Wieża Wojenna

2 minuty czytania

wieża wojenna

Niczym gigantyczny pazur, nad Wyspą Strażników stoi Wieża Wojenna – ogromna cytadela zbudowana wieki temu przez Smoczego Maga – Maxosa.

Był to jego dom, jego pałac, miejsce pracy, laboratorium oraz scena niezliczonych eksperymentów różnego rodzaju. Jednakże to, co sprawia, że Wieża jest prawdziwym centrum potęgi i zazdrości tych, którzy chcieliby ją posiadać, jest Sala Tronowa – miejsce, gdzie Maxos mógł podnosić swych najlepszych akolitów do rangi Smoczego Rycerza, co było wcześniej możliwe jedynie w przypadku Starożytnej Rasy Smoków.

Zarówno wieża, jak i jej rządca, trwali spokojnie przez lata, do czasu aż pewnego dnia Maxos zniknął, a jego forteca została zamknięta jakimś z pozoru nieprzenikliwym czarem. Jednak nie okazał się być on wystarczająco mocny dla podłego nekromanty – Laikena, który dwieście lat po zniknięciu Maxosa złamał zaklęcie i przywłaszczył sobie Wieżę Wojenną na własność. Gdyby jakiś podróżnik poddał w wątpliwość jego władanie nad tą wielką budowlą, zdobyłby dostęp do jej bardzo interesujących właściwości.

Wieża Wojenna jest centralną strukturą, do której zawsze można się teleportować (oczywiście od momentu, gdy będzie twoja), używając magicznego przedmiotu zwanego Smoczym Kamieniem. Co więcej, w Wieży znajduje się wiele pokoi i miejsc, gdzie różne osoby oferują swoje usługi.

Platformy:

Krąg Nekromancji

wieża wojenna

Na tej platformie uczeń czarnej sztuki próbuje stworzyć dla ciebie najwspanialsze Stworzenie. W czasie podróży po Rivellonie będziesz mógł zbierać części ciała poległych wrogów, które następnie nekromanta połączy, celem powołania do życia Stworzenia o różnorodnych mocach. Stworzenie to możesz później wezwać do pomocy, w trakcie walk za pomocą unikalnego przedmiotu: Kryształowej Czaszki.

Ogród Alchemiczny

wieża wojenna

Ogród Alchemiczny jest domeną alchemika, zajmującego się tu ziołami i roślinami rosnącymi w Wieży, dzięki którym warzy mikstury. Będziesz mu, oczywiście, potrzebny do zaopatrzenia w składniki i formuły, jeśli tylko zechcesz poszerzyć jego repertuar.

Czarująca Platforma

wieża wojenna

Jest to warsztat dla wynalazcy i czarodzieja. Ten mistrz kowalstwa pracuje po obu stronach: para się zarówno nauką, jak i magią. Jest przekonany, że dzięki temu trzyma klucz do nieskończonych mocy, zatarła się dla niego granica pomiędzy tymi dwoma dyscyplinami, dostosowując swe maszyny tak, aby nadawały magiczne właściwości twoim przedmiotom.

Sala Gimnastyczna

wieża wojenna

Platforma ta jest miejscem, gdzie pod okiem wykwalifikowanego trenera, który opanował zarówno sztuki walk, jak i sztuki magiczne, możesz odkrywać nowe umiejętności lub je trenować.

Źródło: divinity2.com

Komentarze

0
·
Witam.

Mam olbrzymi problem.

W trakcie wykonywania zadania What's in a Name. W Wieży Wojennej na poziomie zerowym nie ma potwora, u którego jest klucz do drzwi na poziomie 2 gdzie znajduje się goblin Erlking. Nie wiem czy to błąd w grze. czy może ja czegoś wcześniej nie zrobiłem jak należy.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję
0
·
Spróbuj zjechać windą do piwnicy.
0
·
Niestety poziom zero to piwnica. Nie można zjechać niżej.Nie ma tam potwora. Dowiedziałem się w międzyczasie że to wina buga w grze. Trzeba zaktualizować grę do najnowszej wersji po poprawkach. Niemniej dziękuję za zainteresowanie tematem Lionel.
Pozdrawiam.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...