riese

Dyscypliny to nadnaturalne umiejętności, będące darami dla Spokrewnionych od ich mitycznych przodków – pierwszego wampira Kaina i jego partnerki Lilith oraz tych Przedpotopowców, którym udało się wykreować własne moce (jak choćby słynna Demencja Malkava). Dzięki nim wampiry mogą z łatwością dominować nad przeciwnikiem zarówno na polu bitwy, jak i podczas snucia subtelnej intrygi. Aby móc ich używać, potrzebna jest krew, której zasób pokazywany jest w fiolce po prawej stronie ekranu (ciekawostka: ilość punktów krwi głównego bohatera wynosi piętnaście, co według podręcznika do gry Wampir: Maskarada oznacza, że jest członkiem ósmego pokolenia Spokrewionych).

vampire the masquerade: bloodlines

Czytaj dalej...

Nie jest kłamstwem stwierdzenie, że jako wampir jesteś niezwykle twardy i "żywotniejszy" niż większość śmiertelników. Jednak w Świecie Mroku czeka na ciebie sporo świrów chętnych do zakończenia twojego życia. Wilkołaki, fanatycy religijni, azjatyckie wampiry z katanami – to tylko czubek góry lodowej. Ten sort istot lepiej trzymać na odpowiedni dystans. A co jest najlepszym środkiem na to? Broń dystansowa! Nic nie daje większej radochy niż nafaszerowanie wrażego wampira ołowiem lub spalenie go w buzujących płomieniach miotacza ognia. Więc rozejrzyj się i wybierz jedną z wielu broni dostępnych poniżej.

klany

Czytaj dalej...

Pierwsze, co rzuca się w oczy po zainstalowaniu "Final Nights", to zniknięcie słowa "Bloodlines" z tytułu gry. Autor moda twierdził, że wynika to z ilości wprowadzonych zmian, niepozwalających na dalsze używanie podtytułu. Ile jest w tym prawdy? Przekonamy się.

final nights

Czytaj dalej...

"Clan Quest" kusi graczy obietnicą tytułowego Klanowego Zadania. Oprócz tego zintegrowano z nim inne mody, m.in. "Arsenal Mod", "Camarilla Edition Lite", "Comp Mod Lite" i "Achievement System". Po szybkiej i bezproblemowej instalacji oraz odpaleniu gry, możemy cieszyć oczy lekko zmodyfikowanym menu i tonami innowacji.

clan quest

Czytaj dalej...

Producenci gier komputerowych czasami rejestrują w Urzędzie Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych marki, które mają już na karku kilka dobrych lat. Czasami dzieje się to przed odświeżeniem jakieś serii, a czasem jedynie dla zwykłej formalności. Nie wiadomo jeszcze, dlaczego studio White Wolf Publishing (od zeszłego roku należące Paradox Interactive) postanowiło zarejestrować tytuł "Vampire Bloodlines", można mieć jednak pewne przypuszczenia.

vampire: the masquerade – bloodlines

Tak nie przesłyszeliście się. Arcydzieło "Troika Games" dostępne do tej pory na Steamie lub pokątnych wyprzedażach trafiło na należący do CD Projekt serwis GoG. Dostępna tam wersja gry posiada fanowski patch naprawiający wiele błędów występujących w produkcie i jest dostępna za 17.59 euro (77.21 złotych). Dla tych, którzy jakimś cudem nie słyszeli o grze polecam naszą recenzję.

vampire the masquerade: bloodlines

Jak wiadomo każdemu graczowi RPG – nie wszystkie statystyki da się rozwinąć na zadowalający nas poziom. W przypadku, kiedy na bank potrzebujemy jednej z słabiej rozwiniętych umiejętności, na pomoc przychodzą nam Przedmioty Okultystyczne. Te wytwory mrocznej magii, części ciała mitycznych bestii lub talizmany nieznanego pochodzenia, wzmocnią naszą postać w czekających na nią starciach w Świecie Mroku.

klany

Czytaj dalej...

Mimo że jako wampir jesteśmy nadnaturalnie twardzi, nie jesteśmy nieśmiertelni. Aby uchronić naszego bohatera przed przedwczesną Ostateczną Śmiercią, należy go zaopatrzyć w odpowiedni pancerz, który pomoże mu podczas zwiedzania nocnego Los Angeles.

klany

Czytaj dalej...

Oto przegląd broni białych. Czym będziecie walczyć? Nożem? Kataną? Bejsbolem? A może młotem? Znajdziecie tutaj właściwości broni, jej specjalne cechy, a także gdzie je znaleźć.

klany

Czytaj dalej...

Nasza przygoda w Świecie Mroku zaczyna się od wyboru Klanu – naszej "klasy", dzięki której sprostamy wymaganiom Los Angeles. Wedle legend każdy Klan wywodzi się od Przedpotopowców, mistycznych wampirów będących "wnukami" pierwszego wampira Kaina, przeklętych za swoje grzechy przeciwko rodzicom. Z tego powodu każdy członek klanu dziedziczy po legendarnym pradziadku szereg mocy znanych jako dyscypliny i słabość będącą wynikiem klątwy. Mimo, że każdy Klan ma inne predyspozycje nic nie stoi na przeszkodzie, aby stworzyć wygadanego i inteligentnego Brujah albo Tremere walczącego wręcz.

klany

Czytaj dalej...

Wczytywanie...