Premiera „Fallout: New Vegas” już za następnym zakrętem i gra trafi na półki sklepowe dokładnie za dziesięć dni. Pomimo tego, że tytuł może nie jest tak mocno lansowany jak „Fallout 3”, kampania marketingowa jest widoczna. Po zalewie różnej maści filmików prosto z rozgrywki oraz informacji bardziej lub mniej istotnych, przyszedł czas na częściowe ujawnienie jednej z wizytówek serii. Otóż serwis Gamespot zaprezentował kilka perków, jakie będziemy mogli wybrać dla naszego bohatera.
Wszyscy, którzy grali w „Fallout 3” mogli się przekonać, że Bethesda nie sprostała temu wyzwaniu. W dwóch pierwszych częściach, cały system popularnych profitów był perfekcyjnie skonstruowany. Z wypiekami na twarzy czekało się na kolejne poziomy doświadczenia, które dawały możliwość wybrania przydatnego talentu, bo były one zwyczajnie rozsądne i człowiek często zastanawiał się kilkanaście minut co warto jest wybrać (bo na kolejną okazję trzeba było długo czekać). Natomiast w trzeciej części coś nie zadziałało – perki były kompletnie nieprzemyślane i nie dawały one jakichś sensownych zalet. Zabito pewną elitarność tego wyboru, także za sprawą tego, że kolejny profit dostawało się wraz z nabiciem każdego następnego poziomu.
Szczęśliwie za „New Vegas” stoi Obsidian Entertainment i ludzie, którzy pracowali przy pierwszy „Falloutach”. Czy uda im się przywrócić dawny blask tej opcji? Za wcześnie by oceniać, ale trzeba przyznać, że jak zwykle są one pomysłowe i pozytywnie zakręcone.
No dobra, czas na moje dość frywolne tłumaczenie. Sens zachowany, więc nie bijcie.
Cowboy
Wymagany poziom: 8.
Wymagane atrybuty: 45% broń palna, 45% walka wręcz.
Opis: Zadajesz o 25% więcej obrażeń, wtedy gdy używasz jakiegokolwiek rewolweru, broni palnej z zamkiem dźwigniowym, dynamitu, noża lub topora.
Tess Treadwell (asystent producenta): Cowboy jest moim ulubiony profitem, bo cóż… kowboje są niesamowici. Uwielbiam także rewolwery (jedna z moich ulubionych broni jest właśnie rewolwerem), a 25 procentowy bonus piechotą nie chodzi.
Jury Rigging
Wymagany poziom: 14.
Wymagane atrybuty: 90% naprawa.
Opis: Posiadasz niebywałą zdolność do naprawy każdego przedmiotu, przy użyciu drugiego o zbliżonych gabarytach. Napraw karabin snajperski za pomocą strzelby myśliwskiej, „Plasma Defender” – pistoletem plazmowym, a nawet pancerz wspomagany – zwykłym metalowym. Jak to działa? Nikt nie ma pojęcia… prócz ciebie.
Tess Treadwell (asystent producenta): Jeśli wybierzesz „Jury Rigging”, już jesteś w połowie drogi do najwyższego poziomu doświadczenia w grze, co oznacza, że umiejętność naprawy jest dla Ciebie bardzo ważna, ponieważ masz ją już praktycznie podpakowaną do granic możliwości. Tak więc ten profit nagrodzi Cię jeszcze bardziej użytecznymi naprawami.
Jason Fader (producent techniczny): Ten profit jest niesamowity. Często zdarza się, że podnoszę każdy przedmiot jaki uda mi się znaleźć. Rozszerzenie opcji napraw oznacza, że nie muszę być precyzyjny w wyszukiwaniu broni i opancerzenia, gdy chcę coś naprawić. Ponieważ broń i zbroje troszeczkę ważą, będzie to bardzo przydatny profit dla szabrowników, którzy biorą każdy łup, jaki napatoczy im się na drodze.
Rad child
Wymagany poziom: 4.
Wymagane atrybuty: 70% sztuka przetrwania.
Opis: Jesteś prawdziwym dzieckiem radu. Podczas gdy przechodzisz poprzez najbardziej niszczycielskie etapy choroby popromiennej, twoje zdrowie regeneruje się coraz szybciej.
Laser Commander
Wymagany poziom: 22.
Wymagane atrybuty: 90% broń energetyczna.
Opis: Od skromnego pistoletu laserowego po potężny Laser Gatlinga, otrzymujesz 15% bonus do obrażeń i 10% większą szansę na oddanie trafienia krytycznego z jakiejkolwiek broni energetycznej.
Jason Fader (producent techniczny): To chyba będzie mój ulubiony profit. Zawsze wydaje moje punkty umiejętności na broń energetyczną i kocham te pisknięcia po oddaniu strzału! W „Fallout 3” przez większość czasu używałem „Kałabinu Łaserowego”, a w Nowym Vegas Laser Gatlinga jest moim jedynym wyborem, jeżeli chodzi o broń.
Shotgun Surgeon
Wymagany poziom: 6.
Wymagane atrybuty: 45% broń palna.
Opis: Twoja precyzja w klasycznej dyplomacji za pomocą strzelby jest czymś wartym ujrzenia. Podczas korzystania z broni śrutowej, niezależnie od wykorzystywanej amunicji, ignorujesz 10 punktów progu obrażeń wyznaczonego celu.
Long Haul
Wymagany poziom: 12.
Wymagane atrybuty: 6 ptk. wytrzymałości, 70% handel.
Opis: Nauczyłeś się jak zapakować góry uzbrojenia przed długodystansowymi wojażami. Pomimo nadmiernego obciążenia, możesz nadal korzystać z opcji szybkiej podróży.
Jason Fader (producent techniczny): Staram się chwycić wszystko co widzę i zbadać wszystkie zakamarki. Ten profit oznacza, że mogę taszczyć góry moich rzeczy z powrotem do sprzedawcy lub zmagazynować je gdzieś na gorsze czasy. Pamiętam niezliczoną ilość razy w „Fallout 3”, gdy byłem zbyt obciążony, żeby użyć opcji szybkiej podróży, a chciałem zaciągnąć moje rzeczy do lokalnego kupca. Ten profit pozwala mieć ciastko i sprzedać ciastko!
Math Wrath
Wymagany poziom: 10.
Wymagane atrybuty: 70% nauka.
Opis: Nabyłeś wiedzę jak zaktualizować Twój system V.A.T.S. w taki sposób, aby redukował on wszelkie koszty Punktów Akcji o 10%.
Jason Fader (producent techniczny): Ten profit to miód na moje serce. Ponieważ jestem technicznym typem faceta, każdy profit związany z nauką, trafia niezwłocznie na moją listę życzeń. Aha, i bezustannie używam systemu V.A.T.S., więc więcej punktów akcji równa się więcej zachwycających morderstw w zwolniony tempie!
Pack Rat
Wymagany poziom: 8.
Wymagane atrybuty: 5 ptk. inteligencji, 70% handel.
Opis: Nauczyłeś się cenić wartość ostrożnego pakowania. Przedmioty o ciężarze dwóch lub mniej punktów, ważą o połowę mniej dla Ciebie.
Tess Treadwell (asystent producenta): Kocham ten profit, ponieważ jestem kleptomanką w grach cRPG i kradnę wszystko co nie jest przybite do ściany lub podłogi.
The Professional
Wymagany poziom: 6.
Wymagane atrybuty: 70% skradanie.
Opis: Z bliska i profesjonalnie, tak jak lubisz. Twoje skryte ataki przy pomocy pistoletów, rewolwerów, pistoletów maszynowych, karabinów lub broni energetycznych, zadają dodatkowe 20% szkody.
Purifier
Wymagany poziom: 14.
Opis: Jesteś prawdziwym czyścicielem pustkowi. Otrzymujesz bonus 50% do obrażeń w walce wręcz lub przy pomocy broni białej przeciwko Centaurom, Szponom Śmierci, Super Mutantom, Dzikim Ghulom i tego typu napromieniowanej hałastrze.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz