W ostatniej wycieczce do serca studia DONTNOD Entertainment zatytułowanej "Opowieści z Mrocznego Świata" odkryjemy, w jaki sposób twórcy zamierzają złączyć w jedno fabułę i gameplay. Dowiemy się, czemu gry komputerowe potrafią lepiej wciągnąć w swój świat gracza niż filmy widza lub książki czytelnika. Według Stéphana Beauvergera, dyrektora narracyjnego "Vampyra", gracze zbytnio skupiają się na rozbudowanym gameplayu gry. Z tego powodu eksploracja świata, przeprowadzanie śledztwa, interakcje z cywilami, walka i ciężkie wybory zostały wplecione w narację gry. Dyrektor gry Philippe Moreau wyjaśnia, że relacje między graczem a ich bohaterem, a także bezpośrednie poczucie kontroli nad sytuacją, są unikalne w grach, są czymś, nad czym pracował w celu uczynienia "Vampyra" unikalnym przeżyciem.
DONTNOD porównuje przeżycia towarzyszące w graniu w "Vampyra" do teatru, miejsca, gdzie więź pomiędzy aktorem a widzem jest silniejsza niż w jakimkolwiek filmie lub serialu. Totalne zanurzenie się w świecie gry jest naszym celem i ten epizod pokaże, jak studio użyło techniki motion capture, aby sprawić, żeby bohaterowie produkcji byli nam o wiele bliżsi. Subtelne animacje twarzy mogą zostać połączone z fantastyczną muzyką, postaciami i potworami, aby stworzyć żywy i realny Londyn roku 1918. Od ciebie będzie zależało, kto przeżyje.
No i teraz to, na co wszyscy czekali. DATA PREMIERY. Wszem i wobec ogłaszam, że "Vampyr" będzie miał premierę 5 czerwca roku pańskiego 2018 na komputerach osobistych i konsolach. Jak na razie nie są nam znane wymagania sprzętowe produkcji. Gra jest dostępna w przedsprzedaży w serwsie Steam, Amazonie i ns stronie gry. Osoby, które zdecydują się na zakup, otrzymają poniższe trzy fajowe przedmioty z bonusowego DLC.
Źródło: www.vampyr-game.com
Komentarze
Dodaj komentarz