No i pięknie. Dziś z niekłamaną przyjemnością chcielibyśmy Was poinformować, że doszło do porozumienia pomiędzy twórcami, a wydawcą serii gier Gothic. W związku z tym firma JoWooD wydała oświadczenie zatytuowanie "JoWooD and Piranha Bytes accommodate all differences", z którego wynika że współpraca JoWood oraz Piranha Bytes od tej pory ulegnie zacieśnieniu. Nie musimy się więc obawiać, że Gothic zniknie z półek.
Przedstawiam wam kolejne cztery artykuły poświęcone grze Warhammer Fantasy Role Play. Tym razem prezentujemy:
- Albrecht Oberster Młody łowca czarownic.
- Kamieniami Snów Przygoda boskiego pochodzenia.
- Łowca Ożywieńców Klasa specjalizująca się w ściganiu ożywieńców.
- Magia Dusz Magia wykorzystywana często przez ożywieńce eteryczne.
Zapraszam do przejrzenia artykułów, oraz do rozmowy na naszym forum Warhammera
W dziale Age of Conan na GameExe pojawiły się nowe artykuły. Oprócz zwyczajowych artów, czyli czterech potworów do bestiariusza i jednej lokacji, dzisiaj pojawił się także obszerny artykuł o Rzemiośle i Ekonomii w Age of Conan tłumaczenia Matthiasa Circello, który tym tekstem debiutuje w redakcji. Zapraszamy do przeglądania działu i odwiedzin w przyszłym tygodniu :).
Długo nieaktualizowany dział opowiadań na GameExe powiększył się o humoreskę autorstwa Ellesisa. Opowieść ta, o jakże wdzięcznym tytule "BoChater", ma na celu ośmieszenie przesadniej epickości. Wszystkich cierpiących na chroniczną depresję, jak i zwykłych ciekawskich zapraszam do lektury.
Ukazał się nowy update do Guild Wars. Naprawiono w nim niektóre błędy i dodano nowe skiny przedmiotów stworzone na podstawie prac, które wygrały konkurs Design-A-Weapon Contest 2007.
Wiele osób z pewnością interesowało się pogłoskami, jakoby kolejna część serii Star Wars miała być grą typu MMO. Kilka dni temu pojawiła się notka, która opisuje jej scenariusz i z pewnością wzbudzi ciekawość wielu osób. Oto ona:
”Jest to gra z gatunku RPG, umieszczona w historycznej przeszłości uniwersum Gwiezdnych Wojen. W całej galaktyce toczy się konflikt między Rycerzami Jedi a Sithami, w którym uczestniczą także żołnierze, politycy czy dostojnicy. Gracze muszą zadecydować o przeznaczeniu bohaterów oraz czarnych charakterów w porywającym i zarazem bardzo niebezpiecznym uniwersum”
Niewiele nam to wyjaśnia, ale można mieć nadzieję, że doczekamy się gry MMO.
CDPR wydał nową wersję patcha 1.2a, zaprojektowaną by naprawić przypadki niekompatybilności, które mogą wystąpić pomiędzy wersją Wiedźmina dostępną w dystrybucji cyfrowej oraz patchem 1.2. Zmiany w nowym patchu odnoszą się wyłącznie do cyfrowej dystrybucji gry a najnowsza jego wersja może być pobrana z TEJ strony.
W ostatnich kilku tygodniach w Krainie Orodlinu nastąpiło wiele istotnych zmian – najważniejszą z nich było powołanie powołanie przez Radę Lordów nowego władcę Solostrana – tym samym po odejściu ze stanowiska Dellasa grono władców Królestwa liczy ponownie dwie osoby.
Ponadto wprowadzono szereg zmian:
- zmiany w Kodeksie Orodlinu dotyczące pisania miejskich ogłoszeń.
- dodano encyklopedie surowców: kopalin, stopów, drewna i minerałów szlachetnych
- dodano 10 kolejne grafik (w tym 9 do bestiariusza i 1 na polane chowańcow)
- dodano 175 nowych tekstów (w tym 129 tekstów podróżniczych, 12 opisów chowańców, 5 eventów w górach, 29 pytań do eventów w górach)
Cinemax właśnie ogłosił, że prace nad Daemonicą 2 są już w toku. Gra uzyskała podtytuł "Farepoynt's Purgatory" i już się boję, jak to zostanie przetłumaczone na nasz rodzimy język. A co z obietnicami przedpremierowymi (skojarzenia z obietnicami przedwyborczymi nieprzypadkowe)? D2 ma kontynuować styl pierwszej części, a fabuła określana jest mianem psychologicznego thrillera. Poza tym na razie mamy tylko dużo ogólników pokroju: "więcej, lepiej i ciekawiej". Na szczegóły, o których niezwłocznie poinformujemy, przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać.
Chyba zgodzicie się ze mną, że sterowanie w grach za pomocą myszki i klawiatury niejednokrotnie może przyprawić o ból głowy. Prawda jest taka, że za każdym razem trzeba na nowo przyzwyczajać się do klawiszologii i zachowania gryzonia. Natomiast idea kontrolowania komputera za pomocą myśli wydaje się być kusząca. Myślimy sobie coś, a nasza postać to robi. Brzmi jak bajka albo fragment filmu SF?
Dwa tygodnie temu na konferencji w San Francisco przedstawiono pewne ciekawe urządzenie. Wygląda to trochę jak cybernetyczny hełm pilota myśliwca. Mówiąc inaczej, zbliża się czas kiedy będziemy mogli sterować komputerem za pomocą myśli. Oczywiście cały projekt jest na razie w powijakach ale można oczekiwać, że będzie rozwijany.
Urządzenie bazuje na technologii elektroencefalografii czyli, mówiąc w sposób bardziej zrozumiały analizuje aktywność elektryczną mózgu. Tak, tylko, że to nie jest żaden przełom. Coś takiego można sobie załatwić w większości placówek medycznych. Przełom polega na opracowaniu odpowiedniego oprogramowania i algorytmów (odpowiada za to firma Emotiv Systems), które będą analizować impulsy elektryczne we właściwy sposób.
Teraz trochę konkretów. Urządzenie ma kosztować 300 dolarów i być dostępne w sprzedaży wraz z pierwszą grą już na gwiazdkę 2008. Firma Emotiv Systems podpisała porozumienie z korporacją IBM więc możemy się spodziewać, że cały projekt nie zginie i będzie dalej rozwijany. Jeśli chcecie zobaczyć jak owe cudeńko działa to zapraszam tutaj -> KLIK. Niestety siłą rzeczy nie za wiele na nim widać i nie robi zbytniego wrażenia. Miejmy nadzieję, że w najbliższym czasie będzie można zobaczyć więcej materiałów prezentujących urządzenie w akcji.
Czy zatem Gothica w roku 2018 będziemy obsługiwać rozwaleni w fotelu bez użycia klawiatury i myszy? A co Wy o tym sądzicie? Zapraszamy do dyskusji na forum -> KLIK.
- 9 stron
- « Pierwsza
- ←
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- →
- Ostatnia »