Dragon Age: Inkwizycja

Dragon Age: Inquisition – Fragment z rozgrywki!

Autor: Krzysztof "krzyslewy" Lewandowski · Opublikowano: środa, 7 sierpnia 2013

Wrześniowy numer magazynu GameInformer będzie zawierał nowe informacje na temat wyczekiwanego przez wielu graczy Dragon Age: Inquisition. Oczywiście, okładka musi być adekwatna do zawartości, więc umieszczono na niej dotąd niepublikowaną grafikę koncepcyjną z produkcji BioWare. Głównym aktorem jest tajemnicza poczwara, wyglądającą na smoka. Ale tak, wiem – wy chcecie fragment gameplayu!

dragon age: inquisition

On też się znalazł. Wraz z zapowiedzią wrześniowego numeru GameInformer udostępnione zostało wideo, przedstawiające wnętrze studia BioWare, wypowiedzi twórców i fragmenty z rozgrywki. Choć prezentowana jest wczesna wersja Dragon Age'a: Inquisition, to przyznam, że lokacje wyglądają interesująco. Oprócz nich na klipie można zaobserwować także sekwencję walki oraz jazdę na koniu. Ciekaw jestem, czy w wypadku poruszania się wierzchowcem, reszta drużyny musi dreptać piechotą za bohaterem. To się nazywa niewolniczy wysiłek!

Dragon Age: Inquistion zadebiutuje pod koniec przyszłego roku na PC, Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3 oraz PlayStation 4.

Komentarze

Sosna · środa, 7 sierpnia 2013, 14:09
0
Widać, że nowy Dragon Age będzie jeszcze dalej idącym odejściem od jedynki, szkoda bo duchowego spadkobiercy Baldursów w nowym wydaniu, którym dla był dla mnie Dragon Age: Origin nie uświadczę. Poza tym że będziemy mieli widok zza pleców postaci, oraz pojawieniu się wierzchowców (co przy dużym otwartym świecie jest nieuniknione), wiele nowego się nie dowiedzieliśmy, bo oprawą wizualną zupełnie nie ma co się sugerować.

Do premiery jeszcze długo, widzę że na nowe Dragon Age: Origin nie ma co liczyć, jednak wciąż liczę na dobrą solidną produkcję, tym razem studio Bioware ma dużo więcej czasu na dopracowanie produktu a to dobrze wróży.
ZubenPL · środa, 7 sierpnia 2013, 21:48
0
@Sosna
Widok za pleców będzie obowiązkowy tylko na konsolach, na pc będzie można oddalić kamerę. Świat nie będzie otwarty, tylko podzielony a obszary tak jak w "Początku" z tym że te obszary mają być znacznie większe.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...