szczury_wroclawia_kraty

Rasy

Mateusz "Lionel" Andrzejewicz czwartek, 20 sierpnia 2009

Driady

dungeon siege 2, driada, rasy

Płeć: Kobieta

Premie: +1 do Więzi z Naturą (Magia Natury), +1 w Unikaniu (Walka Dystansowa), -2 siły, +4 zręczności, +2 inteligencji, +10% odporności na magię śmierci.

Opis: Driady są świetnymi magami natury i doskonale radzą sobie z łukiem, którego używają do obrony swoich nadrzewnych domów. Driady to tajemnicza rasa, powstała po katastrofalnej walce Zaramotha z Azunaiem. Czują instynktowną więź z istotami żywymi, a ich wygląd odzwierciedla dziedzictwo dżungli.

Driady to impulsywne, dzikie stworzenia, często dążące do konfliktów między sobą. Mimo to żyją bardzo blisko siebie, niczym sfory wilków, i mają duże poczucie więzi z innymi przedstawicielami swej rasy.

Elfy

dungeon siege 2, elfy, rasy

Płeć: Obie

Premie: +1 do TK, +1 w Błyskotliwości (Magia Bojowa), +1 zręczności, +3 inteligencji, +5% regeneracji many.

Opis: Elfy wyjątkowo dobrze poznały magię bojową, a ich społeczność uważa sztukę władania mieczem za fundament zdyscyplinowanego życia.

Elfy uwielbiają się uczyć, a nauczyciele odgrywają istotną rolę w ich kulturze. Delficcy mędrcy odpowiadają za rozwijanie teorii magii. Głęboko wierzą, że lepiej żyć wśród elfów, niż wśród obcych. Odczuwają jednak współczucie wobec innych ras.

Ludzie

dungeon siege 2, ludzie, rasy

Płeć: Obie

Premie: 2 niewykorzystane punkty umiejętności, +2 siły, +1 zręczności, +1 inteligencji, +10% do odnajdywania magicznych przedmiotów.

Opis: Ludzie łatwo się przystosowują i są silni, a także zdolni do opanowania każdej dyscypliny.

To agresywna, skora do walki rasa, wierząca przy tym, że dba o wspólne dobro. Ich silnie związane ze sobą cywilizacje i wzmocnione fortece są często najsilniejszym bastionem przeciw prześladowcom.

Ludzie są otwarci, towarzyscy, jak również ciekawscy. Ich świat jest niebezpieczny, ma bogatą historię, a ludzcy badacze odkryli wiele cudów, ryzykując przy tym życie.

Półolbrzymy

dungeon siege 2, półolbrzymy, rasy

Płeć: Mężczyzna

Premie: +1 w Harcie Ducha (Magia Natury), +6 siły, -2 zZręczności, +5% regeneracji zdrowia.

Opis: Półolbrzymy są duże – mają ponad 3 metry wzrostu. Wyróżniają się bardzo mocną budową ciała, posiadając ogromną wytrzymałość.

Żyją bardzo długo – większość półolbrzymów ma sto lat – ale nie wyglądają staro, aż do momentu, gdy zostaje im kilka miesięcy życia. Rytualne znaki i tatuaże świadczą o ich walkach kulturowych i doświadczeniach wojennych. Mimo że półolbrzymy, gdy wpadną we wściekłość, są niebezpiecznym wrogiem, to z reguły są spokojne i introwertyczne, preferując swoje towarzystwo. Mają silną etykę pracy i czerpią przyjemność z wykonywania prostych zadań, ale coś jest w nich na swój sposób smutnego.

Inne rasy unikają półolbrzymów, niepewne, co je czeka z ich strony.

Komentarze

Gość_Czapa* · środa, 8 listopada 2017, 14:32
0
Driady maja procentowy bonus do zręczności nie stały (+4% zręczności) dlatego są znacznie lepszymi łucznikami i ogólnie wychodzą na swoim bonusie najlepiej ze wszystkich ras.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...