Zadania

13 minut czytania

Akt II

Zadania Główne

Aman'lu

Wystarczy udać się do Celeb'hela, znajdującego się w centrum miasta, i porozmawiać z nim.

Finala i Zniszczony Most

Finala znajduje się koło drogi na Wzgórzach Aman'lu. Wystarczy być dla niej miłym, to powróci do miasta.

Wyspy Elen'lu

Odnajdź cztery kryształowe pryzmaty, umieść je w urządzeniu ogniskującym promień i ustaw tak, by światło skierowane było w stronę elfickiego pryzmatu. Teraz wystarczy dotrzeć na środkową wyspę i uaktywnić pryzmat.

Królewska Karawana

Wrak karawany znajduje się w Południowym Lesie Vai'lutra za posiadłością Levrethów. Egida została skradziona przez Vai'kesh. Musisz udać się do ich sanktuarium, które znajduje się na samym początku Lasu Vai'kesh.

Vai'kesh i Egida Śmierci

Całe zadanie polega na pościgu za prorokiem Vai'kesh. Samego proroka będziesz miał okazję pokonać w Wąwozie Arnitha, lecz egida znajduje się nieco dalej – w grocie. Czeka tu na ciebie starcie z Włóczydrzewem Sękatym. Walka z nim trwa długo, gdyż leczy się dzięki listowiu i posiada dobry pancerz. Wpierw skup się na niszczeniu Generatorów Liści, gdyż to one produkują leczące liście. Po walce zabierz Egidę Śmierci.

Księżniczka Evangeline

Podążaj wzdłuż drogi w Ogrodzie Pradawnych, a dotrzesz do Nekropolii Azunitów. Jednakże by się tam dostać, będziesz musiał pomóc jej strażnikowi. Wystarczy odnaleźć cztery pośmiertne maski jego towarzyszy.

Będąc w nekropolii zapamiętaj kolejność wyrytych symboli na posadzce. Będziesz musiał odwzorować je przy zejściu do katakumb. Sługi Valdisa uwięziły Księżniczkę Evangeline w największej komnacie i aby ją uwolnić musisz zmierzyć się z jednym z jego popleczników. Uważaj, gdyż mag potrafi przywołać nieumarłe sługi i tworzy czasami wokół siebie tarczę ochronną.

Oblężenie Śnieżnej Opoki

Kolejna długa podróż przez hordy przeciwników. Musisz dostać się do Śnieżnej Opoki przez kwatery służby. Gdy już tam dotrzesz, udaj się do Sali tronowej i zabierz klucz. Następnie odszukaj dowódcę Śnieżnej Opoki na dziedzińcu.

Oblężenie Śnieżnej Opoki, część II

Wpierw zajmij się Brallami, które ciskają kamienie w obrońców. Całe zadanie polega na przechodzeniu przez komnaty i zabijaniu kolejnych przeciwników. W pewnym momencie na plac walki wkroczy smok – Szpon. Udaj się do balisty i sterując odpowiednio machiną w prawo lub w lewo, atakuj gada wtedy, gdy usiądzie na jednym z murów. Uważaj, gdyż podczas tego starcia pojawią się również inni wrogowie.

Po pokonaniu Szpona udaj się po egidę ślepoty do skarbca. Jednakże to jeszcze nie koniec. Krocząc ku wyjściu znów zostaniesz zaatakowany przez gadzinę. Nie tak łatwo jest przecież zabić starożytnego smoka. Pokonaj ponownie oponenta i udaj się do teleportuj.

Zadania Poboczne

Zepsuty Kostur Tywlis

Zadanie jest bardzo proste. Musisz znaleźć odczynnik potrzebny do naprawy jej kostura. Jest nim tęczowy kamień, który czasem znaleźć można w głuszy, ale po co czekać. Kup go w sklepie zaklinacza.

Mroczny Ohm

Lyssanore nauczy cię jak kontaktować się z duchami, jeżeli wpierw podpatrzysz rytuał Vai'kesh. Przemierzając Las Vai'kesh powinieneś dostać się do północnej krypty.

Duchy Aranny

Zapewne wiele razy już napotkałeś na swojej drodze tajemnicze zjawy. Dzięki obserwacji rytuału Vai'kesh możesz się z nimi porozumieć. Wystarczy użyć zaśpiewu w kapliczce i udać się do ducha. Jest ich w sumie 18 i ich lokacje są dość jasno podane w dzienniku.

Pazur Żmii

Potrzebne składniki do jej eksperymentu możesz znaleźć w całej Arannie, jednak szybciej jest je kupić. Zyskasz wtedy cenny reagent – Pazur Żmii. Możesz je znaleźć na Wyspach Elen'lu, w stawie na północ od Aman'lu oraz w małej jaskini w Lesie Vai'kesh.

Legendarny Kostur Arnitha

By wykonać to zadanie musisz wpierw posiąść wiedzę na temat kontaktowania się z duchami. Części kostura znajdziesz:

  • w Klifach Azunaia, w południowej komnacie umieszczona jest winda; przycisk uruchamiający ją znajduje się na schodach,
  • w Śnieżnej Dolinie, tuż za mostem,
  • w Północnym Lesie Vai'lutra, w najbardziej wysuniętej na północ dolinie.

Arnith Szalony

Po odtworzeniu kostura będziesz mógł uwolnić Arnitha. Jego cela znajduje się Zaginionej Dolinie Azunitów w małych ruinach na wschód od punktu teleportacyjnego. Same podziemia mają mnóstwo tajnych przejść, więc należy wytężyć wzrok w poszukiwaniu przycisków. Na końcu powinieneś natknąć się na więzienie Arnitha Szalonego. Jak na szaleńca przystało, Elf ucieknie, a twoim zadaniem będzie odnalezienie go. Udaj się do Świątyni Istaury i Isteru na wzgórzach Aman'lu.

Mythrilowy Rogacz

Podobne zadanie już wykonywałeś (patrz Upiorny Wilk). Teraz musisz schwytać Mythrilowego Rogacza. Osobą, która ci w tym pomoże, jest Khartos. Natkniesz się na niego w Kalrathii. Brama Światów znajduje się na Północnych Równinach Łez.

Rodzinna Pamiątka, część II

Okazuje się, że intencje Thestrina nie były takie dobre. Musisz powstrzymać go przed uwolnieniem demona. Jego więzienie znajduje się w Lesie Vai'kesh. Pokonaj mroczny pomiot i zapobiegnij katastrofie.

Niewinny Lothar

(zadanie dostępne wyłącznie dla Lothara)

Prawdziwego złodzieja płaszcza Rolanda znajdziesz w jaskini w Południowym Lesie Vai'lutra. Rabuś ucieknie, ale pozostawi po sobie klucz do swego domostwa, które znajduje się w dolinie na południe od Aman'lu.

Deru Szuka Skarbów

(zadanie dostępne wyłącznie dla Deru)

Poszukiwacz Albain „zarazi” Deru gorączką skarbów. Jest to proste zadanie, polegające na odszukiwaniu tajnych komnat ze skarbami. Pierwszym celem są Ruiny Razki we Wschodniej Dżungli Greilyn. Następnie odwiedź mroźną jaskinię w Lesie Vai'kesh. Ostatni skarb znajduje się w oazie na Północnej Równinie Łez.

Znak Skrytobójcy

Przez tajemniczy lantyryt jesteś teraz na czarnej liście pewnego skrytobójcy. By się pozbyć znamienia musisz udać się do Kalrathii, gdzie dowiesz się od zaklinacza, jak to zrobić. Jedynym wyjściem jest odnalezienie krasnoludzkiego pierścienia. Znajduje się on w Górnych Kopalniach Kaderak w tajemnej komnacie, najbardziej wysuniętym na południe punkcie od wejścia. Dzięki biżuterii będziesz mógł ujrzeć zabójcę. Udaj się do komnat mieszkalnych w Kalrathii i uratuj kupca Kendrila.

Arena Aman'lu

Rozmawiając karczmarzem, zaprzecz jego plotkom, a będziesz mógł udać się do podziemi, gdzie czeka na ciebie arena walki. Aby rozpocząć potyczkę wykup żeton i umieść go na piedestale. Arena posiada 10 poziomów i za każdym razem pojawiają się trudniejsi przeciwnicy.

Poziom Cena żetonu Przeciwnicy
I 1000 Wytatuowany Taclak-Tropiciel (poziom 24), dwóch Taclaków-Miażdżycieli (poziom 22)
II 1500 Leśny Va'arth-Niszczyciel (poziom 26), trzech Leśnych Va'arthów-Barbarzyńców (poziom 24)
III 2000 Vai'kesh-Mag (poziom 28), czterech Vai'kesh Fanatyków (poziom 26)
IV 3000 Azunicki Mag-Ożywieniec (poziom 30), czterech Azunickich Żołnierzy-Ożywienców (poziom 26)
V 4000 pięciu Zarażonych Żołnierzy Śnieżnej Opoki (poziom 33), jedna Zarażona Czarodziejka Śnieżnej Opoki (poziom 33)
VI 6000 Korven – Doświadczony Łupieżca (poziom 38), pięciu Korvenów-Wojowników (poziom 36)
VII 8000 Ganth (poziom 34), siedem Mordeńskich Durvl-Toporników (poziom 37)
VIII 12000 Uhn-Lekkomyślny Podpalacz (poziom39), siedmiu Uhunów-Grenadierów (poziom 37)
IX 16000 Qatall-Pomocnik (poziom 40), dziewięciu Quatallów-Sług (poziom 39)
X 25000 dwóch Qatallów-Twórców (poziom 40), dziesięć Rdzawców (poziom 37)

Po przejściu każdego z poziomów, otrzymasz klucz otwierający komnatę ze skarbem. Wygrywając cały turniej zyskasz możliwość kupna nowego zwierzęcia – Świetlnej Najady oraz Tajemniczy Żeton.

Duch Sługi

By wykonać to zadanie musisz umieć porozumiewać się z duchami. Udaj się do posiadłości Levrethów w Południowym lesie Vai'lutra. Tam porozmawiaj z duchem sługi i pomóż w rozwiązaniu zagadki.

Duch Sługi, część II

Lady Levreth znajdziesz w tawernie w Eirulan. Okaże się, że jest w to zamieszany również dowódca straży Aman'lu. Zwróć się do niego. Wywiąże się niezbyt trudna walka.

Wizja Amrena

(zadanie dostępne wyłącznie dla Amrena)

Kręgi grzybów znajdziesz w:

  • w małym cyplu we Wschodniej Dżungli Greilyn,
  • w Południowym Lesie Vai'lutra, zaraz za punktem teleportacyjnym (tym bliżej Aman'lu),
  • w Ogrodzie Pradawnych, na północ od wejścia do Nekropolii Azuntiów,
  • na Południowych Równinach Łez.

Nienawiść Finali

(zadanie dostępne wyłącznie dla Finalu)

W Pieczarach Kithraya na pewno natknąłeś się na niedziałającą windę. Udaj się tam wraz z Finalą, która naprawi dźwignie. W skrzyni znajdziesz tajne plany Mordenów.

Pierwsza ukryta wieża znajduje się w Południowej Dżungli Greilyn – wystarczy wejść do ruin, a Elfka odnajdzie tajne przejście. Kolejne wieże znajdują się na wzgórzu za kamiennym murem, w Północnej Dżungli Greilyn.

Wylęgarnia Durvli znajduje się w Darthrul, we wschodniej części miasta. Ostatnim etapem jest atak na obóz, który znajduje się na Pustyni Kaderak.

Klątwa Rahvana

Licz Letiso znajduje się w Katakumbach Azunitów, w południowej komnacie. Pokonaj go i donieś o tym strażnikowi.

Błąd Evangeline

(zadanie dostępne wyłącznie dla Evangeline)

Zdanie polega na odwiedzeniu trzech kolejnych więzień Vai'kesh. Pierwsze znajduje się w Lesie Vai'kesh, a dwa następne w Wąwozie Arintha.

«
Strona: 1 2 3
»

Komentarze

0
·
Upiorny wilk: Zadanie zleca nam Handlarz zwierzętami Neda, a portal znajdujesię nie na północ części Zachodniej Dżungli Greilyn tylko na południe zaraz za ruinami. Jak głupi ganiałem po Zachodniej części i nerwicy dostawałem Poprawcie to proszę.
0
·
Arenę Amanlu można wykorzystać jako miejsce expa i dropa.

Zakładając przedmioty zwiększające szansę na magiczne przedmioty (najlepiej zaklęte legendarne Akcesoria - ringi i neck, 1 część (z 5) w pełni zaklęta błyskotkami z pryzmatem (1x2) da 120% x 5 = 600% x ilość postaci w naszej drużynie).

Walkę wystarczy przerwać przed zabiciem 1-2 ostatnich przeciwników i nabyć kolejny żeton. Taką walkę można powtarzać w nieskończoność - aż będziesz zadowolony/a

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...