W Nocy Kruka pojawiają się nowe gildie. Oto one.
Magowie WodyNasi starzy znajomi z Gothica 1. Saturas i reszta magów wody wciąż pamiętają ciebie i to, co uczyniłeś z ich kopcem rudy. Na początku Saturas nie będzie zabardzo zachwycony, ale wkońcu daje Ci drugą szansę. W grze magowie wody wpadają na trop tajemniczej i dawno zniszczonej cywilizacji. Prowadzą wykopaliska na północy wyspy i próbują znaleźć przyczynę ciągłych trzęsień ziemi... Do tej gildii nie można dołączyć (a szkoda...).
Pierścień WodyPierścień wody jest dla Magów Wody tym, czym Paladyni dla Magów Ognia. Jest to organizacja zrzeszająca ludzi, który pragną pomóc Magom Wody. Imiona członków Pierścienia Wody trzymane są w tajemnicy. Można jednak do owej gildii dołączyć. Jest to nawet niezbędne do przejścia dodatku.
PiraciPiraci to gildia rzeźmieszków. Od czasu, gdy nie mają czego rabować, ukrywają się na ukrytej części wyspy Khorinis. Dla zabicia czasu, wygrzewają się na słońcu, robią interesy z mieszkańcami miasta oraz toczą wojnę z bandytami. Wyglądają na twardzieli, ale w rzeczywistości to bardzo mili ludzie. Szczególnie, jeśli zaoferujesz im porządną porcję grogu.
BandyciBandyci to przestępcy, rabusie, przemytnicy oraz dawni więźniowie z kolonii górniczej. Nikt ich nie lubi. W dodatku możesz do nich dołączyć! Ich kryjówka znajduje się na bagnach w ukrytym świecie. Wtargnięcie do ich obozu jest bardzo trudne, gdyż zabiją każdego wyglądającego inaczej niż oni. Na szczęście w grze można znaleźć pełną zbroję bandyty. W obozie na pewno znajdziecie kilku starych znajomych z Gothica 1.
Komentarze
- musisz porozmawiać z Saturasem (już po zabiciu kruka) ale stracisz mentora (Pyrokar) i dalszych kręgów i run uczy któryś z magów wody (już nie pamiętam który)
ale nawet jak jesteś magiem ognia to możesz uczyć sie u magów wody tworzenia run
odpowiedniki są troche słabsze ale wymagają mniej many - no cóż nie ma nic za darmo
Dodaj komentarz