Gry barowe

3 minuty czytania

Gry barowe w „Fable 2” są jedną z możliwości zarobku oraz rozrywki. Można wziąć w nich udział w większości tawern Albionu. Aby rozpocząć zabawę, musisz najpierw pożyczyć złoto od mistrza gry. Użyczona kwota to dług, który będzie obowiązywać przy wszystkich stołach do gry w Albionie, dopóki go nie spłacisz. Pamiętaj, że nieuregulowanie dużej pożyczki przez dłuższy czas może ściągnąć ci na głowę kłopoty! Bohater ma możliwość zagrania w jedną z trzech rozgrywek:

Wieża Szczęścia

wieża szczęścia

Krupier rozdaje do ośmiu rzędów kart, po wydzieleniu każdego z nich można dokonać wypłaty lub dalej próbować szczęścia. Jeżeli pionowa para zostanie rozdysponowana pomiędzy rzędami, jest to "Nieszczęście" i gra się kończy. "Nieszczęścia" można uniknąć na dwa sposoby: używając karty-bramy, która wydawana jest wierzchem do góry (wartości wszystkich pozostałych są widoczne) na początku rozdania (będąca równocześnie pierwszym rzędem), lub wyciągając kartę Bohatera. Jeżeli wszystkie karty w szeregu mają tę samą wartość, zdobywasz mnożnik premii. Jeżeli uda ci się dobrnąć do rozdania ósmego rzędu bez "Nieszczęścia" oraz nie używając karty-bramy, uzyskasz wysoką premię.

Podstawową stawką w tej grze jest 15 Szt. Złota – każda następna skutkuje dodaniem kolejnych 15. Rozgrywa się talią, która zawiera 8, 9 lub 10 (w zależności od talii) kart każdego numeru od 1 do 7 oraz 4 karty Bohatera, na których znajduje się rysunek rycerza. Karta-bramy zostaje użyta automatycznie, zastępując tę, która spowodowałaby porażkę.

wieża szczęścia

W "Wieżę Szczęścia" można zagrać w tawernie w Westcliff oraz na Knothole Island (DLC).

Kamienny Łuk

kamienny łuk

Stawiaj na kamienie, które zostaną usunięte, zanim Łuk się zawali oraz obstawiaj dodatkowe zakłady wewnętrzne na każdy rzut kością. Możesz również grać na Kamiennym Łuku z premią, w którym pierwszy rzut kością może zapewnić wielką wygraną oraz w Bloodstone, gdzie stawia się na liczbę oczek inną, niż wypadnie podczas rzutu kością.

Na początku gry obstawia się stawki na łuku, na liczbach od 3 do 18, są to tzw. "zakłady łukowe" i zostają tam, aż do ich wygrania lub do zakończenia gry. Przed rozpoczęciem każdej tury można również obstawić "zakłady wewnętrzne" (ważne tylko przez czas trwania tury) na liczbach od 3 do 18, na zakresach liczb (4-9, 10 i 11, 12-17) bądź na grupach liczb (czarne, czerwone, parzyste, nieparzyste) oraz na kilku innych kombinacjach. Po obstawianiu gracz rzuca trzema kośćmi. Po każdym rzucie kamyczek odpowiadający sumie wyrzuconych oczek jest z łuku usuwany. Jeśli jakaś wartość się powtórzy, usuwany jest sąsiedni kamień, znajdujący się "pod". Gra kończy się w momencie, kiedy zostały usunięte wszystkie gemy lub kamienie 10 i 11 albo 3 i 18.

kamienny łuk

W "Kamienny Łuk" można zagrać w tawernie na Rynku w Bowerstone oraz w tawernie w Bloodstone.

Wirujące Pudełko

wirujące pudełko

Zakręć wirującymi polami i wygrywaj pieniądze, dopasowując podobne symbole w łańcuchach po dwa lub więcej. Niektóre gry w "Wirujące Pudełko" zawierają specjalne premie, takie jak dodatkowe pola, bezpłatne obroty oraz mnożniki wypłat.

W "Wirującym Pudełku" mamy możliwość zagrania na trzech planszach – z trzema, czterema lub sześcioma "wirującymi polami", w zależności od wariantu zabawy. Kiedy na sąsiadujących strefach znajdą się takie same symbole, powstaje łańcuch i otrzymujemy premię, zależną od jego długości i znaczenia.

wirujące pudełko

W "Wirujące Pudełko" można zagrać w tawernie w Oakfield, w tawernie w Rookridge oraz w Brightwood.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...