Gry barowe w „Fable 2” są jedną z możliwości zarobku oraz rozrywki. Można wziąć w nich udział w większości tawern Albionu. Aby rozpocząć zabawę, musisz najpierw pożyczyć złoto od mistrza gry. Użyczona kwota to dług, który będzie obowiązywać przy wszystkich stołach do gry w Albionie, dopóki go nie spłacisz. Pamiętaj, że nieuregulowanie dużej pożyczki przez dłuższy czas może ściągnąć ci na głowę kłopoty! Bohater ma możliwość zagrania w jedną z trzech rozgrywek:
Wieża Szczęścia
![wieża szczęścia](https://gfx.gexe.pl/2010/10/03/03075922m.jpg)
Krupier rozdaje do ośmiu rzędów kart, po wydzieleniu każdego z nich można dokonać wypłaty lub dalej próbować szczęścia. Jeżeli pionowa para zostanie rozdysponowana pomiędzy rzędami, jest to "Nieszczęście" i gra się kończy. "Nieszczęścia" można uniknąć na dwa sposoby: używając karty-bramy, która wydawana jest wierzchem do góry (wartości wszystkich pozostałych są widoczne) na początku rozdania (będąca równocześnie pierwszym rzędem), lub wyciągając kartę Bohatera. Jeżeli wszystkie karty w szeregu mają tę samą wartość, zdobywasz mnożnik premii. Jeżeli uda ci się dobrnąć do rozdania ósmego rzędu bez "Nieszczęścia" oraz nie używając karty-bramy, uzyskasz wysoką premię.
Podstawową stawką w tej grze jest 15 Szt. Złota – każda następna skutkuje dodaniem kolejnych 15. Rozgrywa się talią, która zawiera 8, 9 lub 10 (w zależności od talii) kart każdego numeru od 1 do 7 oraz 4 karty Bohatera, na których znajduje się rysunek rycerza. Karta-bramy zostaje użyta automatycznie, zastępując tę, która spowodowałaby porażkę.
![wieża szczęścia](https://gfx.gexe.pl/2010/10/03/03075957m.jpg)
W "Wieżę Szczęścia" można zagrać w tawernie w Westcliff oraz na Knothole Island (DLC).
Kamienny Łuk
![kamienny łuk](https://gfx.gexe.pl/2010/10/03/03080038m.jpg)
Stawiaj na kamienie, które zostaną usunięte, zanim Łuk się zawali oraz obstawiaj dodatkowe zakłady wewnętrzne na każdy rzut kością. Możesz również grać na Kamiennym Łuku z premią, w którym pierwszy rzut kością może zapewnić wielką wygraną oraz w Bloodstone, gdzie stawia się na liczbę oczek inną, niż wypadnie podczas rzutu kością.
Na początku gry obstawia się stawki na łuku, na liczbach od 3 do 18, są to tzw. "zakłady łukowe" i zostają tam, aż do ich wygrania lub do zakończenia gry. Przed rozpoczęciem każdej tury można również obstawić "zakłady wewnętrzne" (ważne tylko przez czas trwania tury) na liczbach od 3 do 18, na zakresach liczb (4-9, 10 i 11, 12-17) bądź na grupach liczb (czarne, czerwone, parzyste, nieparzyste) oraz na kilku innych kombinacjach. Po obstawianiu gracz rzuca trzema kośćmi. Po każdym rzucie kamyczek odpowiadający sumie wyrzuconych oczek jest z łuku usuwany. Jeśli jakaś wartość się powtórzy, usuwany jest sąsiedni kamień, znajdujący się "pod". Gra kończy się w momencie, kiedy zostały usunięte wszystkie gemy lub kamienie 10 i 11 albo 3 i 18.
![kamienny łuk](https://gfx.gexe.pl/2010/10/03/03080118m.jpg)
W "Kamienny Łuk" można zagrać w tawernie na Rynku w Bowerstone oraz w tawernie w Bloodstone.
Wirujące Pudełko
![wirujące pudełko](https://gfx.gexe.pl/2010/10/03/03080150m.jpg)
Zakręć wirującymi polami i wygrywaj pieniądze, dopasowując podobne symbole w łańcuchach po dwa lub więcej. Niektóre gry w "Wirujące Pudełko" zawierają specjalne premie, takie jak dodatkowe pola, bezpłatne obroty oraz mnożniki wypłat.
W "Wirującym Pudełku" mamy możliwość zagrania na trzech planszach – z trzema, czterema lub sześcioma "wirującymi polami", w zależności od wariantu zabawy. Kiedy na sąsiadujących strefach znajdą się takie same symbole, powstaje łańcuch i otrzymujemy premię, zależną od jego długości i znaczenia.
![wirujące pudełko](https://gfx.gexe.pl/2010/10/03/03080232m.jpg)
W "Wirujące Pudełko" można zagrać w tawernie w Oakfield, w tawernie w Rookridge oraz w Brightwood.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz