- Hełmy
- Amulety
- Pancerze
- Tarcze
- Bronie jednoręczne
- Bronie oburęczne
- Bronie magów
- Bronie miotane
- Łuki
- Kusze
- Rękawice
- Buty
- Pierścienie
Bronie Jednoręczne
Rytualne Ostrze Hak’u
Obrażenia: 3-7
Właściwości:
- przepełnione magią Hak’u
Wymagania: Brak
Maczuga Twardziela
Obrażenia: 8-14 (5-9 bez premii)
Właściwości: +30 zdrowia, +50% obrażeń, +15% regeneracji zdrowia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 4
Pocałunek Skrytobójcy
Obrażenia: 6-15 (6-11 bez premii)
Właściwości:
- +4 siły,
- +4 zręczności,
- +4 do maksymalnych obrażeń,
- przywraca 2 zdrowia na uderzenie,
- +18% upuszczonego złota
Wymagania: Walka Wręcz a poziomie 6
Przychylność Losu
Obrażenia: 9-16 (8-13 bez premii)
Właściwości:
- +20% obrażeń,
- +6% szans na uniknięcie ataków bronią ręczną,
- +10% szans na znalezienie magicznych przedmiotów,
- +25% upuszczonego złota
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 8
Pazur Kajja
Obrażenia: 18-18 (9-15 bez premii)
Właściwości:
- +7 do minimalnych obrażeń,
- +20% obrażeń,
- 5% ukradzionego zdrowia,
- +10% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 10
Kamień Oczyszczenia
Obrażenia: 13-22 (10-18 bez premii)
Właściwości:
- dodaje 3-4 obrażeń od ognia,
- +8% regeneracji zdrowia,
- +8 pancerza,
- +15% odporności na magię śmierci
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 13
Ostrze Czempiona
Obrażenia: 13-21
Właściwości:
- +8 siły,
- +16 zdrowia,
- +10 pancerza,
- +4% odporności w walce wręcz i dystansowej,
- +2 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 17
Szpon Mrozu
Obrażenia: 24 – 40 (14-24 bez premii)
Właściwości:
- +11 siły,
- +26% obrażeń,
- dodaje 5-8 obrażeń od lodu,
- +17% odporności na ogień,
- +2 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 21
Ziemski Cwaniak
Obrażenia: 22-52 (17-28 bez premii)
Właściwości:
- +65 zdrowia,
- +15 do maksymalnych obrażeń,
- +30% obrażeń,
- +12% regeneracji zdrowia,
- +20% odporności na pioruny
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 25
Groźny Stalowy Rozbójnik
Obrażenia: 32-54 (17-29 bez premii)
Właściwości:
- +18 siły,
- +30% obrażeń,
- dodaje 7-12 obrażeń od magii śmierci,
- 10% ukradzionego zdrowia,
- -75% regeneracji zdrowia,
- +20% odporności na magię śmierci
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 29
Buzdygan Agarrusa
Obrażenia: 29-71 (17-29 bez premii)
Właściwości:
- +30 siły,
- +40% obrażeń,
- +22 do maksymalnych obrażeń
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 32
Kolec
Obrażenia: 21-58 (21-36 bez premii)
Właściwości:
- +22 do maksymalnych obrażeń,
- 25% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
- +20% odporności na ogień,
- +18% odporności w walce dystansowej
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 33
Skorupa z Kamienia Szlachetnego
Obrażenia: 24-40
Właściwości:
- +20 siły,
- +12% odporności na magię,
- +14% szybkości regeneracji mocy,
- +3%% szans na znalezienie magicznych przedmiotów,
- +80% upuszczonego złota
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 37
Ceremonialne Ostrze Hak’uber
Obrażenia: 26-44 (26-44 bez premii)
Właściwości:
- +30 zręczności,
- 30% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 38
Dusza Bolivara
Obrażenia: 25-58 (25-43 bez premii)
Właściwości:
- +15 do maksymalnych obrażeń,
- +18% odporności na ogień,
- +18% odporności na lód,
- +18% odporności na pioruny,
- +18% odporności na magię śmierci
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 38
Ostrze Żałobnika
Obrażenia: 38-96 (26-44 bez premii)
Właściwości:
- +32 do maksymalnych obrażeń,
- dodaje 12-20 obrażeń od magii śmierci,
- +26 pancerza,
- +22% odporności na ogień
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 42
Srebrny Świt
Obrażenia: 43-88 (32-54 bez premii)
Właściwości:
- +42 siły,
- dodaje 11-34 obrażeń od piorunów,
- +24% odporności na magię śmierci,
- +3 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 52
Grobowa Klatka
Obrażenia: 55-91 (35-58 bez premii)
Właściwości:
- +124 zdrowia,
- dodaje 20-33 obrażeń od lodu,
- +44 pancerza,
- +25% odporności na lód
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 57
Bat Feandena
Obrażenia: 53-168 (38-63 bez premii)
Właściwości:
- +60 do maksymalnych obrażeń,
- dodaje 15-45 obrażeń od piorunów,
- +15% szans a uniknięcie ataków bronią dystansową,
- +3 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 62
Uzależnienie
Obrażenia: 66-68 (40-68 bez premii)
Właściwości:
- +200 zdrowia,
- +26 do minimalnych obrażeń,
- 16% ukradzionego zdrowia,
- -25% odporności na magię śmierci,
- +20% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 67
Krwawa Litera
Obrażenia: 100-247 (43-73 bez premii)
Właściwości:
- +80 do maksymalnych obrażeń,
- +64% obrażeń,
- dodaje 29-48 obrażeń od magii śmierci,
- +10% odporności w walce wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 72
Ogień Pustyni
Obrażenia: 115-175 (46-76 bez premii)
Właściwości:
- +68% obrażeń,
- dodaje 38-47 obrażeń od ognia,
- 12% ukradzionego zdrowia,
- +18% odporności na magię
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 76
Wytrwałość Gregora
Obrażenia: 48-80
Właściwości:
- +72 siły,
- +250 zdrowia,
- +78 pancerza,
- +4 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 80
Poszukiwacz Serca
Obrażenia: 74-124 (48-80 bez premii)
Właściwości:
- +55% obrażeń,
- przywraca 12 zdrowia na uderzenie,
- +6% szans na uniknięcie ataków bronią ręczną,
- +3 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 80
Wściekłość Xerii
Obrażenia: 74-156 (49-82 bez premii)
Właściwości:
- +11 siły,
- dodaje 25-74 obrażeń od piorunów,
- +30% odporności na pioruny,
- +4 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 83
Bronie Oburęczne
Pamiątkowy Miecz
Obrażenia: 9-30 (9-15 bez premii)
Właściwości:
- +15 do maksymalnych obrażeń
Kostur Dusz
Wymagania: Brak
Obrażenia: 25-42
Właściwości:
- Brak
Wymagania: Poziom 34
Krwawy Tłuczek
Obrażenia: 12-24 (12-20 bez premii)
Właściwości:
- +4 siły,
- +4 do maksymalnych obrażeń,
- przywraca 3 zdrowia na uderzenie,
- +3% odporności w walce wręcz i dystansowej
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 7, Przełamanie 1
Wściekłość Żywiołów
Obrażenia: 23-40 (16-27 bez premii)
Właściwości:
- dodaje 2-4 obrażeń od lodu,
- dodaje 3-4 obrażeń od ognia,
- dodaje 2-5 obrażeń od piorunów,
- +7% odporności na magię
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 12, Przełamanie 1
Ostrze Wichru
Obrażenia: 33-44 (21-36 bez premii)
Właściwości:
- +9 do minimalnych obrażeń,
- dodaje 3-8 obrażeń od piorunów,
- 7% ukradzionego zdrowia,
- +8% odporności na pioruny,
- +2 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 18, Przełamanie 1
Spalacz Dusz
Obrażenia: 44-72 (28-48 bez premii)
Właściwości:
- +66 zdrowia,
- +30% obrażeń, dodaje 7-9 obrażeń od ognia,
- 25% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
- +20% odporności na lód
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 21, Przełamanie 1
Zwęglony Ząb Karshy
Obrażenia: 60-75 (36-60 bez premii)
Właściwości:
- +15 do minimalnych obrażeń,
- dodaje 9-15 obrażeń od magii śmierci,
- przywraca 8 zdrowia na uderzenie,
- +22 pancerza
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 34
Serce Smoka
Obrażenia: 61-94 (45-75 bez premii)
Właściwości:
- +100 zdrowia,
- dodaje 16-19 obrażeń od ognia,
- +18% regeneracji zdrowia,
- +1 do zdolności Walki Wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 44, Przełamanie 1
Karmazynowy Łowca
Obrażenia: 54-155 (54-90 bez premii)
Właściwości:
- +65 do maksymalnych obrażeń,
- 12% ukradzionego zdrowia,
- +12% szans na uniknięcie ataków bronią ręczną
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 54, przełamanie 1
Szał
Obrażenia: 115-192 (62-104 bez premii)
Właściwości:
- +55 siły,
- +85% obrażeń,
- przywraca 18 zdrowia na uderzenie,
- -40 pancerza,
- +3 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 63
Sprawiedliwość Istaura
Obrażenia: 99-165 (70-117 bez premii)
Właściwości:
- +65 siły,
- dodaje 29-48 obrażeń od lodu,
- +64 pancerza,
- +3 do zdolności Walki Wręcz
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 72, Przełamanie 1
Słoneczny Miecz Rahvana
Obrażenia: 121-183 (79-130 bez premii)
Właściwości:
- +260 zdrowia,
- dodaje 42-53 obrażeń od ognia,
- +25% regeneracji zdrowia,
- +14% odporności w walce wręcz,
- +4 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia
Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 81, Przełamanie 1
Bronie Magów
Kręty Potok
Obrażenia: 19-32
Właściwości:
- +10 inteligencji,
- +15% obrażeń od magii natury,
- +18% odporności na lód,
- +2 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa i Zarażania
Wymagania: Magia Natury na poziomie 24
Towarzysze Druidów
Obrażenia: 9-15
Właściwości:
- +100 many,
- +18% regeneracji many,
- +20% odporności na magię śmierci,
- +2 do Hartu Ducha, Przyzwania Potęgi i Więzów,
- +1 do Wzmocnienia i Odporności
Wymagania: Magia Natury na poziomie 33
Dar Dębowego Serca
Obrażenia: 29-49
Właściwości:
- 10% ukradzionego zdrowia,
- +32 pancerza,
- +22% odporności w walce dystansowej,
- +100 zdrowia
Wymagania: Magia Natury na poziomie 40
Geneza
Obrażenia: 13-22
Właściwości:
- +200 many,
- +20% regeneracji many,
- +14% odporności na magię,
- +3 do Hartu Ducha, Przyzywania Potęgi, Więzów, Daru Pielęgnacji, Spowijających Objęć i Dzikiego Gniewu
Wymagania: Magia Natury na poziomie 52
Mądrość Isteru
Obrażenia: 50-84
Właściwości:
- +52 inteligencji,
- +360 many,
- 12% ukradzionej many,
- +12% odporności w walce wręcz
Wymagania: Magia Natury na poziomie 73
Zwiastun Ruin
Obrażenia: 16-28
Właściwości:
- +8 inteligencji,
- +15% obrażeń od magii bojowej,
- +18% odporności na ogień,
- +2 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 20
Kostur Arintha
Obrażenia: 21-36
Właściwości:
- +10 inteligencji,
- +20% obrażeń od magii bojowej,
- +2 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalenia
Wymagania: Poziom 28, Magia Bojowa na poziomie 23
Lekkomyślność
Obrażenia: 9-16
Właściwości:
- +112 many,
- +18% regeneracji many,
- +20% odporności na pioruny,
- +14% szybkości regeneracji mocy,
- +3 do Chyżości Przywołanych i Szybszego Rzucania Czarów
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 35
Nocny Szpik
Obrażenia: 35-55
Właściwości:
- +25 inteligencji,
- 10% ukradzionego zdrowia,
- 10% ukradzionej many,
- +24% odporność na magię śmierci,
- +3 do Osłabienia, Ponurej Nekromancji i Wampiryzmu
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 46
Uścisk Archona
Obrażenia: 15-25
Właściwości:
- +175 zdrowia,
- +250 many,
- 40% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
- +15% odporności na magię,
- +3 do Błyskotliwości, Wzmocnionych Piorunów i Iskrzenia
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 58
Nieskończona Pamięć
Obrażenia: 21-35
Właściwości:
- +65 inteligencji,
- +40% obrażeń od magii natury,
- +40% obrażeń od magii bojowej,
- +3 do zdolności Magii Natury i Magii Bojowej
Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 83
Sęk Wdzięku
Obrażenia: 6-11
Właściwości:
- +2 inteligencji,
- +17 many,
- +5% regeneracji many,
- +5% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 4
Wir Duszy
Obrażenia: 10-17
Właściwości:
- 5% ukradzionej many,
- +6 pancerza,
- +8% odporności na magię,
- +4 inteligencji
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 10
Naramienniki Rubikona
Obrażenia: 5-9
Właściwości:
- +37 zdrowia,
- +10% regeneracji zdrowia,
- +9 pancerza,
- +4% odporności w walce wręcz i dystansowej
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 16
Zaraza
Obrażenia: 20-34
Właściwości:
- +64 many,
- 20% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
- 7% ukradzionego zdrowia,
- +8% odporności w walce wręcz
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 26
Iglica Burzy Many
Obrażenia: 22-37
Właściwości:
- +13 inteligencji,
- +105 many,
- +15% obrażeń od magii natury,
- +15% obrażeń od magii bojowej,
- +20% odporności na pioruny
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 29
Kostur Węzła
Obrażenia: 35-54 (25-42 bez premii)
Właściwości:
- +16 inteligencji,
- +32 many,
- +10% obrażeń od magii natury,
- dodaje 10-12 obrażeń od lodu,
- +20% odporności na lód,
- +25 pancerza
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 34
Ręce Przodka
Obrażenia: 13-21
Właściwości:
- 10% ukradzionego zdrowia,
- +24% regeneracji many,
- +22% odporności na ogień,
- +16% szybkości regeneracji mocy,
- +40% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 49
Apokalipsa
Obrażenia: 16-27
Właściwości:
- +42 inteligencji,
- +35% obrażeń od magii bojowej,
- +2 do zdolności Magii Bojowej,
- +3 do Osłabienia, Ponurej Nekromancji, Wampiryzmu, Błyskotliwości, Wzmocnionych Piorunów, Iskrzenia, Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalenia
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 64
Kostur Smoczego Oka Rimena
Obrażenia: 45-75
Właściwości:
- +45 inteligencji,
- +35% obrażeń od magii natury,
- +50% odporności na lód,
- +2 do zdolności Magii Natury,
- +2 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa i Zamrażania
Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 65
Bronie Miotane
Łamacz Zaklęć
Obrażenia: 15-15 (9-15 bez premii)
Właściwości:
- +6 do minimalnych obrażeń,
- +8% do odporności na magię,
- +6% do regeneracji mocy,
- +10% szans na znalezienie magicznych przedmiotów
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 8, Szybkie Dobycie Broni 1
Duch Łotrzyka
Obrażenia: 18-34 (15-26 bez premii)
Właściwości:
- +13 zręczności,
- dodaje 3-8 obrażeń od piorunów,
- +4% odporności w walce wręcz i dystansowej,
- +2 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 18, Szybkie Dobycie Broni 1
Strzelający Szpikulec
Obrażenia: 40-63 (10-18 bez premii)
Właściwości:
- +35% obrażeń,
- dodaje 9-11 obrażeń od ognia,
- 30% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
- przywraca 7 zdrowia na uderzenie,
- +12% szybkości regeneracji mocy
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 30, Szybkie Dobycie Broni 1
Wcielenie Otchłani
Obrażenia: 61-95 (32-54 bez premii)
Właściwości:
- +112 zdrowia,
- dodaje 16-19 obrażeń od ognia,
- dodaje 13-22 obrażeń od magii śmierci,
- +24% odporności na magię śmierci
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 44, Szybkie Dobycie Broni 1
Równowaga
Obrażenia: 63-69 (41-69 bez premii)
Właściwości:
- +65 zręczności,
- +22 do minimalnych obrażeń,
- +25% odporności w walce dystansowej,
- +3 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 58, Szybkie Dobycie Broni 1
Krąg Nocy
Obrażenia: 77-203 (49-82 bez premii)
Właściwości:
- +75 do maksymalnych obrażeń,
- dodaje 28-46 obrażeń od lodu,
- 12% ukradzionego zdrowia,
- +25% odporności na lód
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 70, Szybkie Dobycie Broni 1
Nieskazitelny
Obrażenia: 98-263 (57-95 bez premii)
Właściwości:
- +112 zręczności,
- +100 do maksymalnych obrażeń,
- +72% obrażeń,
- +14% odporności w walce wręcz,
- +4 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania
Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 82, Szybkie Dobycie Broni 1
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz