Blok
Zmniejsza ilość otrzymywanych obrażeń o 60 – 96%.
Blok jest kluczową umiejętnością dla każdego wojownika, niezależnie od wybranego stylu walki. W połączeniu z kontratakiem potrafi przynieść wspaniałe rezultaty.
Nieuczciwy chwyt
Specjalne uderzenie posiadające 25 – 70% szansy na oślepienie przeciwnika. Atak może być wykonany tylko przy użyciu broni jednoręcznej.
Odepchnięcie
Pozwala na odepchnięcie przeciwnika przy użyciu tarczy lub broni drzewcowej z zadaniem 20 – 100% dodatkowych obrażeń.
Ogniste uderzenie
Zadaje 55 – 100 % obrażeń od ognia. Atak musi być wykonany za pomocą pochodni.
Piruet
Pozwala na atak wszystkich pobliskich przeciwników z premią 5 – 50% do obrażeń. Umiejętność przeznaczona wyłącznie dla postaci posługującej się bronią dwuręczną.
Ogłuszenie
Specjalne uderzenie posiadające 30 – 75% szansy na ogłuszenie przeciwnika. Atak może być zadany tylko przy użyciu buławy.
Pociągnięcie tarczy
Umiejętność dająca 30 – 75% szansy na pozbawienie przeciwnika tarczy. Działa wyłącznie z toporami.
Przełamanie bloku
Potężne uderzenie przełamujące blok przeciwnika i zadające obrażenia zwiększone o 20 – 200%.
Wybuch psychiczny
Zadaje 30 – 75% obrażeń duchowych wszystkim wrogom w pobliżu. Dodatkowo posiada 5 – 50% szansy na ogłuszenie przeciwników.
Powalenie
Uderzenie posiadające 6 – 60% szansy na powalenie przeciwnika humanoidalnego, który następnie może zostać zabity przy użyciu jednego ciosu.
Kontratak
Umiejętność pasywna zwiększająca o 1 – 10% szanse trafienia krytycznego. Dodatkowo zwiększa obrażenia zadane przy użyciu kontrataku o 5 – 50% i zapewnia 3 – 30% szansy na specjalny manewr.
Potężny sztych
Potężne pchnięcie mieczem zadające 20 – 200% dodatkowych obrażeń pojedynczemu przeciwnikowi. Umiejętność działa wyłącznie z mieczami.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz