01. Postawa Ra
Typ umiejętności: Postawa
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Zwiększenie szansy na trafienie krytyczne
Postawa bojowa, zwiększająca szansę zadania trafienia krytycznego przy rzucaniu zaklęć bojowych Ra tak długo, jak postać pozostaje nieruchoma.
02. Ognista Kula
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 1 sek.
Dodatkowe: Brak
Rzuca ognistą kulę w określonym kierunku.
03. Ognisty Oddech
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na poparzenie
Tworzy przed postacią rzucającą zaklęcie ognisty podmuch w kształcie stożka. Podmuchem można sterować lub utrzymywać go w jednym miejscu. Podmuch powoduje ciągłe obrażenia od magicznego ognia i może podpalić trafionych przeciwników (stan poparzenia).
04. Ogniste Uzbrojenie
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Brak
Zaklęcie dodające na określony czas obrażenia od magicznego ognia do obrażeń powodowanych przez broń kontaktową bohatera lub jego sojusznika.
05. Inferno
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na poparzenie
Tworzy w wybranym miejscu na określony czas płonące inferno. Inferno powoduje ciągłe obrażenia od ognia i może podpalić trafionych przeciwników (stan poparzenia).
06. Zbroja Ra
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 30 sek.
Dodatkowe: Szansa na poparzenie, ochrona przed ogniem
Zaklęcie tworzące na określony czas ognisty pancerz wokół postaci je rzucającej. Pancerz ten powoduje ciągłe obrażenia od magicznego ognia i może podpalić objętych jego działaniem przeciwników (stan poparzenia). Ponadto zwiększa odporność chronionej osoby na ogień (stan więzi z ogniem).
07. Fala ognia
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Brak
Wyrzuca w wybranym kierunku ognistą falę, która powoduje obrażenia od magicznego ognia.
08. Ognisty podmuch
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na poparzenie, szansa na nokaut
Generuje w wybranym miejscu ognistą eksplozję. Eksplozja powoduje obrażenia od magicznego ognia; poza tym odpycha przeciwników i może ich powalić (stan nokautu).
09. Kula Ra
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 3 sek.
Dodatkowe: Szansa na poparzenie
Wyrzuca skoncentrowaną kulę gorąca, która przebija się przez przeciwników, która powoduje ciągłe obrażenia od magicznego ognia i może podpalić trafionych przeciwników (stan poparzenia).
10. Ściana płomieni
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na poparzenie
Generuje w wybranym miejscu i na określony czas ścianę płomieni, która powoduje ciągłe obrażenia od magicznego ognia i może podpalić objętych nią przeciwników (stan poparzenia).
11. Exodus
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na poparzenie, szansa na nokaut
Egipski bohater zaczyna płonąć i atakuje w wybranym kierunku podpalając wszystko na swej drodze. Exodus powoduje obrażenia od magicznego ognia i może podpalić trafionych przeciwników (stan poparzenia).
12. Deszcz meteorów
Typ umiejętności: Czar
Typ obrażeń: Ogień
Czas regeneracji: 5 sek.
Dodatkowe: Szansa na nokaut
Generuje w wybranym miejscu niszczący deszcz meteorytów. Meteoryty powodują obrażenia od magicznego ognia i mogą pozbawić przytomności trafionych przeciwników (stan nokautu). Rzucenie zaklęcia trwa dłużej, niż w przypadku innych czarów.
13. Wiara w Ra
Typ umiejętności: Umiejętność pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zmniejsza czas regeneracji umiejętności.
14. Oparzenie słoneczne
Typ umiejętności: Umiejętność pasywna
Typ obrażeń:Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa prawdopodobieństwo podpalenia przeciwnika dla pewnych czarów rzucanych przez egipskiego bohatera (Ognisty oddech, Inferno, Ściana płomieni, Zbroja Ra, Kula Ra).
15. Regeneracja many
Typ umiejętności: Umiejętność pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa tempo regeneracji many.
16. Odporność na ogień
Typ umiejętności: Umiejętność pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa magiczną odporność na ogień.
17. Glif ognia
Typ umiejętności: Umiejętność pasywna
Typ obrażeń: Brak
Czas regeneracji: Brak
Dodatkowe: Brak
Zwiększa obrażenia od magicznego ognia powodowane przez czary rzucane przez egipskiego bohatera (Ognista kula, Ognisty oddech, Inferno, Zbroja Ra, Fala ognia, Ściana płomieni, Kula Ra, Deszcz meteorów oraz Exodus).
Komentarze
Dodaj komentarz