Legendarne bronie są całkowicie unikalne, nie można ich kupić i większość z nich jest dość trudno znaleźć. To, co oddziela te bronie od standardowych, to unikalnych wygląd, opis oraz usprawnienia, które dodają im niezwykłych mocy. W Fable 2 można znaleźć 10 takich broni.
Brightwood
Egzekutor
Wartość podstawowa: 17550 szt. Złota
Obrażenia: 177.0
Typ obrażeń: Kula
Szybkość ataku: Normalna
Ilość amunicji: 1
Czas przeładowywania: 1.0
Zasięg: 20.0
Usprawnienia:
- Usprawnienie korowej skóry
- Usprawnienie Urok szczęścia
Usprawnienia w tej broni pozwalają zadawać większe obrażenia. Będziesz odnosić ich mniej, ale kosztem większej podatności na blizny.
Oto prawdopodobnie najstraszniejszy garłacz w dziejach, zbudowany przez strażnika imieniem Giles. Nim przeszedł na emeryturę, aby uprawiać rolę i powiększać rodzinę, Giles był postrachem wszystkich bandytów. Słynął z wytrwałości i nieustępliwości, nawet w beznadziejnych z pozoru sytuacjach.
Jak dostać: Po zakupie Farmy Gilesa, w piwnicy na farmie pies poprowadzi cię do miejsca kopania, gdzie wykopiesz tę broń.
Daichi
Wartość podstawowa: 59400 szt. Złota
Obrażenia: 96.0
Typ obrażeń: Sieczne
Szybkość ataku: Szybka
Usprawnienia:
- Usprawnienie Dewastacji
- Usprawnienie uroku
- Usprawnienie elektrycznego zabójcy
Usprawnienia w tej broni pozwalają na zadawanie większych obrażeń wrogom z dodatkowymi ranami od elektryczności. Sprawiają również że zyskujesz na atrakcyjności.
Ten wyjątkowy miecz należał niegdyś do legendarnej Zuny Daichi – mniszki-wojowniczki, której czyny we Wschodniej Samarkandzie przeszły do legendy. Mówi się, że podczas jednej ze swoich wypraw mogła odwiedzić Albion. Być może w tej krainie zaginęła i tu właśnie pozostawiła swoją katanę.
Jak dostać: Po przejściu lokacji "Węzeł Archonta" (Wieża Brightwood) i wyjściu, odwróć się w prawo, a ujrzysz skrzynię, w której znajdziesz katanę.
Rynek w Bowerstone
Taran
Wartość podstawowa: 54000 szt. Złota
Obrażenia: 119.0
Typ obrażeń: Strzała
Szybkość ataku: Normalna
Ilość amunicji: 1
Czas przeładowywania: 0.75
Zasięg: 45.0
Usprawnienia:
- Usprawnienie ghula
- Usprawnienie płomieni
- Usprawnienie uroku
Usprawnienia w tej broni zadają ogniste obrażenia twoim wrogom i pozwalają ci wysysać energię z trafionych przeciwników.
Ta niezwykle potężna kusza należała niegdyś do bohaterskiego farmera zwanego Szablą, który za pomocą własnoręcznie wykonanej broni odpierał ataki bandytów i intruzów. Mawiają, że strzał z Tarana był jak tabun dzikich zwierząt tratujących cel.
Jak dostać: Ukryta za popękaną ścianą w Skarbcu gargulców, po zestrzeleniu wszystkich 50 Gargulców.
Rookridge
Mealstrom
Wartość podstawowa: 3375 szt. Złota
Obrażenia: 58.0
Typ obrażeń: Sieczne
Szybkość ataku: Normalna
Usprawnienia:
- Usprawnienie plagi
Usprawnienie w tej broni powoduje zadawanie większych obrażeń dobrym przeciwnikom, takim jak strażnicy czy mieszkańcy.
Ten długi miecz wykuły Pierwsze Cienie – istoty znacznie bliższe czystemu złu i obdarzone znacznie większą mocą od zwyczajnych cieni nawiedzających Albion. Gdy założyciele Świątyni Cieni wywołali jedną z tych istot, nie byli w stanie nad nią zapanować. Nim cień pierzchł do własnego wymiaru dokonał rzezi zuchwalców, którzy go wezwali, pozostawiając w tym świecie narzędzie owej kaźni jako ostrzeżenie dla innych.
Jak dostać: Musisz zdobyć 2000 punktów lojalności w Świątyni Cieni, a później pomiędzy godziną 24:00 a 01:00 złożyć ofiarę składającą się z twojego współmałżonka.
Westcliff
Czerwony smok
Wartość podstawowa: 13500 szt. Złota
Obrażenia: 41.0
Typ obrażeń: Kula
Szybkość ataku: Normalna
Ilość amunicji: 6
Czas przeładowywania: 0.75
Zasięg: 35.0
Usprawnienia:
- Usprawnienie Dewastacji
- Usprawnienie Urok szczęścia
Usprawnienia w tej broni powodują zadawanie większych obrażeń, a sam będziesz odnosić ich mniej.
Ten unikalny i egzotyczny pistolet należał kiedyś do Wickera, najlepszego strzelca, jakiego Albion kiedykolwiek posiadał. Do czasu pojawienia się Łupieżcy. Wicker odwiedził Łupieżcę i wyzwał go na honorowy pojedynek, aby zdecydować, który z nich jest lepszy. Łupieżca odpowiedział mu strzałem w głowę.
Jak dostać: Jako nagroda za pierwsze miejsce na Strzelnicy w Westcliff. Musisz zdobyć ponad 175 punktów.
Siekacz
Wartość podstawowa: 16200 szt. Złota
Obrażenia: 86.0
Typ obrażeń: Sieczne
Szybkość ataku: Wolna
Usprawnienia:
- Usprawnienie dyscypliny
- Usprawnienie kamiennej skóry
Usprawnienia w tej broni dają ci odporność na blizny i pozwalają zdobyć więcej doświadczenia w walce.
Ten topór należał niegdyś do legendarnego wojownika, Tygla Mad-doga "Dusiciela" McGrawa. To on wyznaczył normy, wedle których oceniani są inni zawodnicy. Gdy zakończył karierę, obiecał, że odda ten topór pierwszemu zawodnikowi, który pobije jego rekordy. Nigdy nie przypuszczał, że ten dzień nadejdzie.
Jak dostać: Musisz uzyskać 8 idealnych rund na arenie w Tyglu.
Calavera
Wartość podstawowa: 4385 szt. Złota
Obrażenia: 67.0
Typ obrażeń: Obuchowe
Szybkość ataku: Wolna
Usprawnienia:
- Usprawnienie płomieni
Usprawnienie w tej broni pozwala zadawać przeciwnikom obrażenia od ognia.
Pierwszą jej właścicielką była Vipress, półwojowniczka-półwiedźma, której pięknu dorównywała wyłącznie jej siła i gniew. Mężczyźni oddawali jej cześć, a ona prowadziła ich do boju w najbardziej krwawych bitwach w historii Albionu.
Jak dostać: Za Demonicznymi Wrotami w Westcliff.
Wraithmarsh
Perforator
Wartość podstawowa: 59400 szt. Złota
Obrażenia: 81.0
Typ obrażeń: Kula
Szybkość ataku: Normalna
Ilość amunicji: 6
Czas przeładowywania: 0,75
Zasięg: 60.0
Usprawnienia:
- Usprawnienie Strach się bać
- Usprawnienie dyscypliny
- Usprawnienie korowej skóry
Usprawnienia w tej broni wywołują trwogę u wszystkich mieszkańców, którzy cię z nią zobaczą, pozwolą zdobyć większe doświadczenie w walce, lecz zarazem wywołają podatność na blizny.
Perforator to najpotężniejszy karabin wielolufowy w historii. Pierwotnie należał do Marii Morderczyni – królowej bandytów, która żyła około 150 lat temu i zdołała zgromadzić pod swą komendą setki przestępczych band. Jak można się było tego spodziewać, po takim nagromadzeniu złoczyńców, rychło doszło do buntu, podczas którego podlegli Marii dowódcy podjęli próbę odebrania jej karabinu i przywództwa. Po jej upadku karabin dziesiątki razy zmieniał właściciela, aż w końcu zaginął bez śladu.
Jak dostać: Za Demonicznymi Wrotami w Wraithmarsh.
Oakfield
Ametystowy Młot
Wartość podstawowa: 4725 szt. Złota
Obrażenia: 78.0
Typ obrażeń: Obuchowe
Szybkość ataku: Wolna
Usprawnienia:
- Usprawnienie korowej skóry
Usprawnienie w tej broni daje ci większą odporność na obrażenia.
Pochodzenie tego przepięknego młota bojowego ginie w mrokach dziejów. Pojawił się w historii wielokrotnie i służył wielu wojownikom, którzy władając nim stawali się podobno niepokonani. Legenda głosi, że to sam młot odnajduje i wybiera swojego następnego właściciela.
Jak dostać: Za Demonicznymi Wrotami w Oakfield.
Wschodzące słońce
Wartość podstawowa: 4050 szt. Złota
Obrażenia: 61.0
Typ obrażeń: Sieczne
Szybkość ataku: Normalna
Usprawnienia:
- Usprawnienie Słuszna przemoc
Usprawnienie w tej broni sprawia, że zadaje ona większe obrażenia prawdziwie złym istotom, jak banshee czy cienie.
Ten wspaniały tasak należał do Roamera, największego bohatera z dawno wymarłego plemienia z południowej Samarkandy, dla którego wschód słońca był świętością. Jego styl walki polegał na wirowaniu wśród wrogów i rozcinaniu na strzępy każdego w zasięgu.
Jak dostać: Musisz złożyć datek w Świątyni Światła w wysokości co najmniej 10000 sztuk Złota między godziną 12:00 a 13:00.
Komentarze
Dzięki niej lepiej mi szło na początku gry
Dodaj komentarz