Jak widać rozliczne problemy techniczne, które trapiły “Crossroads Inn” podczas premiery, nie przeszkodziły produkcji na siebie zarobić i znaleźć uznanie wśród wielu graczy. Michał Gembicki i Robert Wesołowski, założyciele studia Klabater, oficjalnie potwierdzili, że ten ciekawy projekt doczeka się kontynuacji.
Kickstarter to miejsce, które pozwala na najróżniejsze rzeczy. Dzięki odpowiedniej reklamie i szukaniu osób o podobnych gustach, da się zyskać duże wsparcie dla niezwykłych projektów. Efekty mogą być naprawdę zaskakujące. Można to zobaczyć w najnowszej produkcji Kraken Unleashed Games, zatytułowanej "Crossroads Inn".
Crossroads Inn, rozbudowany symulator tawerny fantasy wewnętrznego studia produkcyjnego polskiej spółki Klabater, czylI Kraken Unleashed, jest już dostępny. Nakładem CDP grę w bogatej wersji fizycznej – także w edycji kolekcjonerskiej – można już znaleźć na półkach dobrych sklepów z grami.
Crossroads Inn to połączenie rozbudowanej gry z gatunku management sim z fabularnymi rozwiązaniami gier RPG. Gracz wcieli się w postać właściciela tawerny w samym sercu baśniowej krainy Delcrys. Do jego zadań będzie należało zatrudnienie i wyszkolenie odpowiednich pracowników, zarządzanie dostawami, tworzenie nowych przepisów kucharskich, ustalanie menu dopasowanego do przybywających gości oraz walka o wpływ polityczny w świecie Delcrys.
Informacja prasowa
Crossroads Inn miesza nie tylko managment sim z gatunkiem RPG. Twórcy z Kraken Unleashed wiedzą, że żadna porządna karczma nie obędzie się bez odpowiedniej, klimatycznej muzyki. Dlatego Crossroads Inn zostanie doprawiony muzyką stworzoną na unikatowych instrumentach z epoki, a skomponowaną i wyprodukowaną przez Marcina Przybyłowicza, autora muzyki w licznych grach – między innymi Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Informacja prasowa
Kraken Unleashed – wewnętrzne studio produkcyjne Klabatera – za niespełna dwa tygodnie uruchomi na Kickstarterze kampanię crowdfundingową dla projektu Crossroads Inn. Gra, w której gracze wcielą się w rolę właścicieli własnej tawerny, zadebiutuje na PC i Xbox One w Q4 br. Studio chce zebrać na rozbudowę tytułu 30k USD. Zbiórka rozpocznie się 12 lutego.
Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie naszej społeczności i dotarcie do nowych fanów poprzez zorganizowanie akcji crowdfundingowej na Kickstarterze. Pozwoli nam to na rozbudowę gry i dodanie elementów, które z pewnością uprzyjemnią graczom rozgrywkę. Chcemy m.in. zwiększyć ilości tzw. cut-scen, rozbudować warstwę muzyczną oraz zatrudnić najwyższej klasy lektorów. Dodatkowo, liczymy że udana kampania pomoże również zwiększyć promocyjny zasięg produkcji.
- 1 strona