Siła
Siła odzwierciedla potęgę twoich mięśni. Wpływa na obrażenia zadawane w walce w zwarciu i maksymalny udźwig. Jest również ważnym atrybutem dla osób chcących korzystać z cięższych broni w stylu karabinu snajperskiego lub młota bojowego.
Wpływa na:
- Udźwig
- Obrażenia zadawane w walce w zwarciu
- Możliwość używania ciężkich broni i pancerzy
Zręczność
Zręczność odzwierciedla twój refleks, koordynację ręka-oko i gibkość twoich palców.
Wpływa na:
- Walkę w zwarciu
- Używanie broni miotanych
- Otwieranie zamków
- Kradzież kieszonkową
- Pułapki
- Szansę na trafienie krytyczne w walce w zwarciu
- Inicjatywę
- Koszt Punktów Akcji potrzebnych do używania broni lekkich: bez broni, rękawice bojowe, noże, noże do miotania, pistolety, pistolety maszynowe
Zwinność
Zwinność odzwierciedla refleks twojego bohatera, pracę nóg, wysokość skoku, a także efektywność twojej aktywność fizycznej np. akrobatyka, atletyka.
Wpływa na:
- Uniki
- Uchylanie
- Skradanie
- Ilość punktów ruchu
- Inicjatywę
Kondycja
Kondycja odzwierciedla zdrowie i wytrzymałość bohatera. Jest ważna dla wszystkich bohaterów, szczególnie dla tych planujących przyjmowanie ogromnej ilości obrażeń. Chroni również przed truciznami i chorobami albo przynajmniej osłabia ich działanie.
Wpływa na:
- Maksymalną ilość zdrowia
- Hart
- Ilość punktów życia zdobywanych wraz z nowym poziomem
Percepcja
Percepcja odzwierciedla zdolność bohatera do zauważania zagrożenia z dużych odległości, jak i odnajdowania ukrytych skrytek w jego otoczeniu.
Wpływa na:
- Umiejętność Spluwy
- Umiejętność Kusze
- Znajdowanie ukrytych przejść i przełączników
- Wykrywanie niewidzialnych wrogów i pułapek
Siła Woli
Siła Woli odzwierciedla mentalną siłę bohatera pozwalającą na zachowanie czystości umysłu niezależnie od sytuacji, przekazów podprogowych, odczuwanego bólu i przeciwności losu stojących na drodze.
Wpływa na:
- Kontrolę Umysłu
- Psychokinetykę
- Metatermikę
- Perswazję
- Zastraszanie
- Stanowczość
- Regenerację Psi
- Możliwe opcje dialogowe
Inteligencja
Inteligencja wpływa na zdolność uczenia się i wyciągania wniosków ze swoich czynów. Wszyscy bohaterowie chcący zajmować się nauką powinni ją rozwijać.
Wpływa na:
- Hakowanie
- Mechanikę
- Elektronikę
- Chemię
- Biologię
- Krawiectwo
- Handel
- Regenerację Psi
- Możliwe opcje dialogowe
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz