wampir_maskarada

Seth

3 minuty czytania

01. Postawa Setha

Typ umiejętności: Postawa
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 10 sek.
Dodatkowe: Zwiększenie szansy na trafienie krytyczne

Postawa bojowa, zwiększająca szansę zadania trafienia krytycznego przy rzucaniu zaklęć bojowych Setha tak długo, jak postać pozostaje nieruchoma.

02. Fala cienia

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 1 sek.
Dodatkowe: Brak

Wyrzuca w wybranym kierunku kulę chaosu.

03. Koszmar

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na osłabienie

Bohater wzywa koszmary, które osłabiają (stan osłabienia) przeciwników.

04. Inwersja

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 10 sek.
Dodatkowe: Premia do zdrowia i many

Zaklęcie zamieniające wartości zdrowia i many osoby je rzucającej. Punkty zdrowia zmieniają się w punkty many i na odwrót. Poza tym zyskują dodatkowe punkty, których ilość zwiększa się wraz z poziomem umiejętności.

05. Oszalały umysł

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na wywołanie obłąkania

Klątwa, która może spowodować, że trafiony przeciwnik oszaleje (stan obłąkania).

06. Fala chaosu

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Szansa na wywołanie bezbronności

Generuje wokół czarującego eksplozję chaosu. Eksplozja ta powoduje obrażenia od magicznej ciemności; odpycha przeciwników i może osłabić obronę trafionego przeciwnika (stan bezbronności).

07. Bariera ciemności

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 7 sek.
Dodatkowe: Szansa na ograniczenie

Klątwa, która może uniemożliwić przeciwnikowi używanie uderzeń specjalnych (stan blokady).

08. Drenaż many

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Brak

Klątwa powodująca odpływ many od przeciwnika przez określony czas.

09. Kula chaosu

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak

Tworzy magiczny pocisk, który wybucha przy najbliższym uderzeniu.

10. Pieczęć ciemności

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Brak

Tworzy wokół osoby je rzucającej pieczęć, która może rozproszyć wszystkie pozytywne zmiany statusu u przeciwników.

11. Sfera chaosu

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na spowolnienie

Wywołuje eksplozję chaosu wokół osoby rzucającej to zaklęcie. Może spowolnić trafionych przeciwników (stan spowolnienia).

12. Czarna dziura

Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ciemność
Czas regeneracji: 10 sek.
Dodatkowe: Brak

Sprowadza w wybrane miejsce czarną dziurę, która wsysa objętych jej działaniem przeciwników. Rzucenie zaklęcia trwa dłużej, niż w przypadku innych czarów.

13. Wiara w Setha

Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak

Zmniejsza czas regeneracji umiejętności.

14. Niewypowiedziany strach

Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak

Zwiększa szanse przestraszenia przeciwników w przypadku użycia czaru Kula chaosu.

15. Krytyczny czar

Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak

Zwiększa szanse zadania krytycznych obrażeń w przypadku zastosowania czaru bojowego.

16. Odporność na ciemność

Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak

Zwiększa magiczną odporność na ciemność.

17. Glif ciemności

Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak

Zwiększa obrażenia od magicznej ciemności dla pewnych umiejętności egipskiego bohatera (Fala cienia, Fala chaosu, Kula chaosu oraz Sfera chaosu).

Komentarze

0
·
mozesz dodac pozostale 5 drzewek plis

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...