Innowacje

2 minuty czytania

Twórcze pomysły bazujące na zaawansowanej technologii

Złożony magiczny system DEMONS pozwala tworzyć indywidualne zaklęcia za pomocą kart zaklęć. Oczywiście gracz może łączyć różne karty zaklęć, a to oznacza prawie nieskończoną liczbę czarów, które można stworzyć.

Technologia CRAFT symbolizuje rewolucyjny system metalurgiczny umożliwiający graczowi indywidualne tworzenie swoich własnych broni i pancerza. Możliwości są prawie nieskończone. Wygląd i jakość przedmiotów mogą być modyfikowane przy użyciu różnych „podstawowych składników”, takich jak metale, drewno czy barwniki. Również magiczne artefakty zwiększają wartość najlepszych wytworów gracza. Te z kolei mogą być rozłożone na indywidualne części i ponownie użyte.

Zaawansowany ekosystem kieruje również typem sklepu, ilością dostępnych towarów i reputacją gracza, gdy ten ustala ceny. To oznacza, że margines profitów może być naprawdę wysoki, jeśli tylko gracz inteligentnie prowadzi kupno i sprzedaż.

Wprowadzenie lekko powiązanych, fizycznych efektów pozwala na całkowicie nowe standardy, jeśli chodzi o atmosferę. Poruszające się na wietrze lampiony lub trzaskający ogień pochodni są wkalkulowane w ich padające cienie, w czasie rzeczywistym i włączane do gry. Rezultatem tego jest unikalny i realistyczny model światła.

Umieszczenie magicznego oka pozwala graczowi poznawać otoczenie. Tak zwany Oculus (łac. “oko”) jest eteryczną aurą bezcielesnego oka, które sunie niezauważalnie i cicho przez powietrze kontrolowane poprzez swojego mistrza. Dodatkowe opcje, jak kule ognia, również tworzą całkowicie nowy wpływ na rozgrywkę oraz docelowy, strategiczny bieg akcji.

Zaawansowany system alchemiczny PAPAKTM pozwala graczowi stworzyć specjalne mikstury, które skupiają się i wzmacniają jedną lub kilka umiejętności bohatera. Ingrediencjami tych eliksirów mogą być rośliny, minerały lub składniki zwierzęce, które można zbierać (Matka Natura ma to wszystko w Antaloorze), kupić u sprzedawców lub zabrać z ciał poległych wrogów.

Fizyczny system interaktywny dla ruchomych obiektów wymaga specjalnych komend podczas gry. Zastawione rzeczami skrzynie, rozrzucone beczki lub być może ukryte dźwignie otwierające tajemnicze przedmioty.

Wymagające mini-gierki umiejscowione w różnych lokacjach wprowadzają do rozrywki urozmaicenie i gwarantują wysoki poziom motywacji. Gdy gracz napotka na swojej drodze np. zamek, pojawi się gra zręcznościowa. A jeśli pilnie potrzebuje pieniędzy, może spróbować szczęścia grając w kości lub okradając kogoś z gotówki.

Źródło: twoworlds2.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...