3 | 3,000 |
4 | 6,000 |
5 | 13,000 |
6 | 27,500 |
7 | 55,000 |
8 | 110,000 |
9 | 225,000 |
10 | 450,000 |
Druid
Druid jest kapłanem natury i neutralności oraz tego, co dzikie we wspólnocie. Wykorzystuje swe moce do chronienia i zachowania równowagi w świecie.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:
Dany poziom | Ilość doświadczenia |
---|---|
1 | 0 |
2 | 2,000 |
3 | 4,000 |
4 | 7,500 |
5 | 12,500 |
6 | 20,000 |
7 | 35,000 |
8 | 60,000 |
9 | 90,000 |
10 | 125,000 |
Mag
Mag, który poświęca się jednej szkole magii w stopniu większym niż innym, jest nazwany specjalistą. Dzięki temu rośnie liczba czarów, które może rzucić, ale traci zdolność do rzucania czarów z opozycyjnych szkół. Rozważ wady i zalety z ostrożnością. Mag posiada osiem podklas: Mistrz odrzucania, Mistrz przywołań, Mistrz poznania, Mistrz zauroczeń, Iluzjonista, Mistrz inwokacji, Nekromanta, Mistrz przemian.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:
Dany poziom | Ilość doświadczenia |
---|---|
1 | 0 |
2 | 2,500 |
3 | 5,000 |
4 | 10,000 |
5 | 20,000 |
6 | 40,000 |
7 | 60,000 |
8 | 90,000 |
9 | 135,000 |
10 | 250,000 |
Złodziej
Złodziej to zręczny łotrzyk, który stara się osiągnąć własne cele – dobre lub złe. Jego znakami rozpoznawczymi są spryt, zwinność i ciągłe krycie się w cieniu. Tylko od złodzieja zależy, czy wykorzysta swe talenty przeciw niewinnym wędrowcom, bogatym kupcom, potworom lub gnębiącej biedaków władzy.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:
Dany poziom | Ilość doświadczenia |
---|---|
1 | 0 |
2 | 1,250 |
3 | 2,500 |
4 | 5,000 |
5 | 10,000 |
6 | 20,000 |
7 | 40,000 |
8 | 70,000 |
9 | 110,000 |
10 | 160,000 |
Bard
Bard również jest łotrzykiem, ale znacznie różniącym się od złodzieja. Jego siłą jest wdzięk i urocza osobowość. Z ich pomocą oraz z pomocą dowcipów kroczy przez świat. Bard to utalentowany muzyk i chodzący magazyn plotek, opowieści i wiedzy. Wie nieco o tym, co spotkał na swej drodze. Zna się właściwie na wszystkim, ale w niczym nie jest mistrzem. Wielu bardów to łajdacy, ale mimo to ich opowieści i pieśni są z radością witane niemal wszędzie.
Ilość doświadczenia potrzebna do awansu na dany poziom:
Dany poziom | Ilość doświadczenia |
---|---|
1 | 0 |
2 | 1,250 |
3 | 2,500 |
4 | 5,000 |
5 | 10,000 |
6 | 20,000 |
7 | 40,000 |
8 | 70,000 |
9 | 110,000 |
10 | 160,000 |
Dwuklasowcy
Wojownik/Złodziej
Ta postać posiada umiejętności złodzieja i wojownika, choć nie może wykorzystywać tych pierwszych, gdy nosi zbroję cięższą niż skórzana ćwiekowana.
Wojownik/Kapłan
Ta postać posiada umiejętności wojownika i kapłana, choć może wykorzystywać te bronie, na które pozwala jej kapłański etos.
Wojownik/Mag
Ta postać posiada umiejętności wojownika i maga, ale nie może rzucać zaklęć będąc w zbroi. Gnomy mogą być tego rodzaju dwuklasowcami, ale tylko wojownikami/iluzjonistami. Jest to jedyna rasa, która może łączyć maga-specjalistę z inną klasą.
Mag/Złodziej
Ta postać posiada umiejętności maga i złodzieja, nie może jednak rzucać zaklęć będąc w zbroi.
Kapłan/Mag
Ta postać posiada umiejętności maga i kapłana, nie może jednak rzucać zaklęć będąc w zbroi.
Kapłan/Złodziej
Ta postać posiada umiejętności złodzieja i kapłana, choć może wykorzystywać tylko te bronie, na które pozwala jego kapłański etos.
Wojownik/Druid
Ta postać posiada umiejętności wojownika i druida, choć może wykorzystywać tylko te bronie, na które pozwala jej druidyczny etos.
Kapłan/Łowca
Ta postać posiada umiejętności łowcy i kapłana, choć może wykorzystywać tylko te bronie, na które pozwala jej kapłański etos.
Wieloklasowcy
Wojownik/Mag/Złodziej
Ta postać posiada umiejętności wojownika, maga i złodzieja, ale nie może rzucać zaklęć będąc w zbroi, ani wykorzystywać talentów złodzieja, gdy nosi zbroję cięższą niż skórzana ćwiekowana.
Wojownik/Mag/Kapłan
Ta postać posiada umiejętności wojownika, maga i kapłana, ale nie może rzucać zaklęć będąc w zbroi i ma prawo wykorzystywać tylko te bronie, na które pozwala jej kapłański etos.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz