Każdy moduł został zaprojektowany tak, iż znajdzie się w nim kilka zaskakujących rozwiązań lub zadań, które zostały potraktowane z przymrużeniem oka czy też mają skłonić gracza do ponownego wczytania gry. Witch’s Wake nie jest tu wyjątkiem.
Palec
Na samym początku gry pojawia się postać Zbieraczki. Poczciwa staruszka postanawia obciąć nam palec ze względu na pierścień, który zdaje się być coś wart. Za pomocą rzutu na szczęście lub refleks możesz tego uniknąć. W przypadku porażki otrzymujemy swój własny palec, który w planach miał być ważnym przedmiotem, ale nie pełni żadnej funkcji. Ale od czego ma się edytor…
Książę zaprasza
Książę Ahmed umiera na naszych oczach. Już po przebudzeniu znajdziemy jego ciało nabite na włócznię. Jako wierny żołnierz zdejmiesz ciało i pogrzebiesz je. Zyskasz dzięki temu parę PD, zaś broń zabierzesz dla siebie. Polecam użyć jej specjalnej mocy – pojawia się opcja, by popełnić samobójstwo nabijając się na włócznię. Nie możemy zrobić tego od razu, ale po rozmowie z Nocną Wiedźmą samobójstwo to dobry sposób, by wykonać zadania na Planie Smutków.
W poszukiwaniu towarzystwa…
Od Zbieraczki odbieramy nasz Żelazny Pierścień. Złoty także możemy zabrać, ale nie ma to większego znaczenia dla fabuły gry. Rozmowa z pierścieniem odbywa się na zasadzie: „Nic ci nie powiem”, niemniej parę dodatkowych PD przyda się z pewnością.
Posunąłeś się dalej w fabule
Ten napis sugeruje nam, iż odkryliśmy coś nowego. Dla fabuły warto nawet dać się zabić...
Odpoczynek
Wprowadzono modyfikację opcji odpoczynku. Nie odzyskujemy w nim już pełni sił za jednym odpoczynkiem, nie możemy też z niego korzystać częściej niż raz na 3 minuty gry.
Diabelski Wynalazek
Owe urządzenie znajdziemy w Domu Starego Nimmermaera. Wrzucając kilka monet i pociągając za dźwignię mamy szansę na to, iż wypadnie trochę więcej lub trochę mniej zainwestowanych środków.
Pierzasty Fetysz
Możemy go użyć do pozbycia się goblinów z Cmentarza, ale lepszym rozwiązaniem jest ten przedmiot zagarnąć dla siebie – zmniejsza całkowity ciężar przedmiotów o 60%.
Zmora Wiedźmy
Ten topór znajdziemy na Pobojowisku. Na Planie Smutków pomoże nam przekonać Morrisa o śmierci księcia Ahmeda.
Małe polerowanko
Kowal Angmar pozwala nam wypolerować zardzewiałe przedmioty z Cmentarza. Koszt takiej operacji to 100 złota za sztukę, ale tym sposobem otrzymamy:
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz