Driady
Płeć: Kobieta
Premie: +1 do Więzi z Naturą (Magia Natury), +1 w Unikaniu (Walka Dystansowa), -2 siły, +4 zręczności, +2 inteligencji, +10% odporności na magię śmierci.
Opis: Driady są świetnymi magami natury i doskonale radzą sobie z łukiem, którego używają do obrony swoich nadrzewnych domów. Driady to tajemnicza rasa, powstała po katastrofalnej walce Zaramotha z Azunaiem. Czują instynktowną więź z istotami żywymi, a ich wygląd odzwierciedla dziedzictwo dżungli.
Driady to impulsywne, dzikie stworzenia, często dążące do konfliktów między sobą. Mimo to żyją bardzo blisko siebie, niczym sfory wilków, i mają duże poczucie więzi z innymi przedstawicielami swej rasy.
Elfy
Płeć: Obie
Premie: +1 do TK, +1 w Błyskotliwości (Magia Bojowa), +1 zręczności, +3 inteligencji, +5% regeneracji many.
Opis: Elfy wyjątkowo dobrze poznały magię bojową, a ich społeczność uważa sztukę władania mieczem za fundament zdyscyplinowanego życia.
Elfy uwielbiają się uczyć, a nauczyciele odgrywają istotną rolę w ich kulturze. Delficcy mędrcy odpowiadają za rozwijanie teorii magii. Głęboko wierzą, że lepiej żyć wśród elfów, niż wśród obcych. Odczuwają jednak współczucie wobec innych ras.
Ludzie
Płeć: Obie
Premie: 2 niewykorzystane punkty umiejętności, +2 siły, +1 zręczności, +1 inteligencji, +10% do odnajdywania magicznych przedmiotów.
Opis: Ludzie łatwo się przystosowują i są silni, a także zdolni do opanowania każdej dyscypliny.
To agresywna, skora do walki rasa, wierząca przy tym, że dba o wspólne dobro. Ich silnie związane ze sobą cywilizacje i wzmocnione fortece są często najsilniejszym bastionem przeciw prześladowcom.
Ludzie są otwarci, towarzyscy, jak również ciekawscy. Ich świat jest niebezpieczny, ma bogatą historię, a ludzcy badacze odkryli wiele cudów, ryzykując przy tym życie.
Półolbrzymy
Płeć: Mężczyzna
Premie: +1 w Harcie Ducha (Magia Natury), +6 siły, -2 zZręczności, +5% regeneracji zdrowia.
Opis: Półolbrzymy są duże – mają ponad 3 metry wzrostu. Wyróżniają się bardzo mocną budową ciała, posiadając ogromną wytrzymałość.
Żyją bardzo długo – większość półolbrzymów ma sto lat – ale nie wyglądają staro, aż do momentu, gdy zostaje im kilka miesięcy życia. Rytualne znaki i tatuaże świadczą o ich walkach kulturowych i doświadczeniach wojennych. Mimo że półolbrzymy, gdy wpadną we wściekłość, są niebezpiecznym wrogiem, to z reguły są spokojne i introwertyczne, preferując swoje towarzystwo. Mają silną etykę pracy i czerpią przyjemność z wykonywania prostych zadań, ale coś jest w nich na swój sposób smutnego.
Inne rasy unikają półolbrzymów, niepewne, co je czeka z ich strony.
Komentarze
Dodaj komentarz