01. Postawa Setha
Typ umiejętności: Postawa
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 10 sek.
Dodatkowe: Zwiększenie szansy na trafienie krytyczne
Postawa bojowa, zwiększająca szansę zadania trafienia krytycznego przy rzucaniu zaklęć bojowych Setha tak długo, jak postać pozostaje nieruchoma.
02. Fala cienia
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 1 sek.
Dodatkowe: Brak
Wyrzuca w wybranym kierunku kulę chaosu.
03. Koszmar
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na osłabienie
Bohater wzywa koszmary, które osłabiają (stan osłabienia) przeciwników.
04. Inwersja
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 10 sek.
Dodatkowe: Premia do zdrowia i many
Zaklęcie zamieniające wartości zdrowia i many osoby je rzucającej. Punkty zdrowia zmieniają się w punkty many i na odwrót. Poza tym zyskują dodatkowe punkty, których ilość zwiększa się wraz z poziomem umiejętności.
05. Oszalały umysł
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na wywołanie obłąkania
Klątwa, która może spowodować, że trafiony przeciwnik oszaleje (stan obłąkania).
06. Fala chaosu
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Szansa na wywołanie bezbronności
Generuje wokół czarującego eksplozję chaosu. Eksplozja ta powoduje obrażenia od magicznej ciemności; odpycha przeciwników i może osłabić obronę trafionego przeciwnika (stan bezbronności).
07. Bariera ciemności
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 7 sek.
Dodatkowe: Szansa na ograniczenie
Klątwa, która może uniemożliwić przeciwnikowi używanie uderzeń specjalnych (stan blokady).
08. Drenaż many
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Brak
Klątwa powodująca odpływ many od przeciwnika przez określony czas.
09. Kula chaosu
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak
Tworzy magiczny pocisk, który wybucha przy najbliższym uderzeniu.
10. Pieczęć ciemności
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Brak
Tworzy wokół osoby je rzucającej pieczęć, która może rozproszyć wszystkie pozytywne zmiany statusu u przeciwników.
11. Sfera chaosu
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na spowolnienie
Wywołuje eksplozję chaosu wokół osoby rzucającej to zaklęcie. Może spowolnić trafionych przeciwników (stan spowolnienia).
12. Czarna dziura
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 10 sek.
Dodatkowe: Brak
Sprowadza w wybrane miejsce czarną dziurę, która wsysa objętych jej działaniem przeciwników. Rzucenie zaklęcia trwa dłużej, niż w przypadku innych czarów.
13. Wiara w Setha
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zmniejsza czas regeneracji umiejętności.
14. Niewypowiedziany strach
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa szanse przestraszenia przeciwników w przypadku użycia czaru Kula chaosu.
15. Krytyczny czar
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa szanse zadania krytycznych obrażeń w przypadku zastosowania czaru bojowego.
16. Odporność na ciemność
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa magiczną odporność na ciemność.
17. Glif ciemności
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa obrażenia od magicznej ciemności dla pewnych umiejętności egipskiego bohatera (Fala cienia, Fala chaosu, Kula chaosu oraz Sfera chaosu).
Komentarze
Dodaj komentarz