01. Przebijająca strzała
Typ umiejętności: Uderzenie specjalne
Typ obrażeń: Fizyczny
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Premia do celności
Wystrzeliwuje w żądanym kierunku strzałę przebijającą się przez wrogów. Wymaga krótkiego lub długiego łuku.
02. Potężna strzała
Typ umiejętności: Uderzenie specjalne
Typ obrażeń: Fizyczny
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Blokuje następną akcję przeciwnika
Wystrzeliwuje w żądanym kierunku strzałę, która blokuje następne działanie przeciwnika. Wymaga krótkiego lub długiego łuku.
03. Postawa Artemidy
Typ umiejętności: Postawa
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na uderzenie krytyczne
Postawa bojowa, zwiększająca szansę trafienia krytycznego przy użyciu łuku. Działa tak długo, jak postać pozostaje nieruchoma. Wymaga krótkiego lub długiego łuku.
04. Strzała kierowana
Typ umiejętności: Uderzenie specjalne
Typ obrażeń: Fizyczny
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Blikuje następną akcję przeciwnika
Wystrzeliwuje samodzielnie zmierzającą w kierunku najbliższego celu strzałę, która blokuje zamierzone działanie przeciwnika. Wymaga krótkiego lub długiego łuku.
05. Okrzyk łowiecki
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Premia do zręczności
Zaklęcie zwiększające na określony czas zręczność osoby je rzucającej, a także pobliskich sprzymierzeńców.
06. Użycie lodu
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Lód
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Szansa na zamrożenie
Zaklęcie dodające na określony czas obrażenia od magicznego lodu do obrażeń powodowanych przez strzały. Pociski te mogą zamrozić trafionych przeciwników (stan zamrożenia). Czar anuluje skutki wszystkich innych inwokacji rzuconych na uzbrojenie osoby korzystającej z tego zaklęcia. Wymaga krótkiego lub długiego łuku.
07. Strzała Ulissesa
Typ umiejętności: Uderzenie specjalne
Typ obrażeń: Fizyczne
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Brak
Wystrzeliwuje kierowaną przez Ulissesa strzałę, która zmierza w kierunku najbliższych celów i przebija się przez nie.
08. Użycie trucizny
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Trucizna
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Szansa na zatrucie
Zaklęcie dodające na określony czas obrażenia od magicznej trucizny do obrażeń powodowanych przez strzały. Pociski te mogą zatruć trafionych przeciwników (stan zatrucia). Czar anuluje skutki wszystkich innych inwokacji rzuconych na uzbrojenie osoby korzystającej z tego zaklęcia. Wymaga krótkiego lub długiego łuku.
09. Grad strzał
Typ umiejętności: Uderzenie specjalne
Typ obrażeń: Fizyczne
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Brak
Wystrzeliwuje salwę kilku strzał w wybranym kierunku. Wymaga krótkiego lub długiego łuku.
10. Podwójne strzały
Typ umiejętności: Uderzenie specjalne
Typ obrażeń: Fizyczne
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak
Kolejno wystrzeliwuje w wybranym kierunku dwie strzały.
11. Deszcz Artemidy
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Lód
Czas regeneracji: 10 sek.
Dodatkowe: Szansa na zamrożenie
Wystrzeliwuje pocisk w niebo, powodując otwarcie niebios, dzięki czemu na wybrany obszar spada deszcz lodowych strzał. Wymaga krótkiego lub długiego łuku.
12. Wężowy strzał
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Trucizna
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na zatrucie i/lub upośledzenie
Wystrzeliwuje przebijającą strzałę, która jest szczególnie trująca i może spowodować zatrucie (stan zatrucia) oraz zredukować atrybuty (stan upośledzenia) trafionych przeciwników. Wymaga krótkiego lub długiego łuku.
13. Mistrzostwo władania łukiem
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa celność oraz obrażenia powodowanie przez długi, bądź krótki łuk.
14. Lepsze uniki
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa szansę zrobienie uniku.
15. Krytyczne uderzenie
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa prawdopodobieństwo zadania krytycznych obrażeń
16. Odporność na lód
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa magiczną odporność na lód.
17. Lodowy glif
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa obrażenia od magicznego lodu dla pewnych umiejętności greckiej bohaterki (Użycie lodu, Deszcz Artemidy).
Komentarze
Dodaj komentarz