Unikalne przedmioty

Mateusz "Lionel" Andrzejewicz czwartek, 15 października 2009

Bronie Jednoręczne

Rytualne Ostrze Hak’u

bronie jednoręczne

Obrażenia: 3-7

Właściwości:

  • przepełnione magią Hak’u

Wymagania: Brak

Maczuga Twardziela

bronie jednoręczne

Obrażenia: 8-14 (5-9 bez premii)

Właściwości: +30 zdrowia, +50% obrażeń, +15% regeneracji zdrowia

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 4

Pocałunek Skrytobójcy

bronie jednoręczne

Obrażenia: 6-15 (6-11 bez premii)

Właściwości:

  • +4 siły,
  • +4 zręczności,
  • +4 do maksymalnych obrażeń,
  • przywraca 2 zdrowia na uderzenie,
  • +18% upuszczonego złota

Wymagania: Walka Wręcz a poziomie 6

Przychylność Losu

bronie jednoręczne

Obrażenia: 9-16 (8-13 bez premii)

Właściwości:

  • +20% obrażeń,
  • +6% szans na uniknięcie ataków bronią ręczną,
  • +10% szans na znalezienie magicznych przedmiotów,
  • +25% upuszczonego złota

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 8

Pazur Kajja

bronie jednoręczne

Obrażenia: 18-18 (9-15 bez premii)

Właściwości:

  • +7 do minimalnych obrażeń,
  • +20% obrażeń,
  • 5% ukradzionego zdrowia,
  • +10% szans na znalezienie magicznych przedmiotów

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 10

Kamień Oczyszczenia

bronie jednoręczne

Obrażenia: 13-22 (10-18 bez premii)

Właściwości:

  • dodaje 3-4 obrażeń od ognia,
  • +8% regeneracji zdrowia,
  • +8 pancerza,
  • +15% odporności na magię śmierci

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 13

Ostrze Czempiona

bronie jednoręczne

Obrażenia: 13-21

Właściwości:

  • +8 siły,
  • +16 zdrowia,
  • +10 pancerza,
  • +4% odporności w walce wręcz i dystansowej,
  • +2 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 17

Szpon Mrozu

bronie jednoręczne

Obrażenia: 24 – 40 (14-24 bez premii)

Właściwości:

  • +11 siły,
  • +26% obrażeń,
  • dodaje 5-8 obrażeń od lodu,
  • +17% odporności na ogień,
  • +2 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 21

Ziemski Cwaniak

broń jednoręczna

Obrażenia: 22-52 (17-28 bez premii)

Właściwości:

  • +65 zdrowia,
  • +15 do maksymalnych obrażeń,
  • +30% obrażeń,
  • +12% regeneracji zdrowia,
  • +20% odporności na pioruny

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 25

Groźny Stalowy Rozbójnik

broń jednoręczna

Obrażenia: 32-54 (17-29 bez premii)

Właściwości:

  • +18 siły,
  • +30% obrażeń,
  • dodaje 7-12 obrażeń od magii śmierci,
  • 10% ukradzionego zdrowia,
  • -75% regeneracji zdrowia,
  • +20% odporności na magię śmierci

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 29

Buzdygan Agarrusa

broń jednoręczna

Obrażenia: 29-71 (17-29 bez premii)

Właściwości:

  • +30 siły,
  • +40% obrażeń,
  • +22 do maksymalnych obrażeń

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 32

Kolec

broń jednoręczna

Obrażenia: 21-58 (21-36 bez premii)

Właściwości:

  • +22 do maksymalnych obrażeń,
  • 25% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
  • +20% odporności na ogień,
  • +18% odporności w walce dystansowej

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 33

Skorupa z Kamienia Szlachetnego

broń jednoręczna

Obrażenia: 24-40

Właściwości:

  • +20 siły,
  • +12% odporności na magię,
  • +14% szybkości regeneracji mocy,
  • +3%% szans na znalezienie magicznych przedmiotów,
  • +80% upuszczonego złota

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 37

Ceremonialne Ostrze Hak’uber

broń jednoręczna

Obrażenia: 26-44 (26-44 bez premii)

Właściwości:

  • +30 zręczności,
  • 30% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 38

Dusza Bolivara

broń jednoręczna

Obrażenia: 25-58 (25-43 bez premii)

Właściwości:

  • +15 do maksymalnych obrażeń,
  • +18% odporności na ogień,
  • +18% odporności na lód,
  • +18% odporności na pioruny,
  • +18% odporności na magię śmierci

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 38

Ostrze Żałobnika

broń jednoręczna

Obrażenia: 38-96 (26-44 bez premii)

Właściwości:

  • +32 do maksymalnych obrażeń,
  • dodaje 12-20 obrażeń od magii śmierci,
  • +26 pancerza,
  • +22% odporności na ogień

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 42

Srebrny Świt

broń jednoręczna

Obrażenia: 43-88 (32-54 bez premii)

Właściwości:

  • +42 siły,
  • dodaje 11-34 obrażeń od piorunów,
  • +24% odporności na magię śmierci,
  • +3 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 52

Grobowa Klatka

broń jednoręczna

Obrażenia: 55-91 (35-58 bez premii)

Właściwości:

  • +124 zdrowia,
  • dodaje 20-33 obrażeń od lodu,
  • +44 pancerza,
  • +25% odporności na lód

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 57

Bat Feandena

broń jednoręczna

Obrażenia: 53-168 (38-63 bez premii)

Właściwości:

  • +60 do maksymalnych obrażeń,
  • dodaje 15-45 obrażeń od piorunów,
  • +15% szans a uniknięcie ataków bronią dystansową,
  • +3 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 62

Uzależnienie

broń jednoręczna

Obrażenia: 66-68 (40-68 bez premii)

Właściwości:

  • +200 zdrowia,
  • +26 do minimalnych obrażeń,
  • 16% ukradzionego zdrowia,
  • -25% odporności na magię śmierci,
  • +20% szybkości regeneracji mocy

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 67

Krwawa Litera

broń jednoręczna

Obrażenia: 100-247 (43-73 bez premii)

Właściwości:

  • +80 do maksymalnych obrażeń,
  • +64% obrażeń,
  • dodaje 29-48 obrażeń od magii śmierci,
  • +10% odporności w walce wręcz

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 72

Ogień Pustyni

broń jednoręczna

Obrażenia: 115-175 (46-76 bez premii)

Właściwości:

  • +68% obrażeń,
  • dodaje 38-47 obrażeń od ognia,
  • 12% ukradzionego zdrowia,
  • +18% odporności na magię

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 76

Wytrwałość Gregora

broń jednoręczna

Obrażenia: 48-80

Właściwości:

  • +72 siły,
  • +250 zdrowia,
  • +78 pancerza,
  • +4 do Barykady, Odporności i Wzmocnionego Pancerza

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 80

Poszukiwacz Serca

broń jednoręczna

Obrażenia: 74-124 (48-80 bez premii)

Właściwości:

  • +55% obrażeń,
  • przywraca 12 zdrowia na uderzenie,
  • +6% szans na uniknięcie ataków bronią ręczną,
  • +3 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 80

Wściekłość Xerii

broń jednoręczna

Obrażenia: 74-156 (49-82 bez premii)

Właściwości:

  • +11 siły,
  • dodaje 25-74 obrażeń od piorunów,
  • +30% odporności na pioruny,
  • +4 do Krytycznego Ciosu, Dwóch Ostrzy i Chyżości

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 83

Bronie Oburęczne

Pamiątkowy Miecz

oburęczne

Obrażenia: 9-30 (9-15 bez premii)

Właściwości:

  • +15 do maksymalnych obrażeń

Kostur Dusz

oburęczne

Wymagania: Brak

Obrażenia: 25-42

Właściwości:

  • Brak

Wymagania: Poziom 34

Krwawy Tłuczek

oburęczne

Obrażenia: 12-24 (12-20 bez premii)

Właściwości:

  • +4 siły,
  • +4 do maksymalnych obrażeń,
  • przywraca 3 zdrowia na uderzenie,
  • +3% odporności w walce wręcz i dystansowej

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 7, Przełamanie 1

Wściekłość Żywiołów

oburęczne

Obrażenia: 23-40 (16-27 bez premii)

Właściwości:

  • dodaje 2-4 obrażeń od lodu,
  • dodaje 3-4 obrażeń od ognia,
  • dodaje 2-5 obrażeń od piorunów,
  • +7% odporności na magię

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 12, Przełamanie 1

Ostrze Wichru

oburęczne

Obrażenia: 33-44 (21-36 bez premii)

Właściwości:

  • +9 do minimalnych obrażeń,
  • dodaje 3-8 obrażeń od piorunów,
  • 7% ukradzionego zdrowia,
  • +8% odporności na pioruny,
  • +2 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 18, Przełamanie 1

Spalacz Dusz

oburęczne

Obrażenia: 44-72 (28-48 bez premii)

Właściwości:

  • +66 zdrowia,
  • +30% obrażeń, dodaje 7-9 obrażeń od ognia,
  • 25% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
  • +20% odporności na lód

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 21, Przełamanie 1

Zwęglony Ząb Karshy

oburęczne

Obrażenia: 60-75 (36-60 bez premii)

Właściwości:

  • +15 do minimalnych obrażeń,
  • dodaje 9-15 obrażeń od magii śmierci,
  • przywraca 8 zdrowia na uderzenie,
  • +22 pancerza

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 34

Serce Smoka

oburęczne

Obrażenia: 61-94 (45-75 bez premii)

Właściwości:

  • +100 zdrowia,
  • dodaje 16-19 obrażeń od ognia,
  • +18% regeneracji zdrowia,
  • +1 do zdolności Walki Wręcz

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 44, Przełamanie 1

Karmazynowy Łowca

oburęczne

Obrażenia: 54-155 (54-90 bez premii)

Właściwości:

  • +65 do maksymalnych obrażeń,
  • 12% ukradzionego zdrowia,
  • +12% szans na uniknięcie ataków bronią ręczną

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 54, przełamanie 1

Szał

oburęczne

Obrażenia: 115-192 (62-104 bez premii)

Właściwości:

  • +55 siły,
  • +85% obrażeń,
  • przywraca 18 zdrowia na uderzenie,
  • -40 pancerza,
  • +3 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 63

Sprawiedliwość Istaura

oburęczne

Obrażenia: 99-165 (70-117 bez premii)

Właściwości:

  • +65 siły,
  • dodaje 29-48 obrażeń od lodu,
  • +64 pancerza,
  • +3 do zdolności Walki Wręcz

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 72, Przełamanie 1

Słoneczny Miecz Rahvana

oburęczne

Obrażenia: 121-183 (79-130 bez premii)

Właściwości:

  • +260 zdrowia,
  • dodaje 42-53 obrażeń od ognia,
  • +25% regeneracji zdrowia,
  • +14% odporności w walce wręcz,
  • +4 do Wzmocnienia, Przełamania i Rozgromienia

Wymagania: Walka Wręcz na poziomie 81, Przełamanie 1

Bronie Magów

Kręty Potok

bronie magów

Obrażenia: 19-32

Właściwości:

  • +10 inteligencji,
  • +15% obrażeń od magii natury,
  • +18% odporności na lód,
  • +2 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa i Zarażania

Wymagania: Magia Natury na poziomie 24

Towarzysze Druidów

bronie magów

Obrażenia: 9-15

Właściwości:

  • +100 many,
  • +18% regeneracji many,
  • +20% odporności na magię śmierci,
  • +2 do Hartu Ducha, Przyzwania Potęgi i Więzów,
  • +1 do Wzmocnienia i Odporności

Wymagania: Magia Natury na poziomie 33

Dar Dębowego Serca

bronie magów

Obrażenia: 29-49

Właściwości:

  • 10% ukradzionego zdrowia,
  • +32 pancerza,
  • +22% odporności w walce dystansowej,
  • +100 zdrowia

Wymagania: Magia Natury na poziomie 40

Geneza

bronie magów

Obrażenia: 13-22

Właściwości:

  • +200 many,
  • +20% regeneracji many,
  • +14% odporności na magię,
  • +3 do Hartu Ducha, Przyzywania Potęgi, Więzów, Daru Pielęgnacji, Spowijających Objęć i Dzikiego Gniewu

Wymagania: Magia Natury na poziomie 52

Mądrość Isteru

bronie magów

Obrażenia: 50-84

Właściwości:

  • +52 inteligencji,
  • +360 many,
  • 12% ukradzionej many,
  • +12% odporności w walce wręcz

Wymagania: Magia Natury na poziomie 73

Zwiastun Ruin

bronie magów

Obrażenia: 16-28

Właściwości:

  • +8 inteligencji,
  • +15% obrażeń od magii bojowej,
  • +18% odporności na ogień,
  • +2 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalania

Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 20

Kostur Arintha

bronie magów

Obrażenia: 21-36

Właściwości:

  • +10 inteligencji,
  • +20% obrażeń od magii bojowej,
  • +2 do Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalenia

Wymagania: Poziom 28, Magia Bojowa na poziomie 23

Lekkomyślność

bronie magów

Obrażenia: 9-16

Właściwości:

  • +112 many,
  • +18% regeneracji many,
  • +20% odporności na pioruny,
  • +14% szybkości regeneracji mocy,
  • +3 do Chyżości Przywołanych i Szybszego Rzucania Czarów

Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 35

Nocny Szpik

bronie magów

Obrażenia: 35-55

Właściwości:

  • +25 inteligencji,
  • 10% ukradzionego zdrowia,
  • 10% ukradzionej many,
  • +24% odporność na magię śmierci,
  • +3 do Osłabienia, Ponurej Nekromancji i Wampiryzmu

Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 46

Uścisk Archona

bronie magów

Obrażenia: 15-25

Właściwości:

  • +175 zdrowia,
  • +250 many,
  • 40% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
  • +15% odporności na magię,
  • +3 do Błyskotliwości, Wzmocnionych Piorunów i Iskrzenia

Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 58

Nieskończona Pamięć

bronie magów

Obrażenia: 21-35

Właściwości:

  • +65 inteligencji,
  • +40% obrażeń od magii natury,
  • +40% obrażeń od magii bojowej,
  • +3 do zdolności Magii Natury i Magii Bojowej

Wymagania: Magia Bojowa na poziomie 83

Sęk Wdzięku

bronie magów

Obrażenia: 6-11

Właściwości:

  • +2 inteligencji,
  • +17 many,
  • +5% regeneracji many,
  • +5% szans na znalezienie magicznych przedmiotów

Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 4

Wir Duszy

bronie magów

Obrażenia: 10-17

Właściwości:

  • 5% ukradzionej many,
  • +6 pancerza,
  • +8% odporności na magię,
  • +4 inteligencji

Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 10

Naramienniki Rubikona

bronie magów

Obrażenia: 5-9

Właściwości:

  • +37 zdrowia,
  • +10% regeneracji zdrowia,
  • +9 pancerza,
  • +4% odporności w walce wręcz i dystansowej

Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 16

Zaraza

Obrażenia: 20-34

Właściwości:

  • +64 many,
  • 20% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
  • 7% ukradzionego zdrowia,
  • +8% odporności w walce wręcz

Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 26

Iglica Burzy Many

bronie magów

Obrażenia: 22-37

Właściwości:

  • +13 inteligencji,
  • +105 many,
  • +15% obrażeń od magii natury,
  • +15% obrażeń od magii bojowej,
  • +20% odporności na pioruny

Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 29

Kostur Węzła

bronie magów

Obrażenia: 35-54 (25-42 bez premii)

Właściwości:

  • +16 inteligencji,
  • +32 many,
  • +10% obrażeń od magii natury,
  • dodaje 10-12 obrażeń od lodu,
  • +20% odporności na lód,
  • +25 pancerza

Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 34

Ręce Przodka

bronie magów

Obrażenia: 13-21

Właściwości:

  • 10% ukradzionego zdrowia,
  • +24% regeneracji many,
  • +22% odporności na ogień,
  • +16% szybkości regeneracji mocy,
  • +40% szans na znalezienie magicznych przedmiotów

Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 49

Apokalipsa

bronie magów

Obrażenia: 16-27

Właściwości:

  • +42 inteligencji,
  • +35% obrażeń od magii bojowej,
  • +2 do zdolności Magii Bojowej,
  • +3 do Osłabienia, Ponurej Nekromancji, Wampiryzmu, Błyskotliwości, Wzmocnionych Piorunów, Iskrzenia, Spustoszenia, Palących Płomieni i Podpalenia

Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 64

Kostur Smoczego Oka Rimena

bronie magów

Obrażenia: 45-75

Właściwości:

  • +45 inteligencji,
  • +35% obrażeń od magii natury,
  • +50% odporności na lód,
  • +2 do zdolności Magii Natury,
  • +2 do Więzi z Wodą, Arktycznego Mistrzostwa i Zamrażania

Wymagania: Magia Bojowa/Magia Natury na poziomie 65

Bronie Miotane

Łamacz Zaklęć

miotane

Obrażenia: 15-15 (9-15 bez premii)

Właściwości:

  • +6 do minimalnych obrażeń,
  • +8% do odporności na magię,
  • +6% do regeneracji mocy,
  • +10% szans na znalezienie magicznych przedmiotów

Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 8, Szybkie Dobycie Broni 1

Duch Łotrzyka

miotane

Obrażenia: 18-34 (15-26 bez premii)

Właściwości:

  • +13 zręczności,
  • dodaje 3-8 obrażeń od piorunów,
  • +4% odporności w walce wręcz i dystansowej,
  • +2 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania

Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 18, Szybkie Dobycie Broni 1

Strzelający Szpikulec

miotane

Obrażenia: 40-63 (10-18 bez premii)

Właściwości:

  • +35% obrażeń,
  • dodaje 9-11 obrażeń od ognia,
  • 30% obrażeń fizycznych przeniesionych na wroga,
  • przywraca 7 zdrowia na uderzenie,
  • +12% szybkości regeneracji mocy

Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 30, Szybkie Dobycie Broni 1

Wcielenie Otchłani

miotane

Obrażenia: 61-95 (32-54 bez premii)

Właściwości:

  • +112 zdrowia,
  • dodaje 16-19 obrażeń od ognia,
  • dodaje 13-22 obrażeń od magii śmierci,
  • +24% odporności na magię śmierci

Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 44, Szybkie Dobycie Broni 1

Równowaga

miotane

Obrażenia: 63-69 (41-69 bez premii)

Właściwości:

  • +65 zręczności,
  • +22 do minimalnych obrażeń,
  • +25% odporności w walce dystansowej,
  • +3 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania

Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 58, Szybkie Dobycie Broni 1

Krąg Nocy

miotane

Obrażenia: 77-203 (49-82 bez premii)

Właściwości:

  • +75 do maksymalnych obrażeń,
  • dodaje 28-46 obrażeń od lodu,
  • 12% ukradzionego zdrowia,
  • +25% odporności na lód

Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 70, Szybkie Dobycie Broni 1

Nieskazitelny

miotane

Obrażenia: 98-263 (57-95 bez premii)

Właściwości:

  • +112 zręczności,
  • +100 do maksymalnych obrażeń,
  • +72% obrażeń,
  • +14% odporności w walce wręcz,
  • +4 do Szybkiego Dobycia Broni, Krwawienia i Przenikania

Wymagania: Walka Dystansowa na poziomie 82, Szybkie Dobycie Broni 1

Strona:   1     2     3     4     5  

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...