01. Przywołanie szamana
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Brak
Zaklęcie przywołuje szamana, którego podstawowym atakiem jest ognista kula. Szaman ma własne punkty zdrowia. Można wykonać maksymalnie trzy przywołania jednocześnie.
02. Przywołanie modliszki
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Brak
Zaklęcie przywołuje modliszkę, której podstawowym atakiem jest uderzenie blokujące następną akcję przeciwnika. Modliszka ma własne punkty zdrowia. Można wykonać maksymalnie trzy przywołania jednocześnie.
03. Przywołanie pająka
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Brak
Zaklęcie przywołuje pająka, którego podstawowym atakiem jest wyrzucenie pocisku, powodującego zatrucie przeciwnika (stan zatrucia). Pająk ma własne punkty zdrowia. Można wykonać maksymalnie trzy przywołania jednocześnie.
04. Leczenie
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak
Daje przywołanemu szamanowi umiejętność Leczenie. Leczenie przywraca punkty zdrowia osobie go kontrolującej.
05. Modlitwa o uleczenie
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak
Przywraca punkty zdrowia wybranemu przywołanemu sprzymierzeńcowi.
06. Blokowanie magii
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak
Daje przywołanemu szamanowi umiejętność Blokowanie magii. Blokowanie magii może uniemożliwić przeciwnikowi rzucanie zaklęć (stan uciszenia).
07. Raniące ostrze
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Fizyczne
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak
Daje przywołanej modliszce umiejętność Raniące ostrze. Raniące ostrze może zranić (stan zranienie) przeciwnika.
08. Pajęcza sieć
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Fizyczne
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak
Daje przywołanemu pająkowi umiejętność Pajęcza sieć. Pajęcza sieć może spowolnić (stan spowolnienia) trafionego przeciwnika.
09. Szamański ogień
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak
Daje przywołanemu szamanowi umiejętność Szamański ogień. Szamański ogień to pocisk przebijający się przez przeciwników i zadający im obrażenia od magicznego ognia. Może wywołać poparzenie (stan poparzenia).
10. Trująca ślina
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Trucizna
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Brak
Daje przywołanemu pająkowi umiejętność Trująca ślina. Trująca ślina to pocisk, który eksploduje i powoduje ciągłe obrażenia od magicznej trucizny.
11. Wirujące ostrze
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Fizyczne
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Brak
Daje przywołanej modliszce umiejętność Wirujące ostrze. Wirujące ostrze powoduje fizyczne obrażenia u pobliskich przeciwników.
12. Śmiertelna trucizna
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Trucizna
Czas regeneracji: 10 sek.
Dodatkowe: Brak
Daje przywołanemu pająkowi umiejętność Śmiertelna trucizna. Śmiertelna trucizna to pocisk powodujący obrażenia od magicznej trucizny. Może wywołać zatrucie (stan zatrucia).
13. Poświęcenie
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa liczbę punktów many uzyskiwanych przez bohaterkę w chwili śmierci przywołanej istoty.
14. Empatia
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa liczbę punktów zdrowia uzyskiwanych przez bohaterkę dzięki umiejętności Modlitwa o uleczenie.
15. Regeneracja many
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa tempo regeneracji many.
16. Odporność na trucizny
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa magiczną odporność na trucizny.
17. Symbioza
Typ umiejętności: Pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa atrybuty (siłę, zręczność, inteligencję, witalność oraz energię) przywołanych istot.
Komentarze
Dodaj komentarz