Informacja prasowa
Jeśli jesteś fanem gier RPG, lubisz pisać, czytać i chciałbyś współtworzyć niesamowite historie ze świata Zapomnianych Krain, zapraszamy do wspólnej zabawy w grze tekstowej Toril.pl
W ciągu ostatnich miesięcy sytuacja w Skraju nie jest spokojna. Zablokowane zostały drogi transportowe na północ – karawany, które chcą przedrzeć się przez Zielone Pola opanowane przez bandę Grasanta, muszą łączyć się w solidne grupy i wynajmować dużo ochrony. Z tego powodu rośnie popularność portali teleportacyjnych i stacji gnomich sterowców, zwanych Frumachinami; infrastruktura przestaje wyrabiać pod naporem zainteresowania. Z północy nadciągają uchodźcy, nie tylko z Pól, ale także z Cormyru, a w Przystani Nerimy praktycznie nie ma już pustych budynków ani miejsca na nowe. Wężowa Puszcza nie została uwolniona od potworów, które zaczęły organizować się w coraz większe zbieraniny i koordynować swoje ataki.
W odpowiedzi na nowe zagrożenia, Kapituła Skraju, kolegialny organ reprezentujący mieszkańców, we współpracy z Marszałkiem podnosi potencjał obronny Skraju. Trwa intensywny zaciąg do garnizonu miejskiego oraz do milicji dwóch pozostałych osad, Wężowej Skórki i Beerahy. Rekrutów zachęca się stałą pracą i dachem nad głową, a szkolenia wojskowe odbywają się już niemalże codziennie.