Nazwisko Marcina Przybyłowicza powinno wam się już obić o uszy. A na pewno jest warte zapamiętania, bo możemy słyszeć je dużo częściej. Przybyłowicz jest reżyserem dźwięku oraz kompozytorem odpowiedzialnym za wyśmienitą oprawę muzyczną "Wiedźmina 3: Dziki Gon". Teraz dowiadujemy się także, że pomoże ekipie z Fool’s Theory i IMGN.PRO w skomponowaniu kompletnej ścieżki dźwiękowej to ich nadchodzącej produkcji pt. "Seven".
"Seven" ma być klasycznym izometrycznym cRPGiem inspirowanym grą "Thief". Poznamy w nim autorskie uniwersum Empire of Vetrall, które jak obiecują twórcy ma być "nielinearne i sandboxowe", a klimatem przypominać coś w rodzaju post-postapokalipsy. Przybyłowicz skomponował już główny motyw muzyczny dla gry, którego możecie posłuchać na stronie projektu (górny prawy róg, nie odtwarza się automatycznie).
Przy okazji kompozytor dodał też trochę od siebie o tym, jak widzi pracę przy "Seven":
Jeśli miałbym wybrać jedną rzecz którą lubię najbardziej w swojej pracy powiedziałbym, że to początek każdego projektu. W tej inicjującej fazie podejmujesz wszystkie istotne decyzje, między innymi – jak twoja gra będzie BRZMIEĆ, jaka będzie jej muzyczna tożsamość, jak jej odbiorcy będą ją postrzegać. O to właśnie chodzi w muzyce – my kompozytorzy jesteśmy czarodziejami grającymi na emocjach.
Dla mnie wszystko zaczyna się w momencie, w którym uda mi się załapać fale na jakich nadaje świat gry, a w przypadku "Seven" są one bardzo interesujące. Wszystko kręci się wokół tego jak ludzkość walczyła o przetrwanie po apokalipsie i budowała nową cywilizację na ruinach starej. Jest to świetna baza do pracy – świat "Seven" zachęca do eksperymentów i szalonych pomysłów. Weźmy na przykład następującą kwestię: jakich instrumentów używają mieszkańcy Peh? To proste – takich które udało im się stworzyć samemu ze złomu, śmieci i wszystkiego innego co można było znaleźć. Jak może to brzmieć? Ja słyszę to na przykład tak:
To w połączeniu z bardziej tradycyjnym, akustycznym brzmieniem stanowi esencję muzyki "Seven". Mam szczerą nadzieję, że poczujecie to gdy gra w końcu się ukaże.
Więcej dźwięków z "Seven" znajdziecie Soundcloud. Jak wam się podobają proponowane klimaty?
Źródło: seven-game.com
Komentarze
Dodaj komentarz