Historia

2 minuty czytania

Minęło pięć lat, odkąd dramatyczne wydarzenia w Antaloor sprowadziły cały świat na skraj otchłani… a siła bohatera w końcu się wyczerpała. Jest on teraz więźniem w ciemnych lochach zamku Gandohara, a jego nadzieje na uratowanie siostry przepadły wraz z utraconą wolnością. Mimo pełnej poświęcenia walki przeciw złu, bliźnięta zostały rozdzielone, a Kira jest teraz pod wpływem potężnych magicznych zaklęć, od których nie ma ucieczki. Złe wpływy próbują przebudzić śpiące moce starych pokoleń, aby móc dominować nad Antaloorem, a bohater nie jest w stanie nic z tym zrobić…

Jednakże, chociaż rozpacz całkowicie go pochłonęła, z dosyć niespodziewanego kierunku nadeszło słabe światło nadziei. Znienawidzeni orkowie zebrali grupę ratunkową i uratowali zdziwionego bohatera od łańcuchów i dręczycieli. Sceptyczny co do nowego rozejmu pomiędzy rasami, które zawsze były dla siebie wrogami, bohater raz jeszcze musi zmierzyć się z kompletnie nową sytuacją… musi się dowiedzieć, dlaczego orkowie mu pomogli oraz jak najwięcej o ich tajemniczej przywódczyni, legendarnej Smoczej Królowej. Jest zarówno piękna, jak i tajemnicza, lecz bohater musi jej zaufać, jeśli chce dokończyć swoją długo planowaną zemstę. Tak więc wyrusza w niebezpieczną podróż poprzez sprofanowane przez zło ziemie – podróż, co do której ma nadzieję, że rzuci trochę światła na mroczną przeszłość Gandohara i pomoże mu znaleźć słaby punkt w obronach tego potężnego maga… tylko wtedy będzie mógł ostatecznie uwolnić swoją siostrę, Kirę.

Cheznaddar pamięta lepsze czasy i przyciąga teraz tylko tych, którzy czają się w ciemnościach. Gracze będą zauroczeni również innymi lokacjami i przygodami związanymi z nimi – dwa z wielu takich miejsc to m.in. fascynujący azjatycki świat New Ashos i legendarny Uniwersytet Veneficus, gdzie najpotężniejsi z magów przekazują swą wiedzę chętnym uczniom. Natomiast wizyta w małej wiosce Conney i kolonii Tir Geal znajdującej się w bagiennych głębinach, odkryje przydatne sekrety na temat mrocznej przeszłości Gandohara.

Wiele postaci, poprzez swoje barwne życiowe doświadczenia i sposób bycia, wprowadza życie do świata gry, jak choćby Ed Teal – niesławny i przebiegły pirat, jaki kiedykolwiek przepływał po morzach Antaloor. Nawet mniej imponujące postacie, jak Lawrence Lexington, mają tak wielką charyzmę, że gracze raz po raz wciągani są głęboko w świat gry.

Wszystkie te lokacje i postacie – oraz przygody z nimi związane – pozwalają graczowi zabrać się w podróż do przeszłości Antaloor, która jest blisko połączona z przeszłością bohatera. Pojawi się też wiele niespodzianek, zanim rozpocznie się ostateczna walka o losy świata...

Źródło: twoworlds2.com

Komentarze

0
·
Gandohar - to zly lord. Zamek ochrzczono mianem Vahkmaar. Kyra - to pisownia amerykanska ("fikusna"), w polskiej wersji zawsze bylo KIRA. Zle wplywy - to czary Gandohara, ktorymi probuje uwolnic drzemiaca w Kirze moc boga Aziraala - boga ognia i orkow swiata Antaloor. Taki mini-comment
0
·
Dziękuję za zwrócenie uwagi. Poprawki zostały wprowadzone
0
·
Uważam że cała seria TW zasługuje na jednolity remastero-remake, tak aby fabuła była bardziej obfita i spójna, usuwając zbędne treści wprowadzone po dlc z piratami. Jeden kontynent na którym wszystko się dzieje i można go dowolnie eksplorować. Mapa z TW umieszczona na powiększonym kontynencie Elkornass, na którym znajdują się poprawione lokacje oraz naprawione luki fabularne. Sensowne działania bohatera w niektórych miejscach i sytuacjach oraz samo urozmaicenie npc i świata gry.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...