Might & Magic: Heroes VI

Efekt "błędu" w orkowym eksperymencie

Dodał: , · Komentarzy: 0

Chociaż nie wszystkim naszym użytkownikom podoba się kierunek, w którym dąży Might & Magic: Heroes VI, szczególnie uwypuklony przerost formy nad treścią, to wielu wciąż pała nadzieją, że owa treść, podobnie jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach serii, zaowocuje licznymi godzinami przesiedzianymi na tym tytułem.

Niestety, od jakiegoś czasu Ubisoft raczy nas wyłącznie formą, pozostawiają treść na dalszym planie, więc jak dotąd nie mamy okazji porządnie ponarzekać nad "odgrzewanym" zarysem fabularnym czy przeterminowanym systemem rozgrywki, gdyż na ten temat oficjalna strona tytułu milczy bądź oferuje znikomą garść informacji.

Tak więc nie pozostaje mi nic innego, jak ponownie zapoznać was z kolejną jednostką Twierdzy. Chociaż wielu wyczekiwało wielkiego powrotu przerażających Behemotów, to Ubisoft postanowił pozostać przy koncepcji zawartej w V części, mianując i tym razem ostatnim, najsilniejszym osobnikiem orkowej frakcji Cyklopa.

Might & Magic: Heroes VIMight & Magic: Heroes VI
Cyklop oraz Rozwścieczony Cyklop
Might & Magic: Heroes VI

W walce z demonicznym dziedzictwem

Dodał: , · Komentarzy: 6

Powszechnie wiadomo, że Orkowie w wielu światach fantasy są silnie powiązani ze światem eterycznym – duchowym. W serii Heroes pierwszy raz pojawiły się tego typu jednostki w trzeciej odsłonie – Ogrzy Szamani, by następnie ewoluować w Ogrzych Magów i w części V w Szamanki.

Oczywiście pierwiastka duchowości i magii wśród zielonoskórych nie może braknąć również w Might & Magic: Heroes VI. Tym razem występują oni pod postacią Kroczących pośród Snów oraz Łupieżców Snów, o których mówi się:

Might & Magic: Heroes VIMight & Magic: Heroes VI
Kroczący pośród Snów oraz Łupieżca Snów
Might & Magic: Heroes VI

Dzicy niczym Jaguar

Dodał: , · Komentarzy: 3

Kolejny tydzień i kolejne wiadomości na temat Might & Magic: Heroes VI. Ostatnio dane nam było bliżej poznać dumne Centaury, które niegdyś cieszyły się szacunkiem, lecz z czasem i postępem technologicznym ich rola została zredukowana do uwłaczających im zadań związanych z byciem gońcem.

Trzymając się nadal wojowniczej frakcji Twierdza, poznajcie kolejną zabójczą jednostkę, która w kronikach Ahan została opisana tymi słowami:

Might & Magic: Heroes VIMight & Magic: Heroes VI
Wojownik Jaguara oraz Wojownik Pantery
Might & Magic: Heroes VI

Dumne Centaury na ziemiach Ashan

Dodał: , · Komentarzy: 3

Całkiem niedawno Ubisoft umożliwił dostęp do nowej wersji oficjalnej strony tyczącej się szóstej już odsłony gry z serii Heroes of Might & Magic, która przewrotnie nazwana została Might & Magic: Heroes VI. Na niej to umieszczone są ogólne informacje na temat zarysu fabularnego, głównych postaci, frakcji, kreatur czy budynków.

Might & Magic: Heroes VIMight & Magic: Heroes VI
Centaur oraz Centaur Maruder

Poza nową stroną producenci ujawnili kolejną jednostkę należącą do barbarzyńskiej frakcji – Twierdzy. Są nią Centaury, które opisane są tymi słowami:

Might & Magic: Heroes VI

Ostatnie jednostki Przystani

Dodał: , · Komentarzy: 8

Ujawniono ostatnie jednostki, które będą należeć do frakcji Przystani (Heaven) w Might&Magic: Heroes VI.

heroes 6heroes 6

Niektóre Żywiołaki Światła, zamieszkujące świat Elrath, mogą dostąpić niezwykłego wyróżnienia od Smoka. Jako dyplomaci i doradcy, są przedłużeniem woli Elratha. Najbardziej oddani wyznawcy ujrzą Promieniste Chwały, które na polu bitwy potrafią przemienić się w czyste światło oślepiające wrogów.

O wszystkich jednostkach Przystani można przeczytać pod tym adresem. Na deser jeszcze oficjalny artwork bossa Matki Namtaru.

Might & Magic: Heroes VI

„Heroes of Might and Magic VI” – coś wyciekło

Dodał: , · Komentarzy: 10
heroes of might and magic vi

Bóg jeden tylko wie, ile godzin z życia zabrała mi seria „Heroes of Might and Magic”. Nieprzespane noce, komputer odmawiający posłuszeństwa w wyniku niewolniczej pracy w dni powszednie i weekendy, oczy piekące i przekrwione przez wielogodzinne gapienie się w monitor, niejednokrotna rezygnacja z meczów osiedlowej piłki nożnej na rzecz siedzenia na obrotowym stołeczku. Kogo to jednak wtedy obchodziło? Byłem panem Enroth, a Erathia leżała u moich stóp, gdyż nikt nie mógł się równać z moją wirtualną armią i nieprzeciętnym zmysłem taktycznym. Takkk… te czasy już niestety nie powrócą.

„Trójeczka”, mimo jedenastu lat na karku, nadal pozostaje w moim mniemaniu jedną z najdoskonalszych strategii w historii gier komputerowych, a kolejne części niestety nie potrafiły skopiować jej sukcesu. Jednakowoż po okropnie słabej „czwórce” i jej nieudanych eksperymentach, rosyjskie sztuczki magików z Nivala oraz powrót do klasyki w „Heroes of Might and Magic V” przyjąłem z wielkimi nadziejami. W tej produkcji nadal tkwił mocny potencjał i trzeba było go tylko odgrzebać spod gruzów bankruta 3DO. Czy „Heroes of Might and Magic VI” w końcu sprosta legendzie trzeciej części? Przekonamy się o tym już niedługo. Do sieci wyciekł zwiastun wraz z kilkoma screenami. Czyżby to miała być wielka niespodzianka Ubisoft na targi Gamescom?

Wczytywanie...