Demoniczne Wrota są starożytnymi strażnikami wielkich skarbów Albionu. Każde z nich ma zadanie, które musisz wykonać, aby je otworzyć i otrzymać nagrodę. Wszystkie wyglądają dokładnie tak samo, ale każde z nich posiada inną, interesującą osobowość. Mogą zostać znalezione wszędzie w Albionie, a w sumie jest ich 9. Poniżej prezentuję listę ich lokacji i opis, co należy uczynić, aby je otworzyć.
Jezioro Bower

Lokacja: Od Obozu cygańskiego skręć w lewo, przejdź przez most i podążaj ścieżką, aż natrafisz na inną po lewej stronie. Skręć w nią i podążaj do Wrót.
Zadanie: Demoniczne Wrota chcą, abyś odgrywał każdy z wersetów przezeń wypowiedzianych, poprzez uczynienie odpowiedniego gestu.

Niektóre z gestów musisz zakupić w księgarni, ale pojawią się one dopiero jak będziesz mieć wyższy poziom, więc nie przejmuj się, że nie są jeszcze dostępne.
- 1. Śmiech – Gestu uczysz się przy 50% Dobroci
- 2. Pierdnięcie – Dostępne od początku
- 3. Pośmiewisko – Dostępne od początku
- 4. Środkowy Palec – Musisz zakupić książkę "Palec" z księgarni na Rynku w Bowerstone
- 5. Wulgarne kołysanie – Musisz zakupić książkę "Poradnik zboczeńca" z księgarni na Rynku w Bowerstone
- 6. Warczenie – Dostępne od początku
- 7. Krwiożerczy ryk – Dostępne od początku
- 8. Uwielbienie – Aby zdobyć ten gest, musisz zakupić księgarnię na Rynku w Bowerstone – "Tania Fikcja" – pójść na drugie piętro i na jednej z półek będzie dostępna odpowiednia książka
- 9. Taniec – Dostępne od początku
- 10. Wyślij całusa – Gestu uczysz się przy 2500 punktach Sławy
Nagroda: Ulepszenie – Urok szczęścia.
Cmentarz w Bowerstone

Lokacja: Po wejściu do tego obszaru ze Starówki w Bowerstone idź wzdłuż ścieżki i patrz na prawo, a ujrzysz Wrota.
Zadanie: Demoniczna Wrota są bardzo głodne i chcą zjeść mięso. W pobliżu jest kilka kurczaków. Kopnij jednego w stronę drzwi, a one otworzą się.

Nagroda: Mikstura siły wilkołaka, mikstura ćwiczeń, natchniona mikstura woli.
Ogrody Fairfax

Lokacja: Musisz wejść pod schody prowadzące do Zamku Fairfax (od boku).
Zadanie: Demoniczne Wrota mówią, że nigdy się nie otworzą. Musisz otworzyć wszystkie pozostałe, wtedy te poczują się samotne i zdecydują się otworzyć, aby mogły dołączyć do reszty Demonicznych Wrót, przebywających w magicznej, bajkowej krainie...

Nagroda: Sakiewka z 50000 szt. złota.
Rookridge

Lokacja: Na dużej otwartej przestrzeni, przed mostem, obok którego jest mały obóz bandytów.
Zadanie: Demoniczne Wrota chcą zobaczyć jakieś psie sztuczki. Musisz ich w sumie zrobić pięć. Od początku gry łatwo można zdobyć 4 książki ze sztuczkami z księgarni w Bowerstone, natomiast piątą można zdobyć z Ożywionego Posągu na cmentarzu w Bowerstone.

Nagroda: Mikstura życia.
Oakfield

Lokacja: Prawy górny róg mapy, niedaleko ruin obok wody.
Zadanie: Demoniczne Wrota chcą ujrzeć prawdziwą miłość. Są dwa sposoby otwarcia tych drzwi:

- 1. Pozwól komuś zakochać się w tobie dzięki prezentom oraz gestom, zaprowadź tę osobę przed Wrota i wręcz jej pierścień zaręczynowy przed nimi.
- 2. Dużo łatwiejszy sposób: użyj gestu "Wyślij całusa" do Wrót. Tego gestu uczysz się przy 2500 punktach Sławy.
Nagroda: Stalowy Księżyc (dom), Ametystowy Młot (legendarna broń, 78,0 dmg).
Brightwood

Lokacja: Idź na południe od Farmy Gilesa i skręć na ścieżkę w lewo. Podążając ścieżką patrz się na prawo, a ujrzysz Wrota.
Zadanie: Na początku każą ci nie przeszkadzać, ale kiedy nie uda im się tego tobie wyperswadować, poprosi o ser (możesz go zakupić na rynku w Bowerstone od Handlarza produktów rolnych). Kiedy już go zdobędziesz, przekaż go Wrotom. Następnie Wrota poproszą żebyś zrobił sobie dredy (Bloodstone "Salon Piękności Żyleta") i baczki (Rynek w Bowerstone "Fabryka Urody"). Po powrocie będziesz musiał przyjść pod drzwi ubrany w Suknię Nierządnicy (do nabycia u krawca z Bloodstone "Mordercza Moda"), Kapelusz Kmiotka (z Oakfield "Stragan z ubraniami w Oakfield") oraz Gorset (od żeńskiego krawca na Rynku w Bowerstone "Pantalon").

Nagroda: Kupiecka czapka, wiązana koszula oraz spodnie arlekina.
Westcliff

Lokacja: Przed Halami Wycia jest obszar z mgłą oraz ruinami, a z kolei przed tym jest krótka ścieżka po lewej, która wiedzie do Wrót.
Zadanie: Demoniczna Wrota chcą zobaczyć kogoś z bardzo wysokim poziomem zepsucia. Jest kilka sposobów, aby takowy zdobyć. Twój wskaźnik zepsucia musi wynosić co najmniej 75%, aby Wrota się otwarły.

Kilka wskazówek:
- Kupuj dużo jedzenia takiego jak mięsa, ryby, alkohol i generalnie wszystko co obniża twoją czystość i zjedz to.
- Spanie przez 7 dni również obniża twoją czystość, czyniąc cię bardziej złym.
- Jeśli masz jakieś domy, które możesz wynajmować, zwiększ czynsz +100%, co spowoduje że bardzo szybko staniesz się złym (i przy okazji zarobisz sporo "złej" kasy).
Nagroda: Calavera (legendarna broń, 67.0 dmg).
Wraithmarsh

Lokacja: Niedaleko miejsca, w którym twój pies pomaga ci wyjść z klatki, jest ścieżka, która prowadzi do tych Wrót.
Zadanie: Wrota żądają publiczności, a ty musisz im ją zapewnić. Wystarczy, że przyprowadzisz przed Wrota minimum 10 osób (nie licząc ciebie). Jeśli gra nie pozwala, aby tyle osób szło za tobą, świadczy to o tym, że masz za mało punktów Sławy.

Nagroda: Perforator (legendarna broń, 81.0 dmg).
Bloodstone

Lokacja: Trzymaj się prawej po wejściu do tej lokacji z Wraithmarsh i po jakimś czasie ujrzysz Wrota.
Zadanie: Wrota pragną usłyszeć grę na Lutni. Jeśli jej nie masz, możesz ją zakupić na Rynku Bowerstone w "Duża Sterta Rzeczy". Aby Wrota się otworzyły, twoja gra musi być idealna.

Nagroda: Mistrzowski długi miecz (79.0 dmg).
Komentarze
Dodaj komentarz