Powszechnie wiadomo, że Orkowie w wielu światach fantasy są silnie powiązani ze światem eterycznym – duchowym. W serii Heroes pierwszy raz pojawiły się tego typu jednostki w trzeciej odsłonie – Ogrzy Szamani, by następnie ewoluować w Ogrzych Magów i w części V w Szamanki.
Oczywiście pierwiastka duchowości i magii wśród zielonoskórych nie może braknąć również w Might & Magic: Heroes VI. Tym razem występują oni pod postacią Kroczących pośród Snów oraz Łupieżców Snów, o których mówi się:
Orkowie modlą się do Matki Ziemi i Ojca Nieba, lecz Kroczący pośród Snów są głosem plemiennych przodków.
By się nim stać, szaman musi wpierw podjąć się wędrówki we śnie do Świata Duchów, by spotkać dusze przodków. Podczas tej wewnętrznej podróży, Kroczący pośród Snów musi również zmierzyć się ze swym demonicznym pochodzeniem i zdusić wewnętrzny chaos.
Wielu Kroczących pośród Snów umiera podczas próby. Ci, którzy przetrwają, powracają zmienieni – ich ciała są poskręcane i zdeformowane przez wewnętrzną walkę z demoniczną krwią, jednak dzięki temu bardziej rozumieją magię krwi i duchową krainę.
Poza tym nasza galeria poszerzyła się o kolejne zrzuty ekranowe z gry oraz jeden tyczący się edytora map, który od wielu lat przedłuża żywotność serii Heroes.
Komentarze
Licze teraz wyglądają jak jacyś lewitujący sado-maso.
To co ma być cukierkowe- jest cukierkowe.
To co nie ma być cukierkowe- jest cukierkowe.
Brak tutaj wyważenia, poza tym nadal nie łapie tego przestawienia tytułu (jeszcze żeby to VI w tytule wywalili to byłoby logicznie).
A teraz? Jakieś ni to Ghoule ni świńskie perwersy, wampiro-Arthasy, duch taki jakiś zbyt urokliwy, lamasu..? I jakaś panienka ujeżdżająca pająka. No cholera.
Szczerze? Zdecydowana większość tych jednostek jest... paskudna. Graficznie i klimatycznie 5 miażdży to, przeżuwa i wypluwa. A co dopiero by do 3 porównywać...
Dodaj komentarz