


Jak informuje serwis RPG Codex, Chris Avellone jeszcze w roku 2016 zapowie swój kolejny projekt. Ciężko powiedzieć, o co dokładniej chodzi oraz z jakim studiem twórca nawiąże tym razem współpracę, ale pewne jest, że wszystko, czego Avellone się dotknie jest jakby lepsze.

Dla przypomnienia, projektant ten pracował nad takimi grami jak "Fallout 2", "Planescape: Torment", "Neverwinter Nights 2: Maska zdrajcy", czy "Pillars of Eternity".



W miniony weekend odbyła się ceremonia przyznania 23. edycji nagrody Spectrum w Nowym Jorku. Nagroda ta ma wyróżnić artystów, grafików i rzeźbiarzy, którzy swoją pracą uświetniają świat fantastyki i działają na wyobraźnię ludzi. W każdej kategorii wyznaczane są dwie osoby, otrzymujące odpowiednio złote i srebrne wyróżnienie. Nadesłane prace, które otrzymają odpowiednią ilość punktów od jury, zostają publikowane w najnowszej książce "Spectrum" przeznaczonej do sprzedaży.
Pośród tegorocznych jurorów znaleźli się:


"System Crash" zapowiada się ciekawie. Wedle słów twórców z Rogue Moon Studios jest to cyberpunkowa karcianka wzorowana na klasykach gatunku – "Neuromancerze" i "Łowcy Androidów". W świecie gdzie wszystko należy do korporacji, a granica między ludźmi i maszynami zaczyna się zacierać przyjdzie nam walczyć o wolność i przetrwanie. Żeby nakręcić nas przed premierą twórcy postanowili podzielić się z nami trailerem nadchodzącej produkcji. Film znajduje się w rozwinięciu newsa.



Studio The Chinese Room, znane dotychczas głównie z gier przygodowych, w rozmowie z serwisem Rock, Paper, Shotgun poinformowało, że trwają pracę nad projektem "Total Dark", który ma być inspirowaną bitewnymi grami planszowymi, papierowymi grami fabularnymi oraz klasycznymi grami cRPG, produkcją właśnie z gatunku fabularnych gier akcji z widokiem izometrycznym.

Póki co o grze nie wiemy zbyt wiele, poza tym, że autorzy chcą zawrzeć w niej rozbudowaną mechanikę, a sam proces produkcji ma być bardzo przejrzysty. Podobno już pod koniec kwietnia ukaże się pierwsza wersja gry – coś na kształt prototypu. Być może wtedy pojawią się też jakieś pierwsze materiały, które będziemy mogli wam przekazać.

Podczas Game Developers Conference 2016 studio BioWare w sposób niedosłowny ujawniło swoją zupełnie nową markę. Fakt jest jednak taki, że mało kto zwrócił na to uwagę i nie mamy praktycznie żadnych informacji na ten temat, poza tym, że coś się święci. Po konferencji Alistair McNally, odpowiedzialny za kierunek artystyczny produkcji BioWare, który w koszulkę się ubrał, pochwalił się na Twitterze, że nikt się nie zorientował, że w pewien sposób zapowiedziany został zupełnie nowy tytuł. Niestety póki co nie znalazł się nikt, kto by uwiecznił koszulkę na fotografii.


- 92 strony
- « Pierwsza
- ←
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- →
- Ostatnia »