Wszystkie karty w kwestii dostępnych w Guild Wars 2 profesji zostały odkryte. Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, dziś na stronie głównej gry ukazał się opis i charakterystyka Mesmerów.
Hasłem przewodnim tej klasy jest: "Kiedy z tobą skończę, nie zaufasz już własnemu umysłowi". Jak widać, twórcy gry nie zdecydowali się na zmianę nazwy i tak jak w poprzedniej części, tak też w GW2 nasza postać będzie mogła wcielić się w Mesmera. Wiadomość ta nie była bynajmniej zaskoczeniem, gdyż gracze już dawno rozwiązali tę zagadkę i namierzyli ślady świadczące o obecności Mesmerów, niemniej w końcu mamy nie tylko filmiki, ale i sam opis klasy.
Podstawą ich działań będzie specjalny typ ataków, powodujący brak zdecydowania u przeciwników. Rozkojarzenie to nie będzie jednak zwyczajną zabawą w berka, ale zabezpieczeniem przed uczciwą walką twarzą w twarz. Nie chodzi o to, by zmierzyć się wprost z przeciwnikiem, ale o to, by za pomocą magii i taktyki rozstrzygnąć starcie na swoją korzyść. Kiedy w końcu wróg zorientuje się w tym, że ma przed sobą Mesmera, ten zacznie tworzyć swoje iluzje i posyłać własne klony, dzięki czemu trudno będzie mieć oko na tego właściwego przeciwnika.
Ujawniono plakat reklamujący już siódme spotkanie w ramach Komiksofonu.
Komiksofon to nowatorski projekt, w którym autorzy komiksów łączą swoją pracę z inspirującą ich muzyką. Rzecz jasna to także okazja do zdobycia autografów do zaproszonych gości. Spotkania odbywają się zawsze we Wrocławiu. Nadchodzące zaplanowano na 21 grudnia w Klubie Puzzle, mieszczącym się na drugim piętrze Kamienicy Artystycznej przy ul. Przejście Garncarskie 2.
Wśród zaproszonych gości znaleźli się Kasia Niemczyk oraz Grzegorz Przybyś.
Pod znakiem zapytania stanęły dalsze losy produkcji Paradise Lost w reżyserii Alexa Proyasa. Obecnie prace nad filmem zostały wstrzymane ze względów finansowych.
Jak donosi prasa za oceanem, film miał kosztować 120 milionów dolarów. To zbyt wiele, dlatego producenci chcą zmniejszyć wydatki o 10-15 %. Jeżeli zaciskanie pasa przyniesie spodziewane efekty, to zdjęcia do filmu mogą ruszyć pod koniec wiosny lub na początku lata przyszłego roku.
Paradise Lost to film akcji, które główna akcja ma polegać na podniebnych starciach Archanioła Michała z samym Lucyferem. W tego ostatniego wcielić się ma Bradley Cooper. Obsadę tworzą także Benjamin Walker (jako Archanioł Michał), Casey Affleck (Gabriel), Sam Reid (Rafał), jak też Djimon Hounsou, Camilla Belle, Callan McAuliffe i Diego Boneta.
Może wystarczy po prostu pozbyć się jakiegoś dodatkowego archanioła?
Zgodnie z oficjalnymi doniesieniami od samego NCSoft, wydany w 2009 roku Aion od nowego roku przechodzi na system Free-To-Play.
To jednak nie koniec dobrych wiadomości. Chociaż system F2P kojarzy nam się raczej z pozornie darmową rozrywką, gdzie co prawda nie ma abonamentu ale większa część opcji i niektóre tereny wciąż pozostają płatne, to jednak tym razem gracze mają otrzymać całą zawartość gry, zaliczając do tego także przyszłe aktualizacje oraz klasy postaci.
NCSoft nie zapomina o tych, którzy do tej pory wiernie opłacali abonament. Jeśli choć raz skusiliście się na ten krok, to możecie być pewni otrzymania kont typu Veteran. Wyróżniać się będą możliwością nabycia specjalnych mikstur przyspieszających zdobywanie punktów doświadczenia oraz faktem, że przydzielone zostaną do samego konta gry na stałe. Jeśli zaś już wykupiliście abonament na pewien okres czasu, to po nowym roku pieniądze za opłacony czas zostaną wam zwrócone.
Coraz mocniej zastanawiam się, czy aby EA i BioWare nie nazbyt ryzykują z abonamentem w swojej najnowszej grze, podczas gdy trend odchodzenia od comiesięcznego haraczu jest coraz silniejszy.
Wciąż nie bardzo do mnie dociera, że kolejną grą studia Obsidian będzie South Park: The Game. Maszyna jednak ruszyła i pora rozpocząć akcję marketingową.
Najlepiej zaczynać od screenów, które opublikowano na forum NeoGAF a które to znalazły się pierwotnie w magazynie Game Informer.
Zgodnie z zapowiedzią, możliwy będzie tzw Early Access do gry, czyli opcja przepremierowej zabawy w Star Wars: The Old Republic. Wreszcie poznaliśmy dokładne szczegóły.
Od godziny 15.00 polskiego czasu rozpocznie się procedura udzielania dostępu wszystkim tym, którzy zdecydowali się na zakup pre-ordera. Zgodnie z czasem zawartych w tych ostatnich kluczach, stosowne maile mają być rozsyłane każdemu z zainteresowanych. Senior Community Manager Stephen Reid potwierdził w oficjalnym komunikacie, że dostępne mają być wszystkie typy serwerów, a więc PvP, PvE, RP-PvE oraz RP-PvP, bez zastosowania żadnych ograniczeń.
Dla zniecierpliwionych fanów przytaczamy słowa ze wspomnianego oficjalnego komunikatu: "Nie pytajcie, kiedy wejdziecie. Wpuścimy jutro „wielu” ludzi – lecz nie wszystkich. Jeśli się nie załapiesz, nie szalej".
Chyba nic tak dobrze nie oddaje działań polityki CD Projekt, jak słowa komendanta Flotsam Bernarda Loredo z Wiedźmina 2 – "Nie znoszę złodzei". Okazuje się bowiem, że wydawca wspomnianej gry wypowiada wojnę piratom. Ci ostatni mogą spodziewać się wezwań do zapłaty.
Z początku działania twórców gry, mające zniechęcić do pobierania gry z nielegalnych źródeł, mogły poniekad bawić. Ot nieśmiertelne kurczaki czy też śmierć na szubienicy we wspomnianej już temerskiej faktorii. Teraz jednak przyszła pora skończyć zabawę i przejść do konkretów. Wynajęta przez CD Projekt firma prawnicza to efekt akcji rozpoczętej w kilku krajach europejskich. Prawnicy namierzają IP pirata, następnie dokonują jego identyfikacji, potem zaś "szczęśliwcowi" przesyłane jest wezwanie do zapłaty. Problem w tym, że wymieniana kwota to 1230 dolarów lub około 900 euro, czyli dużo więcej niż wynosi cena gry z legalnego źródła (obecnie to około 24 dolarów).
Szef CD Projekt, Maciej Iwański, podawał, że druga część przygód Geralta została spiracona przez ponad 4,5 mln graczy. Trudno sobie wyobrazić, że do każdego trafi takie wezwanie zapłaty. Jeszcze trudniej wyobrazić sobie sytuację, gdy takie żądanie trafia do kogoś, kto gry nawet nie zna. Póki co nie wiemy, co się stanie z tymi, którzy odmówią zapłacenia za grę. Prawnicy mogą co prawda skorzystać z drogi sądowej, ale od adresu IP do ustalenia faktycznego pirata droga wcale nie jest taka krótka i prosta.
Szkoda dzieła firmy CD Projekt tym większa, że sami twórcy zdecydowali się na usunięcie zabezpieczeń DRM. Okazja czyni złodzieja?
Kolejna odsłona rubryki Legends and Lore na łamach oficjalnej strony Wizards of the Coast rozwija pytanie dotyczące roli Mistrza Gry, a właściwie opinii, jakoby ograniczała się ona do rzutu kośćmi za potwory.
W swoim artykule Mone Cook podobny tok myślenia nazywa wręcz "przerażającym". Dla niego Mistrz Gry to coś więcej niż tylko dodatkowy rzut kośćmi. System gry zbudowany jest jednak na takiej zasadzie, by nie pozostawiać głównemu kreatorowi opowiadanej historii dużego pola do interpretacji – z pewnymi rzadkimi, ale jednak, wyjątkami. Cook tłumaczy, że takie myślenie o D&D jest nieco przestarzałe – gra wciąż się zmienia. Jednak nadal niektórzy uważają arbitraż Mistrza Gry za coś złego. Jeśli tylko ten ostatni musi podjąć jakąś decyzję, to z grą dzieje się coś niedobrego i Mistrz Gry najzwyczajniej przekracza swoje uprawnienia.
Inny pogląd Mistrza Gry widzi w roli opowiadającego historię. Oczywiście, bycie Mistrzem Podziemi wiąże się z prowadzeniem jakiejś historii, jednak kiedy ktoś mówi mi, że Mistrz Gry to jedynie opowiadająca historię figura to muszę mu przerwać, gdyż zgodnie z prawdą, to cała grupa tworzy i opisuje pewne wydarzenia. Co prawda Mistrz Gry tworzy takie elementy jak świat czy postacie, ale żadna historia nie zostanie w pełni opowiedziana tak długo, jak nie zaangażują się w nią wszyscy gracze.
Monte zawsze lubi myśleć o Mistrzu Gry jako o swego rodzaju przewodniku pomiędzy graczami a fantastycznym światem. Jest jego oczami i uszami, opisując wszystko to, co widzi, ale jest też arbitrem odnośnie tego, co może (lub nie może) wpływać na wykreowany świat.
Informacja prasowa
Tradycyjnie w styczniu odbywają się Indywidualne Mistrzostwa Polski Veto za rok poprzedni. Podsumowanie vetowego roku 2011 będzie miało miejsce za niewiele ponad miesiąc, w dniach 14-15 stycznia w Warszawie (klub Grawitacja, ul. Browarna 6).
Dwudniowy turniej odbędzie się w dwóch formatach – wybranieckim i kwarcianym – do tego przewidziane są liczne dodatkowe atrakcje, jak np. nieustające rozgrywki wybranieckie, pojedynki z członkami design teamu Veto, czy wspólna biesiada graczy w sobotni wieczór. koszt wejściówki to przy zgłoszeniu i wpłacie do 23 grudnia 2011 – 60 zł, przy zgłoszeniu i wpłacie do 5 stycznia 2012 – 75 zł. Wszystkie niezbędne informacje znaleźć można na forum Kuźni Gier w tym wątku.
- 11 stron
- « Pierwsza
- ←
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- →
- Ostatnia »