Kto z nas nie chciałby chociaż przez chwilę poczuć się jak stwórca i móc pokierować rozwojem własnej cywilizacji? Właśnie taką szansę daje nam gra "Innowacje" stworzona przez Carla Chudyka. Karcianka dotarła do Polski za pośrednictwem firmy Lacerta i teraz w zaciszu własnych domów możemy zabawić się w bogów.
W niewielkim, a tym samym łatwym do przenoszenia pudełku otrzymujemy 4 małe plansze (po jednej dla każdego gracza) oraz 105 kart innowacji i 5 kart dziedzin. Pudełko jest bardzo dobrze pomyślane, bo zamyka się na magnes, dzięki czemu mamy pewność, że nasze karty nie rozsypią się i nie pogubią, nawet jeśli wrzucimy pudełko do torby i wyruszymy z nim w dłuższą podróż. W opakowaniu znajduje się instrukcja, ale mówiąc uczciwie, nie okaże się zbytnio przydatna, ponieważ nie wyjaśnia wszystkich zasad w sposób jasny i klarowny. Do niektórych reguł dojdziemy dopiero podczas którejś rozgrywki na zasadzie prób i błędów, kiedy stwierdzimy, że to, co, jak nam się zdawało, wyczytaliśmy w instrukcji, nie jest szczególnie sensowne i być może chodzi o coś zupełnie innego.