- Zestawy dla Wojowników
- Zestawy dla Łowców
- Zestawy dla Magów Natury
- Zestawy dla Magów Bojowych
- Zestawy dla Magów
- Inne zestawy
Zestawy dla Wojowników
Ostrza Śmierci Luuna
Citaa
Obrażenia: 40-68 (18-31 bez premii)
Właściwości: +28 zręczności, +42% obrażeń, dodaje 9-15 obrażeń od magii śmierci, +2 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 34
Giethaa
Obrażenia: 31-52 (22-37 bez premii)
Właściwości: +18 siły, +67 zdrowia, dodaje 9-15 obrażeń od magii śmierci
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 34
Premie Zestawu
2/2: dodaje 10-16 obrażeń od magii śmierci, 8% ukradzionego zdrowia, +6% szybkości regeneracji mocy, +2 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości
Dziedzictwo Lorethala
Szlachetność Lorethala
Pancerz: 15 (11 bez premii)
Właściwości: 5% ukradzionego zdrowia, +33% pancerza, +12% odporności na magię śmierci, +1 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 9
Honor Lorethala
Właściwości: +7 zdrowia, dodaje 1-2 obrażeń od broni, +3 pancerza, +8% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 3
Ofiara Lorethala
Obrażenia: 18-37 (11-19 bez premii)
Właściwości: +6 siły, +8 do maksymalnych obrażeń, +25% obrażeń, dodaje 4-5 obrażeń od ognia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 15
Rozkaz Lorethala
Pancerz: 43 (24 bez premii)
Właściwości: +10% regeneracji zdrowia, +80% pancerza, +12% odporności w walce dystansowej, +26% szans na zablokowanie ataku bronią ręczną
Wymagania: Walka Wręcz a poziomie 24, Barykada 1
Męstwo Lorethala
Pancerz: 136 (68 bez premii)
Właściwości: +14 siły, +100% pancerza, +6% odporności w walce wręcz, +1 do zdolności Walki Wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 28
Łaska Lorethala
Pancerz: 12 (7 bez premii)
Właściwości: +3 siły, +5 pancerza +10% odporności na pioruny, +3% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 6
Determinacja Lorethala
Pancerz: 17 (10 bez premii)
Właściwości: +22 zdrowia, +7 pancerza, +12% odporności na lód, +12% odporności na ogień
Wymagania: Walka Wręcz na poziome 12
Znakomitość Lorethala
Właściwości: 6% ukradzionego zdrowia, +12% regeneracji zdrowia, +8% odporności na magię, +1 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 18
Premie Zestawu
2/8: +3 siły, +5 pancerza, +2% odporności na magię
3/8: +5 siły, +12 pancerza, +4% odporności na magię
4/8: +6 siły, +18 pancerza, +6% odporności na magię, +1 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
5/8: +8 siły, +25 pancerza, +8% odporności na magię, +1 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza, +5 obrażeń
6/8: +10 siły, +35 pancerza, +10% odporności na magię, +1 do zdolności Walki Wręcz, +1 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza, +10 obrażeń
7/8: +14 siły, +50 pancerza, +12% odporności na magię, +1 do zdolności Walki Wręcz, +2 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza, +20 obrażeń
8/8: +18 siły, +65 pancerza, +15% odporności na magię, +2 do zdolności Walki Wręcz, +3 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza, +27 obrażeń
Zguba Vistry
Wąż Vistiry
Pancerz: 73 (43 bez premii)
Właściwości: +120 zdrowia, 40% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +30 pancerza, +3 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 48
Lustro Vistiry
Pancerz: 99 (52 bez premii)
Właściwości: 30% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +90% pancerza, +24% odporności na magie śmierci, +15% szans na zablokowanie ataku bronią wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 40, Barykada 1
Kły Vistiry
Pancerz: 29
Właściwości: +28 siły, +33 do maksymalnych obrażeń, 11% ukradzionego zdrowia, +6% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 43
Skóra Vistiry
Pancerz: 45 (25 bez premii)
Właściwości: +16% regeneracji zdrowia, +20 pancerza, +15% odporności na magię, +1 do zdolności Walki Wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 36
Premie Zestawu
2/4: +50 zdrowia, 20% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +4% odporności na magię, +1 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza, +4 pancerza
3/4: +100 zdrowia, 30% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +8% odporności na magię, +2 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza, +8 pancerza
4/4: +150 zdrowia, 45% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +12% odporności na magię, +3 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza, +18 pancerza
Skarby Krasnoludzkich Lordów
Żelazna Korona
Pancerz: 53 (33 bez premii)
Właściwości: +20 siły, +25 do maksymalnych obrażeń, +20 pancerza, +8% odporności w walce wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 36
Kamienna Skrzynia
Pancerz: 203 (105 bez premii)
Właściwości: +95 zdrowia, +20 pancerza, +75% pancerza, +3 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 42
Rękawice Kuźni
Pancerz: 61 (31 bez premii)
Właściwości: +32 siły, +30 pancerza, +15% odporności w walce dystansowej, +2 do zdolności Walki Wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 47
Premie Zestawu
2/3: +20 siły, +50 zdrowia, +6% odporności w walce wręcz, +8% szans na znalezienie magicznych przedmiotów, +4 pancerza
3/3: +40 siły, +100 zdrowia, +10% odporności w walce wręcz, +15% szans na znalezienie magicznych przedmiotów, +12 pancerza
Uroczysty Strój Frostheima
Frostheim
Obrażenia: 46-78 (30-50 bez premii)
Właściwości: +16 siły, +35% obrażeń, dodaje 6-11 obrażeń od lodu, +18% odporności na ogień
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 27, Przełamanie 1
Uścisk Frostheima
Pancerz: 36 (21 bez premii)
Właściwości: +55 zdrowia, +15 pancerza, +20% odporności na lód, +2 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 30
Obietnica Frostheima
Właściwości: +36 do maksymalnych obrażeń, +12% regeneracji zdrowia, +20% odporności na lód, +6% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 33
Szpon Frostheima
Właściwości: +8 siły, dodaje 5-8 obrażeń od broni, 20% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, 7% ukradzionego zdrowia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 21
Premie Zestawu
2/4: +12 siły, dodaje 5-9 obrażeń od lodu, +15% odporności na lód, +4 pancerza
3/4: +18 siły, dodaje 7-12 obrażeń od lodu, +20% odporności na lód, +1 do zdolności Walki Wręcz, +15 obrażeń, +5 pancerza
4/4: +25 siły, dodaje 9-15 obrażeń od lodu, +25% odporności na lód, +2 do zdolności Walki Wręcz, +15 obrażeń, +8 pancerza
Cień Nocy
Kaptur Dymu
Pancerz: 15
Właściwości: +16 zdrowia, +5% regeneracji zdrowia, +12% odporności na magie śmierci, +4% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 13
Brzytwa Zjawy
Obrażenia: 26-44 (19-32 bez premii)
Właściwości: +14 siły, dodaje 7-12 obrażeń od lodu, +2 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Broni i Chyżości, 8% ukradzionego zdrowia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 29
Szept
Obrażenia: 21-48 (17-23 bez premii)
Właściwości: +12 do maksymalnych obrażeń, +25% obrażeń, dodaje 4-7 obrażeń od magii śmierci, +5% szans na uniknięcie ataku w walce wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 19
Duch Nocy
Pancerz: 28 (16 bez premii)
Właściwości: +9 siły, +12 pancerza, +16% odporności na ogień, +75% upuszczonego złota
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 22
Krok Cienia
Pancerz: 20 (13 bez premii)
Właściwości: +7 pancerza, +8% odporności w walce wręcz, +12% szans na unikniecie ataku w walce dystansowej, +15% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 16
Premie Zestawu
2/5: 3% ukradzionego zdrowia, +4% szans na unikniecie ataku w walce wręcz, +20% szans na znalezienie magicznych przedmiotów, +3 obrażeń
3/5: 4% ukradzionego zdrowia, +6% szans na unikniecie ataku w walce wręcz, +1 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Broni i Chyżości, +40% szans na znalezienie magicznych przedmiotów, +5 obrażeń, +2 pancerza
4/5: 5% ukradzionego zdrowia, +10% szans na unikniecie ataku w walce wręcz, +1 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Broni i Chyżości, +30% szans na znalezienie magicznych przedmiotów, +8 obrażeń, +4 pancerza
5/5: 7% ukradzionego zdrowia, +12% szans na unikniecie ataku w walce wręcz, +2 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Broni i Chyżości, +40% szans na znalezienie magicznych przedmiotów, +14 obrażeń, +6 pancerza
Gwałtowna Burza
Oko Burzy
Właściwości: +43 siły, +150 zdrowia, +15% odporności na magię, +8% odporności w walce wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 56
Uderzenie Grzmotu
Obrażenia: 37-72 (28-46 bez premii)
Właściwości: +28 siły, dodaje 9-26 obrażeń od piorunów, +20% odporności na pioruny, +2 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 44
Potok
Obrażenia: 31-53
Właściwości: +125 zdrowia, przywraca 12 zdrowia na uderzenie, +20% regeneracji zdrowia, +3 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 51
Krok Wiatru
Pancerz: 62 (32 bez premii)
Właściwości: +30 pancerza, +25% odporności na pioruny, +25% szans na uniknięcie ataku bronią dystansową, +2 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 48
Premie Zestawu
2/4: +20 siły, +5% regeneracji zdrowia, +4% odporności w walce wręcz, +1 do zdolności Walki Wręcz
3/4: +35 siły, +10% regeneracji zdrowia, +6% odporności w walce wręcz, +2 do zdolności Walki Wręcz
4/4: +50 siły, +15% regeneracji zdrowia, +10% odporności w walce wręcz, +2 do zdolności Walki Wręcz
Legenda Króla Ognia
Korona Króla Ognia
Pancerz: 77 (45 bez premii)
Właściwości: 40% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +32 pancerza, +25% odporności na ogień, +10% odporności w walce wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 51
Uroczysty Strój Króla Ognia
Pancerz: 240 (120 bez premii)
Właściwości: +40 siły, +140 zdrowia, +100% pancerza, +14% odporności w walce dystansowej
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 54
Miażdżyciel Wrogów Króla Ognia
Obrażenia: 122-193 (59-99 bez premii)
Właściwości: +45 siły, +65% obrażeń, dodaje 24-29 obrażeń od ognia, +3 Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 60, Przełamanie 1
Życzenie Króla Ognia
Właściwości: +20% regeneracji zdrowia, +25% odporności na ogień, +6% szybkości regeneracji mocy, +1 do zdolności Walki Wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 43
Premie Zestawu
2/4: +20 siły, +35 do maksymalnych obrażeń, +10 do minimalnych obrażeń, dodaje 10-15 obrażeń od ognia, +20% odporności na ogień, +1 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia
3/4: +40 siły, +50 do maksymalnych obrażeń, +15 do minimalnych obrażeń, dodaje 20-25 obrażeń od ognia, +25% odporności na ogień, +3 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia
4/4: +56 siły, +65 do maksymalnych obrażeń, +25 do minimalnych obrażeń, dodaje 29-36 obrażeń od ognia, +30% odporności na ogień, +4 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia
Nieśmiertelny Jarl
Rogi Jarla
Pancerz: 98 (53 bez premii)
Właściwości: dodaje 15-44 obrażeń od borni, 12% ukradzionego zdrowia, +45 pancerza, +3 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 61
Herb Jarla
Właściwości: +54 siły, +67 do maksymalnych obrażeń, +10% odporności w walce wręcz, +2 do zdolności Walki Wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 66
Klatka Jarla
Pancerz: 343 (156 bez premii)
Właściwości: +62 siły, dodaje 29-48 obrażeń od broni, +120% pancerza, +4 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 72
Krok Jarla
Pancerz: 78 (38 bez premii)
Właściwości: +160 zdrowia, 45% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +40 pancerza, +3 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 58
Znak Jarla
Właściwości: +125 zdrowia, dodaje 20-25 obrażeń od broni, +15% odporności na magię, +10% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 52
Premie Zestawu
2/5: +206 siły, +30 do maksymalnych obrażeń, +4% odporności w walce wręcz i dystansowej, +1 do zdolności Walki Wręcz, +30 pancerza
3/5: +40 siły, +50 do maksymalnych obrażeń, +7% odporności w walce wręcz i dystansowej, +2 do zdolności Walki Wręcz, +50 pancerza
4/5: +60 siły, +70 do maksymalnych obrażeń, +10% odporności w walce wręcz i dystansowej, +3 do zdolności Walki Wręcz, +70 pancerza
5/5: +76 siły, +90 do maksymalnych obrażeń, +12% odporności w walce wręcz i dystansowej, +4 do zdolności Walki Wręcz, +100 pancerza
Zestawy dla Łowców
Dar Poległego Żołnierza
Żołnierski Całun Odrodzenia
Pancerz: 120 (60 bez premii)
Właściwości: +100% pancerza, +22% odporności na magię śmierci, +8% odporności w walce wręcz o dystansowej, +3 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 32
Żołnierska Sprawiedliwość
Obrażenia: 68-135 (38-64 bez premii)
Właściwości: +30 zręczności, +26 do maksymalnych obrażeń, +45% obrażeń, dodaje 12-15 obrażeń od ognia, +2 do zdolności Walki Dystansowej
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 37, Kąśliwa Strzała 1
Żołnierska Czujność
Pancerz: 31 (16 bez premii)
Właściwości: +18 zręczności, +15 pancerza, +12% odporności na magię, +6% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 28
Premie Zestawu
2/3: +75 zdrowia, dodaje 11-13 obrażeń od ognia, +2 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania, +25 pancerza
3/3: +100 zdrowia, dodaje 13-16 obrażeń od ognia, +3 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania, +40 pancerza
Wiatry Kel`drassil
Czwarty Wiatr
Obrażenia: 27-62 (20-36 bez premii)
Właściwości: +16 zręczności, +16 do maksymalnych obrażeń, +33% obrażeń, +2 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 26, Szybkie Dobycie Broni 1
Szaty Wichru
Pancerz: 105 (64 bez premii)
Właściwości: +10 zręczności, +65% pancerza, +15% regeneracji zdrowia, +5% szybkości regeneracji mocy, +1 do zdolności Walki Dystansowej
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 34
Wiatr Ozdrowienia
Właściwości: +55 zdrowia, przywraca 6 zdrowia na uderzenie, +15% regeneracji zdrowia, +6% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 29
Wiatr Nieszczęścia
Właściwości: +13 do maksymalnych obrażeń, +10 do minimalnych obrażeń, 20% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +1 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 22
Wiatr Omenów
Właściwości: +18 pancerza, +8% szans na uniknięcie ataku w walce wręcz, +2 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania, +40% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 46
Premie Zestawu
2/5: +12 zręczności, przywraca 4 zdrowia na uderzenie, +1 do zdolności Walki Dystansowej, +1 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania
3/5: +18 zręczności, przywraca 6 zdrowia na uderzenie, +1 do zdolności Walki Dystansowej, +1 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania
4/5: +24 zręczności, przywraca 8 zdrowia na uderzenie, +2 do zdolności Walki Dystansowej, +2 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania, +4 pancerza
5/5: +32 zręczności, przywraca 10 zdrowia na uderzenie, +2 do zdolności Walki Dystansowej, +3 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania, +14 pancerza
Zmora Olimarcha
Szpikulec Olimrcha
Obrażenia: 15-29 (9-18 bez premii)
Właściwości: +9 zręczności, +22% obrażeń, dodaje 2-7 obrażeń od piorunów, +1 do Kąśliwej Strzały, Dalekiego Ostrzału i Fali Wstrząsów
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 16
Sygnał Wybawcy
Pancerz: 7
Właściowśic: +6 zręczności, +12% odporności na lód, +3% szybkości regeneracji mocy, +2 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przenikania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 10
Szlak Wybawcy
Pancerz: 4
Właściwości: +8 zdrowia, +10% odporności na ogień, +5% szans na unikniecie ataku w walce wręcz, +8% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 4
Aureola Wybawcy
Właściwości: +25 zdrowia, 5% ukradzionego zdrowia, +5% regeneracji zdrowia, +12% odporności na pioruny
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 7
Premie Zestawu
2/4: +5 zręczności, +3% obrażeń od magii natury, +4 do maksymalnych obrażeń
3/4: +12 zręczności, +10% obrażeń od magii natury, +1 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania, Kąśliwej Strzały, Dalekiego Ostrzału i Fali Wstrząsów, +6 do maksymalnych obrażeń, +2 pancerz
4/4: +12 zręczności, +10% obrażeń od magii natury, +1 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania, +2 do Kąśliwej Strzały, Dalekiego Ostrzału i Fali Wstrząsów, +9 do maksymalnych obrażeń, +6 pancerz
Wieczna Łaska
Wieczne Piękno
Pancerz: 27 (16 bez premii)
Właściwości: 5% ukradzione zdrowia, +12% regeneracji zdrowia, +70% pancerza, +1 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 20
Wieczna Godność
Pancerz: 42 (28 bez premii)
Właściwości: +15 zdrowia, +50% pancerz, +1 do Kąśliwej Strzały, Dalekiego Ostrzału, Fali Wstrząsów, Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 12
Wieczna Finezja
Pancerz: 17 (9 bez premii)
Właściwości: +13 zręczności, +8 do maksymalnych obrażeń, 7% ukradzionego zdrowia, +8 pancerza, +8% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 14
Wieczna Elegancja
Pancerz: 23 (14 bez premii)
Właściwości: +9 zręczności, +9 pancerza, +15% odporności na ogień, +12% szans na uniknięcie ataku w walce wręcz
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 25
Premie Zestawu
2/4: +8 zręczności, +12 pancerza, +6% odporności w walce wręcz
3/4: +14 zręczności, +20 pancerza, +8% odporności w walce wręcz, +1 do zdolności Walki Dystansowej
4/4: +22 zręczności, +35 pancerza, +10% odporności w walce wręcz, +1 do zdolności Walki Dystansowej
Krwawa Zemsta
Gniew
Właściwości: +35 zręczności, 35% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +20% regeneracji zdrowia, +7% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 42
Mściwość
Pancerz: 74 (39 bez premii)
Właściwości: +100 zdrowia, +36 do maksymalnych obrażeń, 35% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +35 pancerza
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 55
Zemsta
Obrażenia: 55-92 (26-44 bez premii)
Właściwości: +52% obrażeń, dodaje 15-25 obrażeń od magii śmierci, +2 do zdolności Walki Dystansowej, +3 do Kąśliwej Strzały, Dalekiego Ostrzału i Fali Wstrząsów
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 48
Zazdrość
Pancerz: 29
Właściwości: +57 zręczności, przywraca 14 zdrowia na uderzenie, +3 do Barykady, Odporności, Wzmocnienia Pancerza, Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 55
Premie Zestawu
2/4: dodaje 10-20 obrażeń od magii śmierci, 5% ukradzionego zdrowia, +1 do zdolności Walki Dystansowej, +2 do Kąśliwej Strzały, Dalekiego Ostrzału i Fali Wstrząsów, +2 pancerza
3/4: dodaje 15-25 obrażeń od magii śmierci, 8% ukradzionego zdrowia, +1 do zdolności Walki Dystansowej, +3 do Kąśliwej Strzały, Dalekiego Ostrzału i Fali Wstrząsów, +4 pancerza
4/4: dodaje 21-36 obrażeń od magii śmierci, 12% ukradzionego zdrowia, +1 do zdolności Walki Dystansowej, +4 do Kąśliwej Strzały, Dalekiego Ostrzału i Fali Wstrząsów, +12 pancerza
Podróż Równinnego Wędrowca
Heroizm Równinnego Wędrowca
Pancerz: 92 (40 bez premii)
Właściwości: +54 do maksymalnych obrażeń, +52 pancerza, +25% odporności na magię, +4 do Kąśliwej Strzały, Dalekiego ostrzału i Fali wstrząsów
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 58
Legenda Równinnego Wędrowca
Właściwości: +45 zręczności, +130 zdrowia, +25% odporności na pioruny, +2 do zdolności Walki Dystansowej
Wymagania: Poziom 51
Przebycie Równinnego Wędrowca
Pancerz: 302 (121 bez premii)
Właściwości: +150% pancerza, +16% odporności na magię, +12% odporności w walce wręcz i dystansowej, +4 do Krytycznego Strzału, Unikania i Sztuki Przetrwania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 70
Podróżnicy Równinnego Wędrowca
Pancerz: 23
Właściwości: +38 zręczności, +25% odporności na lód, +12% szans na uniknięcia ataków bronią ręczną, +3 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 42
Relikt Równinnego Wędrowca
Właściwości: dodaje 9-28 obrażeń od broni, 11% ukradzionego zdrowia, +25% odporności na magię śmierci, +10% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 46
Premie Zestawu
2/5: +30 zręczności, +30 do maksymalnych obrażeń, +5% odporności na magię, +8% szans na uniknięcie ataków, +1 do zdolności Walki Dystansowej
3/5: +52 zręczności, +50 do maksymalnych obrażeń, +8% odporności na magię, +10% szans na uniknięcie ataków, +2 do zdolności Walki Dystansowej, +8 pancerza
4/5: +76 zręczności, +70 do maksymalnych obrażeń, +10% odporności na magię, +16% szans na uniknięcie ataków, +3 do zdolności Walki Dystansowej, +20 pancerza
5/5: +100 zręczności, +90 do maksymalnych obrażeń, +12% odporności na magię, +16% szans na uniknięcie ataków, +4 do zdolności Walki Dystansowej, +45 pancerza
Zestawy dla Magów Natury
Spokój Theny
Uspokajające Spojrzenie Theny
Pancerz: 18 (14 bez premii)
Właściwości: +6 Inteligencji, 6% ukradzionej many, +80% pancerza, +1 do Hartu Ducha, Przyzwania Potęgi i Więzów
Wymagania: Magia Natury na poziomie 16
Towarzysz Theny
Obrażenia: 9-15
Właściwości: +3 inteligencji, +12 zdrowia, +10% obrażeń od magii natury, +10% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Magia natury na poziomie 8
Łagodzący Dotyk Theny
Pancerz: 6
Właściwości: +22 many, przywraca 2 many na uderzenie, +12% odporności na magię śmierci, +1 do Daru Pielęgnacji, Spowijających Objęć i Dzikiego Gniewu
Wymagania: Magia Natury na poziomie 12
Spokojna Ścieżka Theny
Pancerz: 8 (3 bez premii)
Właściwości: +5% regeneracji many, +5 pPancerza, +10% odporności na lód, +10% odporności na ogień
Wymagania: Magia Natury na poziomie 4
Premie Zestawu
2/4: +3 inteligencji, +20 many, +3% obrażeń od magii natury
3/4: +5 inteligencji, +30 many, +6% obrażeń od magii natury, +1 do Hartu Ducha, Przyzwania Potęgi i Więzów, +1 do Daru Pielęgnacji, Spowijających Objęć i Dzikiego Gniewu, +2 Pancerza
4/4: +8 inteligencji, +40 many, +10% obrażeń od magii natury, +2 do Hartu Ducha, Przyzwania Potęgi i Więzów, +2 do Daru Pielęgnacji, Spowijających Objęć i Dzikiego Gniewu, +5 Pancerza
Szaty Północnego Strażnika
Strażnik Północy
Obrażenia: 39-66
Właściwości: +150 zdrowia, +30% obrażeń od magii natury, +48 pancerza, +3 do Daru Pielęgnacji, Spowijających Objęć i Dzikiego Gniewu
Wymagania: Magia Natury 56
Dusza Północy
Właściwości: 10% ukradzionej many, +15% odporności na magię, +8% szybkości regeneracji mocy, +1 do zdolności Magii Natury
Wymagania: Magia Natury na poziomie 45
Opończa Północy
Pancerz: 148 (66 bez premii)
Właściwości: +25 inteligencji, +125% pancerza, +25% odporności na lód, +3 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa i Zamrażania
Wymagania: Magia Natury na poziomie 49
Premie Zestawu
2/3: +20% obrażeń od magii natury, +18% odporności na lód, +20% odporności w walce dystansowej, +2 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa, Zamrażania, Daru Pielęgnacji, Spowijających Objęć i Dzikiego Gniewu
3/3: +30% obrażeń od magii natury, +25% odporności na lód, +25% odporności w walce dystansowej, +3 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa, Zamrażania, Daru Pielęgnacji, Spowijających Objęć i Dzikiego Gniewu
Zestawy dla Magów Bojowych
Wcielenie Chaosu
Szata Niosąca Śmierć
Pancerz: 52 (32 bez premii)
Właściwości: +48 many, 20% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +60%ancerza, +2 do Błyskotliwości, Wzmocnionych Piorunów i Iskrzenia
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 22
Uścisk Chaosu
Obrażenia: 9-15
Właściwości: +14 inteligencji, +20% obrażeń od magii bojowej, +6% szybkości regeneracji mocy, +2 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania
Wymagania: Magia bojowa na poziomie 32
Buty Rozplątywacza
Pancerz: 33 (11 bez premii)
Właściwości: +12 inteligencji, +12% regeneracji many, +22 pancerza, +2 do Osłabienia, Ponurej Nekromancji i Wampiryzmu
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 26
Premie Zestawu
2/3: +80 many, +12% obrażeń od magii bojowej, +3% szybkości regeneracji mocy, +1 do zdolności Magii Bojowej. +4 pancerza
3/3: +110 many, +20% obrażeń od magii bojowej, +6% szybkości regeneracji mocy, +2 do zdolności Magii Bojowej. +13 pancerza
Zwłoki Licza
Oko Licza
Pancerz: 76 (bez premii 28)
Właściwości: +30 inteligencji, +48 pancerza, +15% odporności na magię, +3 do Błyskotliwości, Wzmocnionych Piorunów i Iskrzenia
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 54
Serce Licza
Właściwości: +160 zdrowia, +25% odporności na magię śmierci, +12% odporności w walce wręcz i dystansowej, +3 do zdolności Magii Bojowej
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 58
Ręce Licza
Obrażenia: 15-26
Właściwości: +35% obrażeń od magii bojowej, 12% ukradzionego zdrowia, 12% ukradzionej many, +3 do Osłabienia, Ponurej Nekromancji i wampiryzmu
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 61
Ząb Licza
Właściwości: +10% obrażeń od magii bojowej, przywraca 14 many na uderzenie, +8% szybkości regeneracji mocy, +3 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania
Wymagania: Magia Bojowa 50
Premie Zestawu
2/4: +20 inteligencji, 10% ukradzionej many, +20% odporności na magię śmierci, +2 do Osłabienia, Ponurej Nekromancji i, Wampiryzmu, +1 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania
3/4: +35 inteligencji, 13% ukradzionej many, +25% odporności na magię śmierci, +3 do Osłabienia, Ponurej Nekromancji i, Wampiryzmu, +1 do Błyskotliwości, Wzmocnionych Piorunów i Iskrzenia, +2 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania
4/4: +50 inteligencji, 16% ukradzionej many, +30% odporności na magię śmierci, +4 do Osłabienia, Ponurej Nekromancji i, Wampiryzmu, +2 do Błyskotliwości, Wzmocnionych Piorunów i Iskrzenia, +3 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania
Zestawy dla Magów
Jedwabie Mistrza
Ogniskujący Urok Mistrza
Właściwości: +10% obrażeń od magii natury, +10% obrażeń od magii bojowej, 6% ukradzionej many, +1 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa i Zamrażania
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 20
Przenikliwość Mistrza
Właściwości: +5 inteligencji, +6% odporności na obrażenia od magii, +4% szybkości regeneracji mocy, +1 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 13
Rękawiczki z Jedwabiu Maga
Pancerz: 11 (5 bez premii)
Właściwości: +15 many, +5% regeneracji many, +6 pancerza, +12% odporności na ogień
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 9
Buty z Jedwabiu Mistrza
Pancerz: 9 (4 bez premii)
Właściwości: +3 inteligencji, +5% regeneracji zdrowia, +5 pancerza, +10% odporności na pioruny
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 6
Premie Zestawu
2/4: +3 inteligencji, +10% obrażeń od magii natury, +10% obrażeń od magii bojowej, 4% ukradzionej many, +2 pancerza
3/4: +5 inteligencji, +15% obrażeń od magii natury, +15% obrażeń od magii bojowej, 6% ukradzionej many, +4 pancerza
4/4: +8 inteligencji, +20% obrażeń od magii natury, +20% obrażeń od magii bojowej, 8% ukradzionej many, +8 pancerza
Krąg Czworga
Hełm Coruma z Czworga
Pancerz: 38 (18 bez premii)
Właściwości: +14 inteligencji, +22% obrażeń od magii bojowej, +20 pancerza, +2 do Błyskotliwości, Wzmocnionych Piorunów i Iskrzenia
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 33
Szata Azuki z Czworga
Pancerz: 136 (62 bez premii)
Właściwości: +150 many, +120% pancerza, +3 do Hartu Ducha, Przyzwania Potęgi i Więzów, +3 do Daru Pielęgnacji, Spowijających Objęć i Dzikiego Gniewu
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 46
Buty Treila z Czworga
Pancerz: 40 (15 bez premii)
Właściwości: 10% ukradzionej many, +25 pancerza, +1 do zdolności Magii Bojowej, +2 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 37
Naszyjnik Krei z Czworga
Właściwości: +18 inteligencji, +25% obrażeń od magii natury, +1 do zdolności Magii Natury, +2 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa i Zamrażania
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury 35
Premie Zestawu
2/4: +100 many, 8% ukradzionego zdrowia, +15% odporności w walce dystansowej, +2 do Przyzywania Hartu Ducha, Potęgi i Więzów, +2 pancerza
3/4: +150 many, 10% ukradzionego zdrowia, +20% odporności w walce dystansowej, +3 do Przyzywania Hartu Ducha, Potęgi i Więzów, +4 pancerza
4/4: +200 many, 12% ukradzionego zdrowia, +25% odporności w walce dystansowej, +4 do Przyzywania Hartu Ducha, Potęgi i Więzów, +15 pancerza
Regalia Keha
Majestat Keha
Pancerza: 197 (79 bez premii)
Właściwości: +35 inteligencji, +160 zdrowia, +150% pancerza, +25% odporności na ogień
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 60
Wyzwoliciele Keha
Pancerz: 66 (20 bez premii)
Właściwości: +46 pancerza, +25% odporności ma magię śmierci, +8% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 52
Potęga Keha
Właściwości: +15% obrażeń od magii natury, +10% obrażeń od magii bojowej, 12% ukradzionej many, +20% regeneracji zdrowia, +15% odporności w walce wręcz
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 55
Panowanie Keha
Właściwości: +45 inteligencji, +275 many, +16% odporności na magię, +2 do zdolności Magii Natury i Magii Bojowej
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 66
Premie Zestawu
2/4: +20 inteligencji, +10% regeneracji many, +8% szybkości regeneracji mocy, +1 do zdolności Magii Natury i Magii Bojowej
3/4: +40 inteligencji, +15% regeneracji many, +12% szybkości regeneracji mocy, +2 do zdolności Magii Natury i Magii Bojowej
4/4: +52 inteligencji, +20% regeneracji many, +15% szybkości regeneracji mocy, +3 do zdolności Magii Natury i Magii Bojowej
Inne zestawy
Czujność Natury
Herb Czujności
Pancerz: 11
Właściwości: +4 inteligencji, +20 many, +55 odporności na magię śmierci
Wymagania: Poziom 8
Kolczuga Czujności
Pancerz: 20
Właściwości: +4 siły, +12 zdrowia
Wymagania: Poziom 4
Rękawice czujności
Pancerz: 5
Właściwości: +4% obrażeń od magii natury, +5% regeneracji many, +4% odporności na pioruny
Wymagania: Poziom 3
Buty Czujności
Pancerz: 11 (7 bez premii)
Właściwości: +4 zręczności, +5% regeneracji zdrowia, +4 pancerza
Wymagania: Poziom 6
Premie Zestawu
2/4: +5% odporności na pioruny
3/4: +8% odporności na pioruny, +6 pancerza
4/4: +10% odporności na pioruny, +15 pancerza, +20 zdrowia
Tajemnice Zapomnianych
Amulet Soranitha
Właściwości: +15 inteligencji, +15% regeneracji many, +15% odporności na magię śmierci
Wymagania: Poziom 32
Srebrny Pierścień Soranitha
Właściwości: +27 zręczności, dodaje 4-6 obrażeń od broni, +20% odporności na pioruny
Wymagania: Poziom 32
Złoty Pierścień Soranitha
Właściwości: +20 siły, dodaje 4-6 obrażeń od borni, +20% odporności na ogień
Wymagania: Poziom 32
Premie Zestawu
2/3: 3% ukradzionego zdrowia, +4% odporności na obrażenia od magii, +20% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
3/3: 5% ukradzionego zdrowia, +6% odporności na obrażenia od magii, +40% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Upiorne Wizje
Duch Spoczynku
Właściwości: +80 zdrowia, +80 many, +3% obrażeń od mocy, +6% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Poziom 38
Duch Spokoju
Właściwości: +35 zdrowia, +35 many, +12% regeneracji many, +12% regeneracji zdrowia
Wymagania: Poziom 26
Duch Niepokoju
Właściwości: dodaje 4-6 obrażeń od broni, 5% ukradzionego zdrowia, 20% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga, +15% odporności na magię śmierci
Wymagania: Poziom 26
Premie Zestawu
2/3: +8% regeneracji zdrowia, +8% regeneracji many, +8 pancerza, +4% odporności na obrażenia od magii
3/3: +15% regeneracji zdrowia, +15% regeneracji many, +20 pancerza, +8% odporności na obrażenia od magii
Klejnoty Węzła
Pryzmat Węzła
Właściwości: +68 zdrowia, +12% odporności na magię, +1 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza, +1 do Krytycznego Ciosu, Unikania i Sztuki Przetrwania, +1 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa i Zamrażania, +1 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania
Wymagania: Poziom 34
Klejnot Lodu
Właściwości: dodaje 4-7 obrażeń od borni, +8 pancerza, +16% odporności na lód, +14% odporności w walce dystansowej
Wymagania: Poziom 19
Klejnot Ognia
Właściwości: +4 siły, dodaje 1-2 obrażeń od borni, +10% odporności na ogień, +8% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Poziom 4
Klejnot Pioruna
Właściwości: +6 zręczności, dodaje 2-5 obrażeń od broni, +12% odporności na pioruny, +60% upuszczonego złota
Wymagania: Poziomi 12
Klejnot Śmierci
Właściwości: +10 inteligencji, dodaje 6-11 obrażeń od borni, przywraca 5 zdrowia na uderzenie, +18% odporności na magie śmierci
Wymagania: Poziom 27
Premie Zestawu
2/5: dodaje 2-4 obrażeń od lodu, dodaje 3-4 obrażeń od ognia, dodaje 2-5 obrażeń od piorunów, dodaje 2-4 obrażeń od magii śmierci
3/5: dodaje 4-7 obrażeń od lodu, dodaje 5-6 obrażeń od ognia, dodaje 3-8 obrażeń od piorunów, dodaje 4-7 obrażeń od magii śmierci
4/5: dodaje 7-12 obrażeń od lodu, dodaje 8-10 obrażeń od ognia, dodaje 5-14 obrażeń od piorunów, dodaje 7-12 obrażeń od magii śmierci, +1 do zdolności Walki Wręcz, Walki Dystansowej, Magii Natury, Magii Bojowej
5/5: dodaje 10-16 obrażeń od lodu, dodaje 12-14 obrażeń od ognia, dodaje 6-19 obrażeń od piorunów, dodaje 10-16 obrażeń od magii śmierci, +2 do zdolności Walki Wręcz, Walki Dystansowej, Magii Natury, Magii Bojowej
Komentarze
Dodaj komentarz