Neuroshima
neuroshima, kolekcja dodatków fanowskich #1, neuromachia, rpg, portal, okładka

Właśnie została udostępniona pierwsza część Kolekcji Dodatków Fanowskich, pod nazwą Neuromachia. Składają się na nią materiały z nieistniejącego już serwisu Moorhold. "Kolekcja..." jako plik .pdf jest zamieszczona na stronie neuroshima.org, a konkretniej – tutaj, zaś jej papierowe wersje są dostępne w konkursach i dla konwentowych mistrzów gier.

ArcaniA: Gothic 4

Nowy trailer Arcania: Gothic 4

Dodał: , · Komentarzy: 3

Jako że fani z niecierpliwością wyczekują Arcania: Gothic 4, jej wydawcy, tj. firma JoWood, na tegorocznych targach GamesCom, chcąc nieco zaspokoić ich głód, zaprezentowali nowy trailer tej gry. Trochę muzyki, trochę walki... słowem wszystkiego po trochu, dlatego warto obejrzeć.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Falkon 2010

Informacja prasowa

Do Falkonu już niespełna 3 miesiące. Czas więc najwyższy, by wziąć się za konkrety! W tym celu uruchomiliśmy Cyber Forum, na którym będziecie mogli dyskutować na temat zbliżającego się konwentu. Mamy nadzieję, że napiszecie, co chcecie zobaczyć na Cyber Falkonie, z kim się spotkać, w jakich atrakcjach wziąć udział. A my postaramy się spełnić Wasze oczekiwania!

Na Cyber Forum będziemy też zamieszczać przedpremierowe newsy, zapowiedzi, plotki i konkursy. Zaglądajcie więc na forum, bo warto!

Pamiętajcie: Cyber Falkon loguje się w Lublinie w dniach 11 – 14 listopada. Nie możecie tego przegapić!

Więcej na stronie konwentu.

Might & Magic: Heroes VI

„Heroes of Might and Magic VI” – coś wyciekło

Dodał: , · Komentarzy: 10
heroes of might and magic vi

Bóg jeden tylko wie, ile godzin z życia zabrała mi seria „Heroes of Might and Magic”. Nieprzespane noce, komputer odmawiający posłuszeństwa w wyniku niewolniczej pracy w dni powszednie i weekendy, oczy piekące i przekrwione przez wielogodzinne gapienie się w monitor, niejednokrotna rezygnacja z meczów osiedlowej piłki nożnej na rzecz siedzenia na obrotowym stołeczku. Kogo to jednak wtedy obchodziło? Byłem panem Enroth, a Erathia leżała u moich stóp, gdyż nikt nie mógł się równać z moją wirtualną armią i nieprzeciętnym zmysłem taktycznym. Takkk… te czasy już niestety nie powrócą.

„Trójeczka”, mimo jedenastu lat na karku, nadal pozostaje w moim mniemaniu jedną z najdoskonalszych strategii w historii gier komputerowych, a kolejne części niestety nie potrafiły skopiować jej sukcesu. Jednakowoż po okropnie słabej „czwórce” i jej nieudanych eksperymentach, rosyjskie sztuczki magików z Nivala oraz powrót do klasyki w „Heroes of Might and Magic V” przyjąłem z wielkimi nadziejami. W tej produkcji nadal tkwił mocny potencjał i trzeba było go tylko odgrzebać spod gruzów bankruta 3DO. Czy „Heroes of Might and Magic VI” w końcu sprosta legendzie trzeciej części? Przekonamy się o tym już niedługo. Do sieci wyciekł zwiastun wraz z kilkoma screenami. Czyżby to miała być wielka niespodzianka Ubisoft na targi Gamescom?

King's Bounty: Legenda

King’s Bounty: Nowe Światy w produkcji!

Dodał: , · Komentarzy: 0

Ruszyły prace nad kontynuacją nowej gry z kultowej serii King’s Bounty!

kings bounty, cenega

Warszawa, 24.Maja.2010 Cenega, 1C Company oraz Katauri Interactive z przyjemnością informują o rozpoczęciu prac i włączeniem do planu wydawniczego gry King`s Bount: Nowe Światy, kontynuacji świetnie przyjętej przez polskich fanów King`s Bounty: Armored Princess. „Nowe Światy” są samodzielną produkcją rozszerzającą King`s Bounty: Armored Princess wprowadzając dwie nowe kampanie, dodatek do ”Wojowniczej Księżniczki”, mnóstwo nowych przygód, przedmiotów, czarów i potworów. Co chyba najważniejsze – King`s Bount: Nowe Światy jest odpowiedzią na liczne prośby fanów, którzy marzyli o pełnym edytorze gry z możliwością tworzenia całych kampanii! Podobnie jak we wcześniejszych grach z serii King’s Bounty – gracze będą mieli okazję konfrontacji z dziesiątkami nowych przeciwników. Nowe umiejętności jak również latające wierzchowce będą nieocenione w walce z hordami atakujacymi królestwo bohatera. Ksieżniczce towarzyszyć będzie jej oswojony smok który na początku jest mały lecz rozwija sie wraz ze wzrostem umiejetnosci gracza, aż staje się bardzo cennym sprzymierzeńcem. Smok zrobi wszystko by bronić księżniczki podczas bitwy, zaczynając od prostych ataków a na zionięciu ogniem i przywoływaniu wulkanów kończąc.

The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Informacja prasowa

Każda z osób, które zapiszą się do wersji Free-to-Play na Gamescom otrzyma ekwiwalent €10 do wydania w sklepie LOTRO.

30 lipca 2010… Codemasters Online ogłosiło dzisiaj zaprezentowanie gry The Lord of the Rings OnlineTM (LOTRO) na targach Gamescom 2010. Aby uczcić wprowadzenie długo oczekiwanego, innowacyjnego systemu opłat za LOTRO, pozwalającego graczom cieszyć się darmową grą, Codemasters Online będzie rozdawało punkty o wartości €10 wszystkim tym, którzy założą swoje konto w grze przy ich stoisku w trakcie tegorocznych targów.

Odwiedzający stoisko Codemasters Online/Warner Bros., znajdujące się w hali 8.1, A31 będą mieli okazję założyć swoje darmowe konto oraz zostaną nagrodzeni punktami wartymi €10, które będą mogli wykorzystać w sklepie LOTRO w momencie, gdy gra jesienią oficjalnie przejdzie w model Free-to-Play.

Dungeons&Dragons

Zapowiedź Castle Ravenloft

Dodał: , · Komentarzy: 0

Jutro swoją premierę ma Castle Ravenloft, czyli odświeżona i rozszerzona wersja gry Ravenloft.

castle ravenloft, ravenloft

Z tej okazji na stronie Wizards of the Coast pojawiła się zapowiedź produktu. Znajdziemy w niej przede wszystkim krótkie objaśnienie całej historii. Gracze przybywają do zamku hrabiego Barovii. Problem w tym, iż gospodarz, Strahd von Zarovich, jest w istocie wampirem, którego władza rozciąga się na wspomniane przed chwilą z nazwy obszary. Sam zamek wznosi się wysoko ponad warownię, którą zamieszkują smutni i zastraszeni mieszkańcy. Nie mają dużego wyboru – wokół rozciąga się bezkresne, wiecznie skryte mgłą morze.

Bohaterowie docierają do Barovii, po czym chcą rozwiązać problem trapiący tutejszych mieszkańców. Trop prowadzi wprost do zamku Ravenloft, w którym czeka sam hrabia oraz jego sługi nocy. Strahd jest spragniony krwi, dlatego nie cofnie się przed niczym, aby wyeliminować śmiałków.

Final Fantasy XIV: A Realm Reborn

Przyszedł czas na kolejny film ukazujący prace i elementy nadchodzącego tytułu – Final Fantasy XIV. Po przedstawieniu systemu tworzenia postaci i modelowaniu potworów nadeszła kolej na zapoznanie graczy z projektami ubrań i innych przedmiotów, bez których nasza postać nie długo pożyje w Eorzei. W video widać, że grupa artystyczna nieźle się napracowała nad szczegółowymi elementami strojów i ma się poczucie, że pancerze nie będą wyglądały na naszej postaci jak plastry plasteliny, nieudolnie uformowane przez trzylatka.

Plik wideo nie jest już dostępny.

Fallout: New Vegas
fallout: new vegas

„Wojna. Wojna nigdy się nie zmienia…”, każdy fan cRPG dobrze zna tą znamienną sentencje i wypowiadający je, zachrypnięty głos Rona Perlmana. Ów cytat oraz klimatyczne intro, tłumaczące w zgrabny sposób powody prowadzące do nuklearnej zagłady ludzkości, w okamgnieniu obrosły zasłużonym kultem. Takim, że żadna produkcja sygnowana znaczkiem „Fallout” w nazwie, po prostu nie może się obejść bez innego wprowadzenia, a każda próba ingerencji, czy to w formę wstępu czy zmiany osoby dubbingującej, kończy się wiecznym narzekaniem i paleniem okolicznych wsi przez rozwścieczonych fanów. Oj… tak, ile się o cnotliwości swoich matek musieli nasłuchać pan Mirosław Baka i osoby odpowiedzialne za lokalizacje „Fallout Tactics” w naszym kraju, pisać nie muszę.

Wartość marketingowa tych słów, również ma swoją niekwestionowaną moc i, w sposób iście magiczny, przyciąga pieniądze. Jeżeli by tak nie było, to z jakiego powodu Bethesda opatentowała ten cytat ponad dwa lata temu? Ekscentryczny kaprys? Nie wydaję mi się.

Dość jednak o przeszłości i czas skupić się na przyszłości. Za niewiele ponad dwa miesiące dane nam będzie odwiedzić Nowe Vegas – stolicę hazardu, rozpusty i grzechów wszelakich, w zrujnowanym uniwersum „Fallout”. Jak się rozpocznie ta przygoda? Jakie słowa padną? Cóż, znamy już odpowiedź na to pytanie. Serwis Fallout Corner odkrył, za pomocą detektywistycznych zagrywek, wrodzonej dociekliwości i czujności, tekst intra do „Fallout: New Vegas”. Jest również nagranie głosu pana Perlmana, ale z racji pewnej dozy konspiracji i tajnych sztuczek, jego jakość pozostawia sporo do życzenia. No, ale darowanemu koniowi…

Wczytywanie...