Pasy

1 minuta czytania

Kolejną nowością w Nocy Kruka są pasy. Można je zakładać na Bezimiennego tak jak amulety, pierścienie i zbroje. Pasy zwiększają naszą siłę, zręczność, manę czy odporność. Są też specjalne pasy, które w połączeniu z odpowiednią zbroją dają nam większą premię. Oto lista pasów.

Skórzany pas

Obrona przed bronią: 5, Obrona przed strzałami: 5, Bonus: ze skórzaną zbroją +5
Wartość: 250

Pas najemnika

Obrona przed bronią: 5, Obrona przed strzałami: 5, Bonus: ze zbroją najemnika +5
Wartość: 250

Szarfa gotowości

Obrona przed bronią: 5, Obrona przed strzałami: 5, Bonus: ze zbroją nowicjusza +5
Wartość: 250

Pas straży

Obrona przed bronią: 5, Obrona przed strzałami: 5, Bonus: ze zbroją strażnika +5
Wartość: 250

Szarfa ognia

Obrona przed bronią: 5, Obrona przed strzałami: 5, Bonus: ze zbroją maga +5
Wartość: 250

Pas pełzacza

Obrona przed bronią: 5, Obrona przed strzałami: 5, Bonus: ze zbroją pełzacza +5
Wartość: 250

Pas siły

Premia do siły: 5
Wartość: 500

Pas mocy

Premia do siły: 10
Wartość: 1000

Pas umiejętności

Premia do zręczności: 5
Wartość: 500

Pas zręczności

Premia do zręczności: 10
Wartość: 1000

Pas ochrony(1)

Obrona przed bronią: 7, Obrona przed strzałami: 7
Wartość: 1000

Pas ochrony(2)

Obrona przed bronią: 10
Wartość: 500

Pas obrony

Obrona przed strzałami: 10
Wartość: 500

Pas magicznej obrony

Obrona przed magią: 5
Wartość: 500

Pas ognistego biegacza

Obrona przed ogniem: 10
Wartość: 500

Pas strażnika

Obrona przed bronią: 7, Obrona przed strzałami: 7, Obrona przed magią: 7, Obrona przed ogniem: 7
Wartość: 2000

Komentarze

0
·
No no 6 lat i nadal statystyk nie ma dobry jestes!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...