Wiadomo już, jak będzie wyglądała karta postaci i rozwój bohatera w przeglądarkowym RPGu Toril. Potwórcy – autorzy gry – ujawnili kolejne screenshoty, które obrazują poszczególne elementy gry na przykładzie półorczycy Ches. Zobaczcie, jak wyglądają aspekty zielonoskórej Niezdary, pracującej jako drwal na wycince w Skraju i skrycie podkochującej się we właścicielu tamtejszej gospody.
"Kiedy podjęliśmy temat postaci, tworzenia i ich rozwijania, pierwszą decyzją było odrzucenie standardowego zdobywania doświadczenia – czyli punktów wymienialnych na różnego rodzaju korzyści. Uznaliśmy, że storytelling nie powinien iść w parze z liczbami, którymi trudno odzwierciedlić postać będącą opowieścią samą w sobie. Z tego powodu postawiliśmy na aspekty zaczerpnięte z systemu FATE.
Te opisowe cechy są wszystkim tym, czym w D&D są atrybuty, umiejętności i atuty, a nawet czymś więcej. Aspekt może mówić o wadach i zaletach postaci, jej dziwacznych nawykach, niezwykłych talentach i zawartych znajomościach. W idealnej sytuacji aspekt zarówno daje, jak i zabiera..."
Zapraszamy do przeczytania artykułu na ten temat. :)