0010. Przeszłość tworzy przyszłość...

--Archiwa historyczne wgrane... ... ... --

Chronologia:

Lata przed 2116: Mroczne Wieki.

Okres od 2116 do 2250: Technologiczne Średniowiecze.

Od 2250 do 2379: Era Ciemności.

2380: Odrodzenie i rozpoczęcie nowej ery lub naszego nowego roku 0...

Rok 15: Gdzie zaczyna się nasza opowieść.

Historia Ziemi pozostaje tajemnicą ze względu na wiele wojen i katastrof, jakich doświadczyła. Wiadomo jedynie, że to w tym mrocznym okresie (przed 2116 rokiem) badano i uznano przez naukę psychiczne umiejętności, początkowo przez armię (w latach 1890tych), a potem przez naukowców cywilnych (1970). Wiemy również, iż konsorcjum Megakorporacji zostało stworzone w tym samym czasie, co pierwsza kolonia marsjańska.

W 2116 roku, wraz odkryciem międzywymiarowej przestrzeni, rozpoczęła się kosmiczna kolonizacja. Mars zadeklarował wtedy swoją niepodległość i rozpoczął ofensywę przeciwko Ziemi, używając nieznanego człowiekowi wyposażenia.

Ten nagły atak zdziesiątkował 2/3 ludzkości. Kraje, które przetrwały, utworzyły sojusz – Federację – aby lepiej bronić się przed zagrożeniem ze strony Marsa, chociaż większość ich militarnego wyposażenia została zniszczona. Megakorporacje zaoferowały Federacji pomoc, gdyż posiadały własny sprzęt uzbrojeniowy oraz pragnęły poszerzyć swoją władzę i wpływy.

Podczas wojny Federacja korzystała z telepatycznych żołnierzy. Te nowe oddziały nazwane zostały Para-psychicznym Legionem. Głównym zadaniem Legionu było przede wszystkim informowanie, dezinformowanie, torturowanie, szpiegostwo oraz poszukiwanie zdrajców... Pod koniec wojny Legion zamienił się w "Inkwizytorów Federacji", nieustannie poszerzając władzę oraz wpływy. Legion został przemianowany na Federalną Para-psychiczną armię i oddzielony od wojska, aby utrzymać swoją autonomię, będąc jednak pod niewielką kontrolą Federacji.

Mars został pokonany przez armię Komandora Kabalta, który walczył wraz ze swym oddziałem, pozostając na linii frontu podczas całej bitwy, aż do swego zwycięstwa w 2127 roku. Planeta powróciła pod dominację Federacji po zdziesiątkowaniu jej ludności w krwawej bitwie. Pozostali ocaleni, przesłuchiwani przez oddziały Para-psychiczne, mówili o incydencie w jednej z najważniejszych kopalń Korporacji Croon w sektorze 9. Marsa. Najpierw ludność, a potem ich liderzy, oszaleli i stali się żądni krwi, wznosząc armię posiadającą broń, jakiej nikt dotąd nie widział. Wszystkie dochodzenia, podjęte po konflikcie na Marsie, nie przyniosły żadnych przydatnych informacji. Tajemnica dziwnej marsjańskiej technologii nigdy nie została rozwiązana, ponieważ wszelkie dowody zostały zniszczone.

W 2153 roku Cyber i Bio Technologie z okresu Mrocznych Wieków odnosiły wielkie sukcesy z każdą nową generacją przekaźników energii. Jednak w 2158 roku wirus przetwarzający dane zdziesiątkował rozrastającą się federalną sieć Old Intercom, która szybko została zamieniona przez wirtualny system matrycowy, podłączony do myśli użytkowników poprzez niezwykle skomplikowaną sieć elektrod. Ta nowa sieć została stworzona przez Yvon Jack, którego podejrzewano o rozesłanie wirusa. Nowy system nazywa się TrKn2, lecz użytkownicy nazywają go matrycą, oceanem lub po prostu Cyberprzestrzenią.

Kolonizacja kosmiczna była kontynuowana w roku 2250, kiedy to odkryto planetę w sektorze Taurus 27. Planetę nazwano Nefryt, dzięki swemu zielonemu kolorowi. Po kilku miesiącach terraformowania, grupa budowniczych odkryła wrak: dziwny i niezwykle ogromny czarny pojazd. Federacja wysłała oddział wojskowy wraz z naukowcami, aby zbadać owy pojazd. Odkryto w nim artefakt, który wyglądał jak czarno-złoty ludzki młot wojenny, pokryty na rękojeści wieloma inskrypcjami.

Ludzie spoza Ziemi nawiązali kontakt w 6 godzin po odkryciu młota twierdząc, że zagubiony wrak oraz sam młot należy do nich. Rasa ta zwała się Orus. Federacja rozkazała swemu oddziałowi przyniesienie młota z powrotem do ich księżycowej bazy tak szybko, jak to możliwe, ignorując jednocześnie prośbę Orusów.

20 godzin po tej wymianie wybuchła wojna. Ludzie zostali szybko zmiażdżeni przez technologię oraz psychiczną wyższość atakujących. Wojna była niezwykle gwałtowna. Orusowie walczyli tak, jakby już byli martwi... 5 marca 2253 roku, gdy miało nastąpić ostateczne natarcie Orusów, nieznana Siła zaatakowała zarówno nich, jak i ludzi. Ich pojazdy dziwnie przypominały wrak odkryty na Nefrycie. Zniknął on podczas ataków z rzekomo sekretnej księżycowej bazy, tak samo jak i tajemnicza Siła. Zniknęli tak szybko, jak się pojawili.

Ludzie podpisali traktat pokojowy z Orusami po tym, jak ci z wielką niechęcią zgodzili podzielić się z Ziemianami wiedzą oraz technologią. Wyjaśnili, że armia z czarnymi pojazdami była dla nich tajemnicą, lecz odnaleźli starożytne teksty w ruinach na odległej planecie, które mówiły o planecie Nefryt oraz wraku, który miał stanowić zagrożenie. Lokacja rodzimej planety Orusów pozostaje ludziom nieznana, tak jak większość ich dorobku kulturowego. Orusowie to humanoidalna rasa, z organem, który uważany jest za trzecie oko, znajdujące się na środku czoła. Ich społeczeństwo składa się z wojowników kierowanych przez teokratyczny system. Orusowie należą do potężnej kasty walczących mnichów: Nemezis, z którymi tylko nieliczni ludzie mogliby się zintegrować. Pierwszym człowiekiem, któremu się to udało, był Najîn (imię nadane przez Orusów) w 2277 roku. Niektórzy twierdzą, że ciągle żyje, inni, że jest to historia wymyślona przez propagandę, aby poprawić relacje między Orusami a ludźmi.

Federacja, wraz ze swymi 1200 planetami, podpisała pakt sojuszniczy z Orusami w 2280 roku. W 2283 roku sojusz został zaatakowany przez nieznany humanoidalny gatunek, lecz posiadający technologię podobną do Orusów. Ich czarne pojazdy były takie same jak pojazdy Siły, które zaatakowały w przeszłości, a wrak znaleziony na Nefrycie to potwierdził. Prawie sto lat później, po większych i bardziej krwawych bitwach, w których dominował wróg, sytuacja się odmieniła podczas ataku Nemezisów. Wojna ostatecznie zakończyła się w 2379 roku, gdy siły Sojuszu, dowodzone przez komandora Allana Tekarosa, mistrza wojennego Orusów Tallera Nayana Chaäna oraz Najîna, zaatakowały czarną planetę, XechPrimus, kolebkę sił najeźdźców według oficjalnej wersji, lecz jedynie posterunek graniczny według plotek.

Okoliczności tej wojny pozostają owiane tajemnicą. Czarna planeta mogła być jedynie pomniejszą bazą znacznie większego imperium. W 2380 roku rządzące siły ogłosiły go rokiem Odrodzenia Federacji i nazwały rokiem 0. W roku 14, Satchen, zbuntowany gubernator wojskowy, posiadający wojsko składające się z kilku miliardów żołnierzy, próbował najechać Zarech. W odpowiedzi Federacja zniszczyła planetę. Na fladze Satchena znajdują się symbole, których nie było więcej widać po wojnie na czarnej planecie. To w tym momencie Federacja zdecydowała wygłosił publiczną informację – w 2312 roku stworzyli wraz z byłymi wrogami Nemezis, 13 legionów bojowych.

Każdy legion znajduje się na planecie-fortecy, na który składa się 50 tysięcy ludzi. Pośród nich znajduje się 10 mistrzów na poziomie nemezisa oraz ich podopieczni mistrzowie wojenni (również na poziomie nemezisa). Od Orusów dowiedziano się również, że imię Nemezis zostało nadane raczej niedawno. Niektórzy twierdzą, iż nazwa ta powstała po zdradzie stanu połowy Nemezisów podczas konfliktu na czarnej planecie, lecz nikt nie wie na pewno... Wiadomo jedynie, że Para-psychiczna armia próbowała wytępić Nemezisów, jednak sromotnie zawiodła.

Armia Para-psychiczna oraz Nemezisowie są jedynymi dwoma instytucjami upoważnionymi do trenowania oraz wykorzystywania ludzi posiadających psychiczne dary. Dary te są uśpione w każdym człowieku, a określone ćwiczenia mogą je rozbudzić oraz zwiększyć. Armia Para-psychiczna oraz Nemezisowie poszukują psykerów i telepatów w całej Federacji. Kiedy ich odnajdą, mają oni dwa wyjścia – albo dołączyć do jednej z frakcji, albo zostać usuniętym przez armię Para-psychiczną, która uważa wszystkich niezależnych telepatów oraz psykerów za potencjalne zagrożenie. Jednakże każda megakorporacja szuka i nieoficjalnie wykorzystuje telepatów dla bezpieczeństwa, szpiegostwa przemysłowego, rekrutacji, itd... Armia Federalna również używa psykerów, trenowanych przez Para-psychiczną armię, których nazwano wojennymi sztukmistrzami. Armia Para-psychiczna oraz Nemezisowie mają ostatnio trudności ze znalezieniem nowych telepatów oraz psykerów.

--Zakończenie--

Źródło: eye.streumon-studio.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...