W Nocy Kruka jeśli chodzi o magie następuje parę zmian. Pierwszą zmianą jest to, że za użycie zwoju zawsze płacimy pięć punktów many niezależnie od mocy czaru. Drugą zmianą jest to, że dochodzą nowe czary tym razem z kręgów wody (Adanos) i mroku (Beliar) w Gothic II są głównie czary z kręgu ognia (Innos).
Krąg Wody – Magia Adanosa
Nazwa/Wygląd | Nauczyciel | Krąg | Mana | Obrażenia | Koszt | Opis |
---|---|---|---|---|---|---|
Lodowa lanca |
Nefarius | 2 | 20 | 100 | 1000 | Doskonałe zaklęcie bojow. Lepsze niż kula ognia. Wyjątkowo skuteczne przeciwko istotą ognia. |
Wir |
Nefarius | 2 | 30 | Unieruchomienie na 30 sek. | 1000 | Wróg zostaje uniesiony w góre przez niewielką trąbe powietrzną, co powoduje jego chwilowe obezwładnienie. |
Gejzer |
Nefarius | 3 | 75 | 150 | 1500 | Strumień wody wystrzeliwuje z pod ziemi. Potężny, ale kosztowny. |
Grom |
Nefarius | 3 | 100 | 250 | 500 | Potężne zaklęcie wywołujące gromobicie w promienu dziesięciu metrów. |
Wodna pięść |
Nefarius | 4 | 25 | 125 | 2000 | Zaklęcie bojowe. Doskonałę przeciwko potworą i złym istotą. Dobre i neutralne postacie jedynie tracą przytomność. |
Krąg Mroku – Magia Beliara
Nazwa/Wygląd | Nauczyciel | Krąg | Mana | Obrażenia | Koszt | Opis |
---|---|---|---|---|---|---|
Korzeń |
-------- | 1 | 50 | Unieruchomienie na 20 sek. | 3500 | Spod ziemi wyrastają cierniste korzenie, na moment unieruchamiając przeciwnika. |
Kradzierz energi |
-------- | 2 | 30 | 100 | 3500 | Zabiera połowe energii. Dział tylko na ludzi. Nie powoduje śmierci. |
Szał Beliara |
------- | 3 | 100 | 200 | 3500 | Dobre zaklęcie bojowe. |
Stwożenie strażnika |
------- | 3 | 60 | Tworzy kamiennego strażnika który nam pomaga | 2000 | Kamienny strażnik przychodzi Ci z pomocą. |
Rój |
------- | 4 | 20 | Odwrócenie uwagi na 6 sek. + 80 obrażeń | 1500 | Rój owadów na moment odwraca uwagę przeciwnika. |
Stworzenie zombie |
------- | 4 | 80 | Tworzy zombie który nam pomaga | 2000 | Pojawia się zombie, atakujący wszystko, co zanadto się do Ciebie zbliży. |
Krzyk umarłych |
------- | 5 | min. 250 | Zależy od ilości punktów many | 2000 | Najpotężniejsze ze wszystkich zaklęć. Zużywa cały zapas many. |
Komentarze
Dodaj komentarz