Jarkendar

2 minuty czytania

Historia

Jarkendar, tak właśnie nazywa się nowy świat leżący za górami na północy wyspy Khorinis. Dawniej było tu wielkie miasto i potężna cywilizacja. Mieszkało tu tysiące ludzi. Podzieleni byli na kilka kast:

Kasta Wojowników: Bronili miasta przed atakami
Strażnicy Umarłych: Kontaktowali się ze zmarłymi
Kapłani: Oddawali cześć Adanosowi, bogu równowagi i mogli wydawać bezpośredni rozkaz wojownikom
Uzdrowiciele: Leczyli choroby i łagodzili ból
Uczeni: Prowadzili badania, które spisywali na kamiennych tablicach

Wskutek wojny domowej, wywołanej przez kastę wojowników miasto ściągnęło na siebie gniew Adanosa, który wielką falą zalał miasto. Niewielu przetrwało ten kataklizm. Ci, którym się udało, zamknęli portal prowadzący do miasta, żeby nikt nigdy nie mógł się do niego dostać. Niestety, nie wiadomo, kto zamknął portal.

Świat

Kliknij, aby powiększyc

Mniej więcej w centrum nowego świata znajduje się świątynia a raczej jej ruiny, w których znajduje się portal prowadzący do tego świata. Totaj właśnie zaczynasz swoją przygodę w Jarkendarze. W ruinach tej świątyni stacjonują Magowie Wody, którzy badają zapomnianą cywilizację. Na placu w środku ruin znajdują się mniejsze portale teleportacyjne, które łączą poszczególne części miasta. Opiszę teraz, co znajdziemy wokół świątyni.

Na północ od świątyni znajduje się pustynny kanion. W nim swoją siedzibę mieli Uczeni. W kanionie znajdziemy pustynną odmianą szczura, brzytwiaki, ogary a nawet bandę orków. W samych siedzibach uczonych zalęgły jeszcze gorsze poczwary, ale nie będę ich opisywać.

Na północny zachód od świątyni jest morze. Na plaży mieszkają piraci. Ich kapitanem jest Greg. Większość z piratów zbija bąki.

Na południe od świątyni znajdują się góry. Spotkamy tam głównie polne pełzacze, ścierwojady preriowe, cieniostwory i trolle. Znajdują się tam ruiny siedzib Kapłanów i Strażników nieumarłych. Podróżując po tych terenach należy uważać, aby nie spaść w dół, gdyż kończy się to śmiercią.

Na wschód od świątyni jest wielkie bagno. To pozostałość po powodzi, jaką zesłał Adanos. Natkniemy się tan na bandytów, którzy zabiją każdego, który nie wygląda jak oni. Ze zwierząt znajdziemy tam krwiopijców, bagienne trutnie, bagienne szczury, błotne węże, a nawet golemy. Swe siedziby mieli tam Uzdrowiciele i Wojownicy. W twierdzy wojowników swą bazę mają Kruk i bandyci.

Pomiędzy kanionem a bagnami jest sieć jaskiń i grot, przez które można przejść miedzy obydwoma regionami. Mieszkają tam pełzacze.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...