Zgodnie z informacjami opublikowanymi przez serwis Destructoid, w trybie multiplayer gry StarCraft II, kolejnej produkcji studia Blizzard Entertainment, rozgrywki będą prowadzone z graczami pochodzącymi tylko z tego samego kontynentu. Tłumacząc to na chłopski sposób: europejczycy zagrają z europejczykami, amerykanie z amerykanami, itd.
Takowa decyzja tłumaczona jest dwoma powodami: nowym systemem matchmakingu oraz chęcią utrzymania stałego poziomu prędkości łącz. Z tego samego źródła informacji wiadomo, że Blizzard rozważa jednak wprowadzenie rozgrywki międzykontynentalnej w jednej z aktualizacji gry, ale czy ostatecznie do tego dojdzie – no cóż, tego nawet wróżki nie są pewne.
Informacja z całą pewnością nie należy do pozytywnych, bo rozgrywka między znajomymi mieszkającymi na różnych kontynentach stanie się niemożliwa. Pozostaje liczyć na to, że Blizzard po premierze gry i sprawdzeniu prędkości oraz stabilności łącz zdecyduje się na otwarcie rozgrywki międzykontynentalnej.