Dragon Age: Początek
fellicia day, jimmy fallon

Serial internetowy na podstawie „Dragon Age”? Brzmi groźnie, pachnie jeszcze gorzej, a wielką niewiadomą jest co z tego wyjdzie. Niby BioWare obiecał wysoką jakość swoich inwestycji w kinematografię, ale kto ich tam wie… W przypadku ekranizacji „Prince of Persia” też wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazywały, że w końcu otrzymamy dobry film na podstawie gry komputerowej, a finalnie dostaliśmy nudny i infantylny szajs, ułożony z pietyzmem na złotej tacy.

Czy tak samo będzie z „Dragon Age: Redemption”? Premiera planowana jest na lato i chyba dopiero wtedy będzie można wystawić odpowiednią cenzurkę. Póki co musimy cierpliwie czekać i sączyć materiały, którymi zalewają nas twórcy tej produkcji. Słowo się rzekło i zgodnie z obietnicą, dzisiejszego poranka Felicia Day zaprezentowała pierwszy zwiastun serialu w programie „Late Night with Jimmy Fallon”. Niestety, jakichś większych konkretów się nie spodziewajcie.

Władca Pierścieni: Wojna na Północy

Przyznam szczerze, że niecierpliwie wypatruję „Wojny na Północy” i już poleruję swojego pada, aby zagłębić go w mroczne serce pachołka Saurona – Agandaûra. Wciąż czuję mocną miętę do starego, dobrego uniwersum tolkienowskiego, choć mam już serdecznie dość wyzwalania po raz pięćsetny Minas Tirith oraz nieustannego wycierania nosa temu kurduplowi z kudłami na stopach. W szczególności, gdy jest to ubrane w ciuszki ekranizacji Petera Jacksona, która była zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem dla umęczonego Śródziemia.

Dlatego też wewnątrz mojego umysłu zaczyna pojawiać się irytujący głosik, który swoim bezustannym popiskiwaniem zmusza mnie do postawienia sobie zawaliście, ale to zawaliście ważnego pytania – po cholerę branży kolejna „rąbanka” umieszczona w Śródziemiu? Studio Snowblind, jako królowie życia (tego wirtualnego), postanowili łaskawie odpowiedzieć na tę kwestię w pierwszej części swoich dzienników developerskich. Czy tym razem postawiono wysoko poprzeczkę, a może znów czeka nas kolejna sztampa?

Plik wideo nie jest już dostępny.

Zbyt wiele soczystego mięsa tu nie ma, ale generalnie było do przewidzenia, że większość tekstu będzie opierać się na tym, jaka to gra jest „świetna” i „przełomowa”. No cóż, przynajmniej można sobie pooglądać sporo nowych ujęć prosto z rozgrywki.

Inne gry via www

Star Wars Universe

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Zapraszamy Państwa do kolejnych materiałów promocyjnych wprowadzających do realiów darmowej, polskiej gry przeglądarkowej pt. "Star Wars Universe: The Dawn of Hereos".

W tym tygodniu zapoznamy Państwa z różnymi, niekiedy unikatowymi aspektami powiązania portalu Star Wars Extreme z grą Star Wars Universe. Dokładne informacje znajdują się pod tym linkiem.

Dodatkowo, zapraszamy także do zapoznania się z wywiadem, w którym pojawiają się informacje m.in. o procesie przyznawania oficjalnej licencji grze Star Wars Universe i genezie jej powstania.

Zapraszamy również do odwiedzania:

Krakon 2011

Krakonowe Przecieki Programowe

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Kolejny miesiąc pracy nad Krakonem za nami i oto możemy przekazać Wam drobne przecieki na temat czekających Was rozmaitości.

Już teraz możemy Was zapewnić, że na konwencie spotkacie gościnnie do nas przybyły 501 Legion(Star Wars). Odbędą się także pokazy Dawnych Europejskich Sztuk Walki oraz będziecie mieli możliwość wysłuchania prelekcji poświęconych temu tematowi. Co więcej dostaniecie możliwość wzięcia udziału w Legendarnym konkursie muzycznym Sony'ego oraz w Mechowej Olimpiadzie. Głodnym nowych wrażeń zostaną zaprezentowane Powerisery (czyli szczudła sprężynowe)- pokaz zostanie połączony z warsztatami.

Z sali Konsolowej doniesiono nam pojawienie się retro Konsol wraz z turniejami klasyków(Mortal Kombat 2 już się grzeje). A to tylko jeden z wielu tytułów turniejowych jakie będą się odbywały! Więcej informacji wkrótce poda Magus.

Książki fantastyczne

Informacja prasowa

Zgodnie z obietnicą startujemy ze sprzedażą przedpremierową. Kanałem dystrybucyjnym jednorazowo będzie w tym przypadku Allegro. Koszt książki to 29,90 PLN. Można przy tym skorzystać z darmowej wysyłki. Warto się pospieszyć, bo cena ta będzie obowiązywać jedynie przez tydzień (cena normalna: 31,90 zł)!

okładka, steampunk
Gry planszowe i karciane

InSpectres

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

Na stronie Wydawnictwa Portal opublikowano wideo-prezentację gry InSpectres. InSpectres to gra RPG, w której gracze wcielają się w role łowców duchów we współczesnym świecie – podobnie jak w filmie Ghostbusters.

inspectres

Z filmu można dowiedzieć się o świecie gry, o mechanice gry oraz o twistach sprawiających, że rozgrywka w InSpectres jest absolutnie wyjątkowa.

Torchlight II
torchlight ii

Będąc bardziej konkretnym – ich pieniądze. Taka opinia w sumie nie dziwi i Max Schaefer byłby straszliwym głupcem, gdyby nie brał pod uwagę ewentualnej konwersji „Torchlight II” na konsole, stawiając tym samym barierę dla hordy graczy oraz ich pękatych portfeli. Szef Runic Games nie jest ślepy i doskonale widzi, że konkurencja coraz śmielej wkracza na inne platformy, więc siłą rzeczy, naturalna ścieżka rozwoju jego firmy zmierza w tym samym kierunku. Dlatego też zapali zielone światło dla projektu konsolowego, w przypadku spełnienia tylko jednego czynnika – dobrej sprzedaży pierwszej części gry na Xbox Live.

„[Konsolowa wersja „Torchlight II”] to jest bezsprzecznie coś, co chcemy zrobić. Jesteśmy jednak małym studiem, więc możemy się skupić tylko na jednej rzeczy na raz, a to oznacza, że czasami musimy podjąć pewne trudne decyzje i postanowić jakie projekty trzeba odłożyć na dalszy plan.

Będziemy aktywnie przyglądać się sytuacji „Torchlight” na Xbox 360. W idealnym świecie bardzo chętnie powiedziałbym już teraz, że pracujemy nad konsolową wersją „Torchlight II”, ale rozum podpowiada, że musimy poczekać, przeanalizować krytyczne opinie i spokojnie ocenić nasze możliwości.

Powiem to tak – strasznie chciałbym zobaczyć „Torchlight II” i [Torchlight] MMO na konsolach.” – zdradził Schaefer.

Wniosek jest prosty, moi drodzy konsolowi bracia – rozsiądźcie się wygodnie na kanapie, ujmijcie swojego wiernego pada w dłoń i uwolnijcie górnicze miasteczko Torchlight od zagrażającego mu tałatajstwa. Jestem pewny, że skusicie się na tę przygodę – teraz macie jeszcze większą motywację.

Premiera „Torchlight” na platformie Xbox Live już 9 marca. Natomiast „Torchlight II” trafi do rąk posiadaczy komputerów osobistych w lipcu.

Might & Magic: Heroes VI

Mój mały kucyk

Dodał: , · Komentarzy: 0

Od ostatnich wiadomości o zbliżającym się Might & Magic: Heroes VI minęło sporo czasu, ale również ujawniono sporo zrzutów ekranowych z samej gry oraz kilka artworków.

Głównie przedstawiają one jednostki Twierdzy w akcji, kilka widoków map, machiny oblężnicze każdej frakcji oraz kucyki, na których jeździć będą nasi przyszli herosi. A co ważniejsze, wreszcie udostępniono polską wersję oficjalnej strony tytułu, gdzie można dowiedzieć się więcej na temat produkcji.

Gra wciąż oferuje fantazyjną grafikę, z dużą ilością pastelowych kolorów, błysków i pluszowatości. Generuje to oczywiście przeciwników, jak i zwolenników kolejnej odsłony, ale wciąż dla obu stron najważniejsza jest grywalność i sfera fabularna, której to rzadko która część była pozbawiona. W tym przypadków również zapowiada się na coś interesującego, ale jakościowo dowiemy się tego dopiero w maju, gdy nastąpi premiera tytułu.

Książki fantastyczne
ksiega sandry

„Księga Sandry” – pierwszy z czterech tomów bestsellerowej serii „Krąg Magii” Tamory Pierce już 23 marca w księgarniach.

Tamora Pierce to autorka bestsellerowych książek fantasy dla młodzieży. Jej tytuły zdobyły uznanie krytyków i pozyskały rzeszę fanów, spośród których zwłaszcza młode czytelniczki chętnie utożsamiają się z charakterystycznymi bohaterkami – silnymi, zaradnymi, pokonującymi coraz to nowe wyzwania.

Siła niezwykłej przyjaźni to główny przekaz „Kręgu Magii”, którego pierwszy tom oddaje w ręce polskich czytelników Wydawnictwo Initium. Tytuł każdej z kolejnych ksiąg nawiązywać będzie do jednego z czterech młodych przyjaciół – Sandry, Tris, Daji i Briara.

Obdarzona darem wplatania światła w jedwabne nici − Sandry przybywa do wspólnoty Wietrznego Kręgu. Tu spotyka Briara – byłego złodzieja, którego magiczna moc związana jest ze światem roślin; odrzuconą przez swoich rodaków Daję – szczególnie uzdolnioną w zakresie obróbki metali, oraz Tris, której tajemnicze więzi z pogodą przerażają wszystkich, łącznie z nią samą.

Gdy pod czujnym okiem magów czwórka wyrzutków uczy się, w jaki sposób korzystać ze swoich zdolności, walczyć o przetrwanie oraz jak ufać sobie nawzajem, niespodziewanie na ich nowy dom spada kataklizm. Czy Sandry uda się spleść razem cztery moce i ocalić siebie, swoich przyjaciół i jedyne, jak dotąd, miejsce, w którym każde z nich odnalazło zrozumienie i akceptację?

„Księga Sandry” pozwoli uwierzyć, że można osiągnąć wszystko, jeśli tylko wystarczająco mocno się tego pragnie.

Diablo III

„Diablo III” jakiego nie znamy

Dodał: , · Komentarzy: 5

Blizzard znany jest ze swej nieustępliwości i chorobliwej perfekcji w aspekcie produkcji gier komputerowych. Jeżeli coś nie spełnia wyśrubowanych standardów i nie rokuje żadnej nadziei, automatycznie ląduje do śmietnika, wypełnionego niespełnionymi oraz popapranymi ideami. Taki los spotkał ambitny „StarCraft: Ghost” i nie ominął dumnego „Warcraft Adventures: Lord of the Clans” – to oczywiście dwa najgłośniejsze przypadki, większość szalonych konceptów ginie na poziomie debaty, zanim opuści salę konferencyjną w Irvine.

diablo 3, 2005diablo 3, 2005diablo 3, 2005

Jednym z nich jest z pewnością projekt pochodzący z 2005 roku, czyli wcześniejsza wersja nadchodzącego króla hack'n'slash – „Diablo III”. Tamten koncept został anulowany i swojego czasu krążyły pogłoski (wypuszczone przez byłych pracowników firmy) o tym, że miał się skupiać na epickiej batalii pomiędzy piekłem a niebem. Generalnie każdy już zapomniałby czym się tak podniecaliśmy sześć lat temu, gdyby nie serwis Kotaku i paczka screenów serwujących nam mały powrót do przeszłości.

diablo 3, 2005diablo 3, 2005diablo 3, 2005

Obrazki prezentują nam jedną klasę postaci (łudząco przypominającą paladyna) oraz trzy unikalne lokacje – Keep, Angelic Lands i Heaven. Wygląda to całkiem klimatycznie i gołym okiem możemy zaobserwować, że Blizzard nosił się z zamiarem przygotowania znacznie mroczniejszej kolorystyki. Czy nastąpiła zmiana na lepsze? To już oceńcie sami.

Wczytywanie...