Profity – Wyzwania

Tomasz "Tokar" Tokarczyk poniedziałek, 30 stycznia 2012

Hycel

hycel, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zabicie kolejno 50, 100 i 150 zmutowanych zwierząt.

Opis: Dobrze radzisz sobie ze zwierzętami, zwłaszcza, gdy już są martwe. Dlatego dostajesz premię do walki przeciwko żywym.

Bonus: Otrzymujesz 3%, 6% i 10% premię do obrażeń przeciwko zmutowanym zwierzętom, w zależności od rangi tego profitu.

Jednodniowy turysta

jednodniowy turysta, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zażycie 25 potencjalnie uzależniających prochów.

Opis: Wystarczająco długo bierzesz prochy, żeby wiedzieć, jak przedłużyć ich działanie.

Bonus: Ten profit zwiększa czas trwania wszystkich zażytych prochów.

Kres maszyn

kres maszyn, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zabicie 50 robotów.

Opis: Potrafisz zetrzeć maszyny do trybów. Otrzymujesz bonus do walki z robotami.

Bonus: Dostajesz 3% premię do walki przeciwko robotom.

Lord Śmierć

lord śmierć, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zabicie 200 i 700 nieprzyjaciół.

Opis: Zadajesz większe obrażenia wszystkim przeciwnikom, ponieważ zabijanie sprawia ci przyjemność.

Bonus: Z każdą rangą tego profitu otrzymujesz 1% premii do obrażeń przeciwko wszystkim napotkanym nieprzyjaciołom.

Masakra Supermutantów

masakra supermutantów, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zabicie kolejno 50, 100 i 150 Supermutantów lub Nocnych łowców.

Opis: Maczałeś palce w wytępieniu populacji Mutantów i Nocnych łowców na lokalnych pustkowiach. Dostajesz bonus do walki z nimi.

Bonus: Otrzymujesz 3%, 6% i 10% premię do obrażeń przeciwko Supermutantom oraz Nocnym łowcom, w zależności od rangi tego profitu.

Mięso czempionów

mięso czempionów, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Skonsumowanie zwłok Pana House’a, Prezydenta Kimballa, Króla i Cezara.

Opis: Esencja mistrzów płynie w twoich żyłach. Kiedy skonsumujesz ludzkie zwłoki, na pewien czas uzyskujesz inteligencję Cezara, szczęście Pana House’a, charyzmę Króla i siłę prezydenta Kimballa.

Bonus: Po zjedzeniu ludzkich zwłok otrzymujesz premię +1 do Siły, Inteligencji, Charyzmy i Szczęścia na 60 sekund.

Ohyda

ohyda, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zabicie kolejno 50, 100 i 150 ohydztw.

Opis: Nie ma niczego ohydnego w twoich obrażeniach przeciwko Ohydztwom.

Bonus: Otrzymujesz 3%, 6% i 10% premię do obrażeń przeciwko Ohydztwom, w zależności od rangi tego profitu.

Piękne zmiażdżenie

piękne zmiażdżenie, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zadanie 10 tys. obrażeń za pomocą walki wręcz.

Opis: Brak.

Bonus: Ten profit redukuje koszta w Punktach Akcji w systemie V.A.T.S. o 10%.

Pomocna dłoń

pomocna dłoń, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: 15-krotne pojawienie się Tajemniczego Nieznajomego na polu bitwy.

Opis: Jesteś odwiedzany przez Tajemniczego Nieznajomego przy wielu okazjach. Dlatego też regularność jego pomocy wzrasta.

Bonus: Szansa na pojawienie się tego rodzaju "pomocnika" na polu bitwy wzrasta dwukrotnie.

Radykał

radykał, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zażycie 20 dawek Rad-X.

Opis: Rad-X działa na ciebie skuteczniej.

Bonus: Ten profit powoduje, że każda dawka Rad-X zwiększa twoją odporność na promieniowanie dwukrotnie.

Spec od bijatyki

spec od bijatyki, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zadanie 10 tys. obrażeń za pomocą broni białej – jednoręcznej i dwuręcznej (osobno).

Opis: Bijesz się nieco szybciej.

Bonus: Otrzymujesz 10% premię do szybkości dla jednoręcznej lub dwuręcznej broni białej, w zależności od tego, jakie wymagania wypełniłeś.

Twardziel

twardziel, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Złam 50 razy dowolną kończynę.

Opis: Wielokrotnie złamania kości doprowadziły do tego, że stałeś się silniejszy (w pewnym sensie). Groźba kalectwa nie jest już taka straszna, od kiedy posiadasz ten profit.

Bonus: Otrzymujesz o 20% mniejsze obrażenia, gdy oberwiesz w kończynę.

Ustaw laser na zabawę

ustaw laser na zabawę, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zadanie 25 tys. obrażeń przy użyciu broni energetycznej.

Opis: Twoje ciągłe korzystanie z broni energetycznych spowodowało, że stałeś się ekspertem w jej dziedzinie.

Bonus: Otrzymujesz 2% i 4% premię do obrażeń zadawanych przez broń energetyczną, w zależności od rangi tego profitu.

Wielbłąd Mojave

wielbłąd mojave, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Wypicie 100 butelek brudnej lub czystej wody.

Opis: Częste spożywanie wody doprowadziło do większych korzyści podczas picia płynów.

Bonus: Każda butelka wody przywraca o 15% więcej punktów życia i nawodnienia.

Wolny radykał

wolny radykał, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zażycie 20 dawek Anty-Radu.

Opis: Anty-Rad działa na ciebie skuteczniej.

Bonus: Ten profit powoduje, że każda dawka Anty-Radu zmniejsza twój poziom napromieniowania dwukrotnie.

Zgniatacz robali

zgniatacz robali, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Zabicie kolejno 50, 100 i 150 insektów.

Opis: Odrywanie nóżek insektom dobrze ci idzie. Dostajesz bonus do walki z owadami.

Bonus: Otrzymujesz 3%, 6% i 10% premię do obrażeń przeciwko insektom, w zależności od rangi tego profitu.

Zjedz i zwiej

zjedz i zwiej, wyzwania, profity, fallout, postapokalipsa, postapo, vegas, new

Wymagania: Skonsumowanie 25 zwłok ludzkich.

Opis: Masz tendencje do kanibalizmu, co?

Bonus: Ten profit umożliwia magazynowanie Ludzkich szczątków, w celu późniejszego spożycia.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...