Wygląda na to, że lawina krytycznych komentarzy po pierwszych pokazach podziałała, stąd też należy nie spodziewać się gry "Deus Ex Remastered" w dniu planowanej premiery, to jest 5 lutego przyszłego roku. Studio Aspyr dziękuje za wszelkie opinie i decyduje się na przesunięcie wspomnianego terminu po to, aby dostosować produkt do oczekiwań nabywców. A może wystarczyło po prostu zrobić kolejną część?
Pomimo drobnym trudności i przekładania premiery, "Świątynia Pierwotnego Zła" w końcu pojawiła się dzisiaj w ofercie sklepu Steam. Choć od premiery mija 20 lat, to wciąż mamy do czynienia z bardzo dobrą grą, za którą stało nieistniejące już studio Troika, czyli twórców nie mniej rozpoznawalnego "Arcanum". Czego możemy się spodziewać po najnowszym wydaniu i czy warto kupić je już w momencie premiery?
Powoli nadchodząca premiera czwartej odsłony gier Warhammera 40:000 spod sztandaru "Dawn of War" niesie ze sobą równie wiele oczekiwań, co niepokoju. KING Art Games udowodniło swoje zaznajomienie z kunsztem RTS-ów przy "Iron Harvest", ale fani w dalszym ciągu pamiętają porażkę, która miała miejsce przy części trzeciej. Dlatego nowe wiadomości dotyczące tej produkcji już z założenia będą budzić spore poruszenie. Mianowicie, chodzi o pojawienie się nowej dostępnej frakcji.
Powieści sci-fi, które dzieją się w nieodległej przyszłości, z samego swojego założenia stanowią ciekawy temat. Założenie ostatecznie jest takie, że ukazują jakąś wersję przyszłości, którą czytelnik będzie mógł zweryfikować. To samo niewątpliwie dotyczyło "Walca stulecia" Rafała A. Ziemkiewicza, która otrzymała Nagrodę Zajdla w 1998 roku. Teraz jednak nadeszła chwila na jej ponowne wydanie, a to zmienia trochę postać rzeczy. Ostatecznie, w ten sposób książka staje się nie tylko gdybaniem na temat tego, jak będzie wyglądał świat. Na przestrzeni czasu doszło do zmian geopolitycznych, postępu technologicznego i rozwoju społeczeństwa. To wszystko pozwala na weryfikację między domysłami a tym, w którym kierunku potoczył się porządek świata. Przez to całość nabiera dodatkowej głębi czekającej na odkrycie.
29 listopada miało miejsce INDIE Live Expo, jeden z największych w Azji programów informacyjnych poświęconych grom niezależnym. Od czasu pierwszej edycji w 2020 roku emitowano go 13 razy w 4 językach (japońskim, angielskim, chińskim i koreańskim), co łączne zaowocowało ponad 100 milionami wyświetleń. Tym razem na jego łamach ukazano przeszło 400 różnych tytułów. W związku z tym miało i ma miejsce kilka rzeczy, o których warto jest wspomnieć.