dziki_lad

Atrybuty

2 minuty czytania

underrail

Siła

Siła odzwierciedla potęgę twoich mięśni. Wpływa na obrażenia zadawane w walce w zwarciu i maksymalny udźwig. Jest również ważnym atrybutem dla osób chcących korzystać z cięższych broni w stylu karabinu snajperskiego lub młota bojowego.

Wpływa na:

  • Udźwig
  • Obrażenia zadawane w walce w zwarciu
  • Możliwość używania ciężkich broni i pancerzy

Zręczność

Zręczność odzwierciedla twój refleks, koordynację ręka-oko i gibkość twoich palców.

Wpływa na:

  • Walkę w zwarciu
  • Używanie broni miotanych
  • Otwieranie zamków
  • Kradzież kieszonkową
  • Pułapki
  • Szansę na trafienie krytyczne w walce w zwarciu
  • Inicjatywę
  • Koszt Punktów Akcji potrzebnych do używania broni lekkich: bez broni, rękawice bojowe, noże, noże do miotania, pistolety, pistolety maszynowe

Zwinność

Zwinność odzwierciedla refleks twojego bohatera, pracę nóg, wysokość skoku, a także efektywność twojej aktywność fizycznej np. akrobatyka, atletyka.

Wpływa na:

  • Uniki
  • Uchylanie
  • Skradanie
  • Ilość punktów ruchu
  • Inicjatywę

Kondycja

Kondycja odzwierciedla zdrowie i wytrzymałość bohatera. Jest ważna dla wszystkich bohaterów, szczególnie dla tych planujących przyjmowanie ogromnej ilości obrażeń. Chroni również przed truciznami i chorobami albo przynajmniej osłabia ich działanie.

Wpływa na:

  • Maksymalną ilość zdrowia
  • Hart
  • Ilość punktów życia zdobywanych wraz z nowym poziomem

Percepcja

Percepcja odzwierciedla zdolność bohatera do zauważania zagrożenia z dużych odległości, jak i odnajdowania ukrytych skrytek w jego otoczeniu.

Wpływa na:

  • Umiejętność Spluwy
  • Umiejętność Kusze
  • Znajdowanie ukrytych przejść i przełączników
  • Wykrywanie niewidzialnych wrogów i pułapek

Siła Woli

Siła Woli odzwierciedla mentalną siłę bohatera pozwalającą na zachowanie czystości umysłu niezależnie od sytuacji, przekazów podprogowych, odczuwanego bólu i przeciwności losu stojących na drodze.

Wpływa na:

  • Kontrolę Umysłu
  • Psychokinetykę
  • Metatermikę
  • Perswazję
  • Zastraszanie
  • Stanowczość
  • Regenerację Psi
  • Możliwe opcje dialogowe

Inteligencja

Inteligencja wpływa na zdolność uczenia się i wyciągania wniosków ze swoich czynów. Wszyscy bohaterowie chcący zajmować się nauką powinni ją rozwijać.

Wpływa na:

  • Hakowanie
  • Mechanikę
  • Elektronikę
  • Chemię
  • Biologię
  • Krawiectwo
  • Handel
  • Regenerację Psi
  • Możliwe opcje dialogowe

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...