


Gotowi na największe międzynarodowe święto graczy? Przygotowaliśmy dla was mały przewodnik po tegorocznym E3, które zaczyna się już jutro! W tym roku będziemy mogli obejrzeć konferencje Bethesdy, Microsoftu, Ubisoftu, Sony i Nintendo. Przed samym E3, odbędzie również EA Play, czyli oddzielna impreza dla fanów Electronic Arts. Niżej znajdziecie pełny rozkład jazdy na zbliżający wszystkie trzy dni imprezy oraz (później) linki do wszystkich newsów, które pojawią się w związku z E3.



Jak informuje serwis RPG Codex, Chris Avellone jeszcze w roku 2016 zapowie swój kolejny projekt. Ciężko powiedzieć, o co dokładniej chodzi oraz z jakim studiem twórca nawiąże tym razem współpracę, ale pewne jest, że wszystko, czego Avellone się dotknie jest jakby lepsze.

Dla przypomnienia, projektant ten pracował nad takimi grami jak "Fallout 2", "Planescape: Torment", "Neverwinter Nights 2: Maska zdrajcy", czy "Pillars of Eternity".



W miniony weekend odbyła się ceremonia przyznania 23. edycji nagrody Spectrum w Nowym Jorku. Nagroda ta ma wyróżnić artystów, grafików i rzeźbiarzy, którzy swoją pracą uświetniają świat fantastyki i działają na wyobraźnię ludzi. W każdej kategorii wyznaczane są dwie osoby, otrzymujące odpowiednio złote i srebrne wyróżnienie. Nadesłane prace, które otrzymają odpowiednią ilość punktów od jury, zostają publikowane w najnowszej książce "Spectrum" przeznaczonej do sprzedaży.
Pośród tegorocznych jurorów znaleźli się:


"System Crash" zapowiada się ciekawie. Wedle słów twórców z Rogue Moon Studios jest to cyberpunkowa karcianka wzorowana na klasykach gatunku – "Neuromancerze" i "Łowcy Androidów". W świecie gdzie wszystko należy do korporacji, a granica między ludźmi i maszynami zaczyna się zacierać przyjdzie nam walczyć o wolność i przetrwanie. Żeby nakręcić nas przed premierą twórcy postanowili podzielić się z nami trailerem nadchodzącej produkcji. Film znajduje się w rozwinięciu newsa.



Studio The Chinese Room, znane dotychczas głównie z gier przygodowych, w rozmowie z serwisem Rock, Paper, Shotgun poinformowało, że trwają pracę nad projektem "Total Dark", który ma być inspirowaną bitewnymi grami planszowymi, papierowymi grami fabularnymi oraz klasycznymi grami cRPG, produkcją właśnie z gatunku fabularnych gier akcji z widokiem izometrycznym.

Póki co o grze nie wiemy zbyt wiele, poza tym, że autorzy chcą zawrzeć w niej rozbudowaną mechanikę, a sam proces produkcji ma być bardzo przejrzysty. Podobno już pod koniec kwietnia ukaże się pierwsza wersja gry – coś na kształt prototypu. Być może wtedy pojawią się też jakieś pierwsze materiały, które będziemy mogli wam przekazać.
- 92 strony
- « Pierwsza
- ←
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- →
- Ostatnia »