Wszystko dobre, co się krwawo kończy!

1 minuta czytania

Informacja prasowa

Żądni krwi fani Mythos już dziś powinni zaznaczyć w swoich kalendarzach datę 28 kwietnia – i to najlepiej krwistoczerwonym markerem. Zapowiada się niezła rzeźnia, bowiem właśnie na ten dzień zaplanowano oficjalną premierę Mythos! Wydawca gry, firma Frogster, oficjalnie potwierdziła, że pierwszy na świecie Hack´n´Slash MMO, zostanie opublikowany 28 kwietnia 2011 roku.

Lepszy potwór w pudełku niż wróbel na dachu

Mythos zostanie udostępniony do pobrania za darmo w pięciu wersjach językowych: angielskiej, polskiej, niemieckiej, francuskiej i tureckiej. Obok wersji do pobrania będzie można nabyć również wersję pudełkową tytułu w cenie 19,99 PLN. Gracze, którzy zdecydują się na zakup wersji pudełkowej, będą mogli wkroczyć do świata Mythos już na dwa dni przed oficjalną premierą, czyli 26 kwietnia 2011 roku. W pudełku znajdą się także dodatkowe bonusy w postaci pakietu przedmiotów o równowartości ponad 40 PLN oraz ekskluzywne, wirtualne zwierzątko.

Od dziś można składać rezerwacje za pośrednictwem sklepu internetowego serwisu GRY-OnLine.pl. Wersję pudełkową Mythos można zamówić klikając tutaj.

Zamknięta wersja testowa Mythos dostępna jest obecnie w języku angielskim, natomiast 29 marca zostanie rozszerzona o kolejne wersje językowe i przydatne aktualizacje. 12 kwietnia rozpocznie się faza otwartej bety, w której maksymalny poziom zostanie podwyższony z 27 na 50. Umożliwi to tym samym wkroczenie po raz pierwszy do trzeciego regionu, zwanego „Cienistymi Wzgórzami”.

Kto nie ma cierpliwości czekać na start otwartej wersji testowej Beta, już dziś, na oficjalnej stronie, może zarejestrować się do zamkniętej wersji testowej.

Więcej informacji na temat Mythos znajdziecie na oficjalnej stronie gry. Zapraszamy również do odwiedzenia oficjalnego profilu gry na Facebooku oraz śledzenia najnowszych informacji za pośrednictwem Twittera.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...