The Wicked + The Divine: Komercyjne Samobójstwo
the wicked + the divine: komercyjne samobójstwo

Pierwsza część "The Wicked + The Divine" zapowiadała przyzwoitą serię, bazującą na ciekawym pomyśle, lecz niepozbawioną mankamentów, w tym sporej dawki naiwności oraz irytujących bohaterów. Kontynuacja była już wyraźnie słabsza, głównie przez znacznie wolniejsze tempo i mniejszy wpływ na przewodnie wątki fabularne. Co czeka czytelników trzeciego tomu?

W "Komercyjnym samobójstwie" Kieron Gillen poświęcił wiele miejsca na zaprezentowanie przeszłości poszczególnych bóstw. Pomysł co najmniej dobry, ponieważ poprzednie części cierpiały przez powierzchowną kreację licznego grona nowożytnych bogów. Pogłębienie charakterów postaci po trosze się udało, a po trosze nie – winę za ten stan rzeczy ponosi jednak fakt, że w dalszym ciągu to grupa zbliżonych do siebie figur. Praktycznie wszystkich cechuje hedonistyczny styl życia, arogancja lub znudzenie sprawami śmiertelników. Niektóre relacje nabrały znaczenia, jednak wciąż potencjał młodocianych bóstw sprawia wrażenie niewykorzystanego.

Solasta: Crown of the Magister
solasta: crown of the magister

Kilka dni temu miała miejsce premiera "Solasta: Crown of the Magister", a twórcy wprowadzają już pierwsze poprawki (1.0.18 Hotfix) bądź ostrzegają o większych błędach, nad którymi wciąż pracują. Nie należy uzbrajać się w kilka broni – Orc Javelin, Orc Shortbow czy Ogre Javelin. Gdy zapiszesz grę, będąc w ich posiadaniu, możesz później nie wczytać tego save'a. Nadal nie poprawiono nieprawidłowo umieszczonych bród na twarzach postaci czy czarnego ekranu podczas rozpoczynania nowej kampanii.

Pełną listę mniejszych i większych łatek znajdziecie pod tym adresem.

Expeditions: Rome

Walka w Expeditions: Rome

Dodał: , · Komentarzy: 0
expeditions: rome

Twórcy "Expeditions: Rome" udostępnili kolejną aktualizację, w której rozwodzą się na temat systemu walki. Jak w poprzednich częściach, również tutaj ma mieć ona charakter turowy. Podczas gdy legiony będą toczyć za ciebie większe bitwy na mapie świata, ty wraz ze swoją elitarną drużyną pretorianów zaangażujesz się w taktyczne potyczki na heksagonalnej planszy, posiłkując się szeregiem umiejętności oraz przedmiotów.

Kiedy napotykasz wroga podczas przeszukiwania terenu w czasie rzeczywistym, przechodzisz do systemu turowego. Zaczynasz od fazy przygotowań, w której umieszczasz swoich podopiecznych na odpowiednich polach. Podczas bitwy możesz poruszać się każdą z postaci, aktywować umiejętności i używać posiadane przedmioty. Ilość pól, o jakie możesz przemieścić jednostki, zależy od ciężkości noszonej zbroi.

Wczytywanie...