Towarzysze

Mateusz "Lionel" Andrzejewicz czwartek, 10 czerwca 2010

Rinara/Pani Noży

rinara, towarzysze

Charakter: Neutralny Zły

Rasa: Półelf

Klasa: Łotrzyk (8)

Bóstwo: Maska

Atrybuty początkowe:

S Zr Kon Int Md Cha
12 18 14 13 10 13

Opis:

„Pomimo prób wtopienia się w otoczenie ta rzucająca się w oczy półelfka przyciąga wzrok większości osób, które spojrzą w jej kierunku. Ci, którzy odważą się z nią rozmawiać, zapewne zwrócą uwagę na jej szmaragdowe oczy, zbyt żywe w porównaniu z resztą starannie przybranego wyglądu. Spotkanie z Rinarą nastąpiło w czasie ostatniej podróży do Wrót Zachodu, a była członkini Nocnych Masek szybko zaoferowała ci swoje usługi przewodnika po swoim rodzinnym mieście.”

Kilka słów o postaci:

Kilka lat temu należała do organizacji zwanej Nocnymi Maskami i pełniła funkcję poborcy podatkowego. W wyniku kilku zdarzeń, opuściła szranki grupy i zaczęła pracować na własną rękę. Jak sama przyznaje, nie jest dobra w ukrywaniu się i kradzieży kieszonkowej, jednak jej domeną jest zręczne posługiwanie się dwoma nieodzownymi krótkimi mieczami – Diabelską Sztuczką oraz Przekorą Demonów. Rinara to klasowy Łotrzyk, który potrafi otwierać zamki i wykrywać pułapki, jakże często spotykane w czasie kampanii.

Mantides

mantides, towarzysze

Charakter: Neutralny Dobry

Rasa: Człowiek

Klasa: Wojownik (8)/Paladyn

Bóstwo: Brak/Shar/Lathander

Atrybuty początkowe:

S Zr Kon Int Md Cha
17 14 14 10 12 14

Opis:

„Długie, jasne włosy tego potężnego mężczyzny wiszą brudnymi strąkami nad niewątpliwie przystojną twarzą, która obecnie ukryta jest pod kilkudniowym zarostem. Ostatnie libacje nie pozostawiły śladu na jego atletycznej sylwetce, lecz przeszywające niebieskie oczy Mantidesa są wyraźnym świadectwem dręczących go zmor.”

Kilka słów o postaci:

Kiedyś był to dzielny paladyn Lathandera, ale po wydarzeniach w przeszłości utracił boską łaskę i zatapia swoje smutki w kolejnych szynkach. Pomimo swojego przekleństwa nadal zręcznie włada swym mieczem oburęcznym. Mantides to klasowy Wojownik, co czyni z niego cennego towarzysza, który niszczy wrogów swoim orężem. Z czasem, jeżeli odpowiednio poprowadzimy postać, stanie się ona Paladynem.

Charissa Maernos

charissa, towarzysze

Charakter: Praworządny Dobry

Rasa: Człowiek

Klasa: Kleryk (8)

Bóstwo: Tyr

Atrybuty początkowe:

S Zr Kon Int Md Cha
14 10 14 10 18 14

Opis:

„Wysoka, mocno zbudowana i otoczona aurą delikatnej boskiej mocy Charissa jest uosobieniem kapłanek bojowych Tyra. Jej niebieskie oczy emanują jednak chłodem, a jej usta zbyt łatwo wykrzywiają się w szyderczym grymasie, by jej towarzystwo pozwalało ci czuć się swobodnie.”

Kilka słów o postaci:

Charissa jest członkiem zhańbionego rodu z Waterdeep. Przekonana o niewinności swoich rodziców, postanowiła dołączyć do wyznawców Tyra, by tam uzyskać sprawiedliwość. Jest bogobojna ale przy tym nie szanuje hierarchii kościoła. Nie zna takiego słowa jak „dyplomacja”, liczy się dla niej tylko siła przebicia jej młota. Dziewczyna jest klasowym Kapłanem, więc pełni ważna rolę w drużynie. Bez jej uzdrawiających i wspomagających zaklęć, jak Grupowa Pomoc, Odporność na Czary, Bitewna Fala wiele starć może okazać się dużym wyzwaniem.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...