Nie jest kłamstwem stwierdzenie, że jako wampir jesteś niezwykle twardy i "żywotniejszy" niż większość śmiertelników. Jednak w Świecie Mroku czeka na ciebie sporo świrów chętnych do zakończenia twojego życia. Wilkołaki, fanatycy religijni, azjatyckie wampiry z katanami – to tylko czubek góry lodowej. Ten sort istot lepiej trzymać na odpowiedni dystans. A co jest najlepszym środkiem na to? Broń dystansowa! Nic nie daje większej radochy niż nafaszerowanie wrażego wampira ołowiem lub spalenie go w buzujących płomieniach miotacza ognia. Więc rozejrzyj się i wybierz jedną z wielu broni dostępnych poniżej.
Braddock 9mm

Opis: Mały, lekki pistolet maszynowy strzelający amunicją 9mm, niestworzony dla celności, ale raczej do wyplucia ogromnych ilości nabojów w jak najkrótszym czasie. Serie są bardziej celne, ale z powodu wysokiej szybkostrzelności i małej wagi broni, wciąż jest ona głównie widziana jako spluwa "rozpryśnij i módl się".
Lokalizacja: Do kupienia u Grubego Larry'ego w Downtown; później mają go też inni napotkani handlarze; wypada też z przeciwników spotkanych w klubie Glaze.
Wymagania walki na dystans: 5
Podstawowe obrażenia: 1
Potencjalne obrażenia: 14
Zabójczość: 9
Zasięg: Wysoki
Szybkość przeładowywania: Średnia
Szybkostrzelność: Wysoka
Brokk 17c

Opis: 9-milimetrowy pistolet z polimerową rączką i wodzidłem (zamiast metalu), co czyni go lżejszym niż inne pistolety. Znajduje się na wyposażeniu większości agencji pilnujących porządku.
Lokalizacja: Do kupienia u Grubego Larry'ego w Downtown.
Wymagania walki na dystans: 5
Podstawowe obrażenia: 2
Potencjalne obrażenia: 28
Zabójczość: 9
Zasięg: Średni
Szybkość przeładowywania: Wysoka
Szybkostrzelność: Wysoka
Colt Anaconda

Opis: Rewolwer kalibru .44. Masz dzisiaj szczęście, śmieciu? Bestia o ogromnym kalibrze zdolna do uśmiercenia niemal każdego przeciwnika. Alternatywny tryb strzelania: wiatrak.
Lokalizacja: Do kupienia w sklepie Red Spot w Hollywood.
Wymagania walki na dystans: 5
Podstawowe obrażenia: 3
Potencjalne obrażenia: 57
Zabójczość: 14
Zasięg: Wysoki
Szybkość przeładowywania: Wysoka
Szybkostrzelność: Średnia
Jaegerspas XV

Opis: Samopowtarzalna strzelba SPAS-15 wygląda i strzela jak karabin maszynowy, a nie jak typowa strzelba. Dostarcza serie zabójczych pocisków z niszczycielskim tempem. SPAS-15 ma możliwość prowadzenia ognia samopowtarzalnego, jak i pompką.
Lokalizacja: Do kupienia u Mercurio po odblokowaniu Hollywood.
Wymagania walki na dystans: 7
Podstawowe obrażenia:3
Potencjalne obrażenia: 63
Zabójczość: 16
Zasięg: Średni
Szybkość przeładowywania: Wysoka
Szybkostrzelność: Niska
Jaime Sue

Opis: To standardowy karabin do zawodów myśliwskich. Musi być przeładowywany po każdym strzale.
Lokalizacja: Dostajemy ją od Romero, jeżeli zgodzimy się wziąć od niego zadanie z pilnowaniem cmentarza; później do kupienia u handlarzy.
Wymagania walki na dystans: 4
Podstawowe obrażenia: 3
Potencjalne obrażenia: 48
Zabójczość: 10
Zasięg: Wysoki
Szybkość przeładowywania: Wysoka
Szybkostrzelność: Średnia
Kusza

Opis: Uwspółcześniony model starożytnej chińskiej broni. Strzela cicho, ale musi być naciągnięta przed każdym strzałem.
Lokalizacja: Wypada z łowców, jeśli stracimy trzy punkty Maskarady.
Wymagania walki na dystans: 8
Podstawowe obrażenia: 2
Potencjalne obrażenia: 36
Zabójczość: 16
Zasięg: Wysoki
Szybkość przeładowywania: Średnia
Szybkostrzelność: Wysoka
Lassiter Killmatic

Opis: Uzi zostało stworzone do bycia niezawodnym i zwartym pistoletem, wystarczająco silnym do zadania sporej ilości obrażeń i wystarczająco celnym do rozdania ich w ułamku sekundy. Ergonomiczny projekt budowy Uzi był jednym z pierwszych, w którym zastosowano portfelowy magazynek, zamek swobodny oraz obudowę dla magazynków wewnątrz rączki pistoletowej dla szybkiego i łatwego przeładowania. Ograniczony odrzut i uchwyt sprawiają, że strzelanie jedną ręką jest możliwe.
Lokalizacja: Do kupienia u Tsenga w Chinatown.
Wymagania walki na dystans: 6
Podstawowe obrażenia: 2
Potencjalne obrażenia: 28
Zabójczość: 10
Zasięg: Wysoki
Szybkość przeładowywania: Średnia
Szybkostrzelność: Wysoka
McLusky .50 Caliber

Opis: Ta ciężka spluwa została zaprojektowana jako pistolet do używania na zawodach strzeleckich. Dzięki budzącemu grozę wyglądowi potężnego kalibru .50 została zaadaptowana przez filmy i seriale jako ulubiona Wielka Spluwa na wszystko. Desert Eagle jest jednym z niewielu pistoletów wykorzystujących siłę odrzutu gazów i jedną z najpotężniejszych i najcięższych spluw dostępnych na rynku.
Lokalizacja: Do kupienia u handlarzy po przejściu syndykatu Fu.
Wymagania walki na dystans: 7
Podstawowe obrażenia: 3
Potencjalne obrażenia: 45
Zabójczość: 12
Zasięg: Średni
Szybkość przeładowywania: Wysoka
Szybkostrzelność: Wysoka
Miotacz ognia

Opis: Miotacze ognia w takiej czy innej formie były używane od starożytności. Ten rozpyla płonące paliwo na przestrzeni kilkunastu stóp, spalając wszystko na swojej drodze.
Lokalizacja: Do kupienia u Mercurio po przejściu twierdzy Giovanni.
Wymagania walki na dystans: 1
Podstawowe obrażenia: 1
Potencjalne obrażenia: 119
Zabójczość: 100
Zasięg: Niski
Szybkość przeładowywania: Szybka
Szybkostrzelność: Bardzo wysoka
Steyr AUG

Opis: Nawet jeśli Steyr AUG AI był nijaki jako broń, to wciąż nadrabiał swoim wyglądem, ale ten lekki austriacki karabin dowiódł swojej niezawodności i efektywności, wyrabiając sobie markę w siłach wojskowych dookoła świata. Luneta z czterokrotnym przybliżeniem jest zamontowana do poprawy celności.
Lokalizacja: Do kupienia u handlarzy po przejściu syndykatu Fu; mają go też łowcy patrolujący teren Stowarzyszenia Leopolda.
Wymagania walki na dystans: 8
Podstawowe obrażenia: 1
Potencjalne obrażenia: 16
Zabójczość: 14
Zasięg: Wysoki
Szybkość przeładowywania: Średnia
Szybkostrzelność: Wysoka
Trzydziestka ósemka

Opis: To tani, małokalibrowy pistolet używany przez początkujących zbirów w zaułkach całego kraju. Znany również jako pistolet do portmonetki.
Lokalizacja: Dostajemy od Jacka w prologu; zbóje na plaży w Santa Monica; wypada z losowych przeciwników na późniejszych etapach.
Wymagania walki na dystans: 4
Podstawowe obrażenia: 2
Potencjalne obrażenia: 25
Zabójczość: 7
Zasięg: Niski
Szybkość przeładowywania: Średnia
Szybkostrzelność: Średnia
Utica M37

Opis: 12-kalibrowa strzelba M37 została zaprojektowana do starć na bliskich na dystansach jako broń do obrony domu. Wypróbowana oraz zaufana służy wojsku i siłom porządkowym – M37 jest wykonana w pełni z metalowych części razem z dolną wsuwką z funkcją wyrzucania magazynków dla praworęcznych i leworęcznych. Dzięki średniemu odrzutowi oraz lekkości jest łatwa w użytkowaniu.
Lokalizacja: Mają go zbóje napotkani na terenie Santa Monica; jest też uzbrojeniem członków Sabatu.
Wymagania walki na dystans: 6
Podstawowe obrażenia: 2
Potencjalne obrażenia: 35
Zabójczość: 20
Zasięg: Niski
Szybkość przeładowywania: Niska
Szybkostrzelność: Średnia
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz