SEVEN: The Days Long Gone

Studio Fool's Theory raczej nie zdradza wiele danych na temat swojego pierwszego projektu, ale gdy już zdecyduje się upublicznić jakiś materiał, to z całą pewnością jest on konkretny. I naprawdę robi wrażenie. Może w tym szaleństwie, mgiełce tajemnicy unoszącej się nad grą, jest metoda? Lepsze chyba to niż zalewać nas informacjami do porzygu.

seven: the days long gone

Tak czy owak, twórcy postapokaliptycznego "Seven: The Days Long Gone" intrygują i nie pierdzielą się w tańcu. Ciche zabójstwa. Widowiskowe akrobacje, których nie powstydziłby się bohater serii "Assassin's Creed". Ciekawy system skradania i eliminacji przeciwników, który przypadnie do gustu fanom "Deus Ex" i "Dishonored". Umiejętność niewidzialności czy stworzenia bańki czasowej. Mini-gry w stylu hakowania i otwierania zamków. No i nie zapominajmy o rozmowach z mrocznym bytem, który przez przypadek utknął w umyśle protagonisty. To wszystko w rzucie izometrycznym.

Jak to Was nie zmusi, aby rzucić okiem na fragment rozgrywki z "Seven", to naprawdę nie wiem...

Śródziemie: Cień Wojny

Jeżeli nadal nie jesteście zmęczeni materiałami, którymi od kilku tygodni bombarduje nas Warner Bros. Interactive Entertainment, to łapcie kolejny filmik promujący "Śródziemie: Cień Wojny". Jak widać, dzień bez wieści z Mordoru jest dniem straconym.

śródziemie: cień wojny

Tym razem głos oddajemy orkom, którzy są bardzo pamiętliwą rasą. Doskonale zapamiętają, gdy okażesz im litość i darujesz życie lub też umożliwisz nowe perspektywy do pięcia się na szczyt hierarchii władzy. Z drugiej strony, gdy któregoś z nich okaleczysz i zostawisz na pewną śmierć, to będą w sercu pielęgnowali żądzę krwawej zemsty. Jak to się mawia – karma zawsze wraca.

Divinity: Grzech Pierworodny II

Jak obiecali, tak uczynili. Studio Larian postanowiło dzisiaj przybliżyć graczom szczegóły związane z ostatnią rasą, w którą będziemy mogli się wcielić – nieumarłego. Oczywiście, twórcy zdecydowali się nie ograniczać do zwykłej zmiany skórki i mieszania w bazowych statystykach bohatera. Zamiast tego konkretnie poszaleli, co spowoduje, że gra ożywieńcem, będzie naprawdę intrygującym doświadczeniem.

divinity: grzech pierworodny ii

Po pierwsze, możemy wybrać martwiaka dowolnej rasy – jeżeli chcesz grać nieumarłą krasnoludzką kobietą lub kościstym jaszczurem, to droga wolna. Po drugie, możesz uciec z praktycznie każdej walki udając po prostu... martwego. Po trzecie, radujesz się na widok trucizny oraz toksycznych oparów, bo leczą one Twoje punkty zdrowia. Po czwarte, masz dostęp do mrocznych artefaktów, które odkrywają przed Tobą naprawdę ciekawe perspektywy.

Komiksy
gdy zapłaczą cykady – księga morderczej klątwy

Okazuje się, że po dwóch tomach "Gdy zapłaczą cykady" – "Księdze uprowadzenia przez demony" i "Księdze dryfującej bawełny" – autor nadal jest w stanie zaskakiwać czytelnika. Może się wydawać, że wiemy już bardzo dużo, ale "Księga morderczej klątwy" dostarcza nowych informacji, które skłaniają do zastanowienia się nad sytuacją jeszcze raz.

Wprowadzenie nadal prezentuje się bardzo podobnie. Młody Keiichi jest nowym mieszkańcem wioski Hinamizawa, gdzie zdążył zaprzyjaźnić się z kilkoma dziewczynami. Razem tworzą zgraną paczkę, aż dowiaduje się o tajemniczych morderstwach.... Tym razem jednak sprawa zostaje przedstawiona w zupełnie inny sposób, a historia wkracza w rejony dramatu społecznego. Akcja skupia się na Satoko, którą bohater zaczyna traktować jak młodszą siostrę.

Niestety spokojny początek wywołuje już znużenie. Wymaga tego formuła – tylko że klubowe zabawy, w których Maebara niezmiennie przegrywa, są tak infantylną rozrywką, że aż chciałoby się je ograniczyć. Tymczasem mam wrażenie, iż ten wstęp został dodatkowo rozbudowany. Wcześniej nie odczuwało się zmęczenia nim, a tu szybko się ono pojawia z braku interesujących wydarzeń. Fabuła jest przeciągana, a Keiichi musi jeszcze wysłuchać opowieści o klątwie i historii wioski... Zbyt długo to trwa.

Inne

Jak się okazuje, w 2005 roku studio Obsidian Entertainment otrzymało możliwość stworzenia gry opartej o uniwersum "Pieśni Lodu i Ognia". Propozycję taką wysunęło Electronic Arts, które posiadało niezbędne zasoby oraz bazę do wykonania takiego projektu, ale równocześnie sondowało rynek, aktywnie poszukując developerów, którzy mają dość talentu i odwagi, aby unieść materiał bazowy.

gra o tron,obsidian

Feargus Urquhart zdradził jednak, że po konsultacjach wewnątrz zespołu, postanowiono podziękować za propozycję. Szef Obsidianu stwierdza, że on i wielu jego współpracowników są fanami wspomnianego uniwersum od początku jego powstania, więc byli wtedy na bieżąco z wątkami w sadze. Odmowę wytłumaczyli tym, że iście tytanicznym wyczynem byłoby przeniesienie największych walorów książek oraz całego klimatu intryg, aby potem przedstawić go w grze, która mogłaby zainteresować przeciętnego gracza.

Śródziemie: Cień Wojny

Byli już orkowie z zamiłowaniem do brutalności i terroru, mogliśmy też spojrzeć na fetyszystów metalu oraz broni niekonwencjonalnej. Kolejnym plemieniem, z którym Talion skrzyżuje swój miecz, będą Maruderzy. Od innych przedstawicieli gatunku odróżnia ich to, że uwielbiają blichtr, złoto, wszelakiego rodzaju błyskotki oraz charakteryzują się kompletnym brakiem gustu.

śródziemie: cień wojny

Materiał prezentujący najbardziej odpicowanych orków po tej stronie Mordoru znajdziecie w rozszerzeniu wieści.

Inne

Wystartowała zbiórka na Forbidden Unit

Dodał: , · Komentarzy: 0
forbidden unit

Za pomocą Kickstartera studio Chainless Games zamierza sfinansować swoją pierwszą grę: turowego, dystopijnego, taktycznego i cyberpunkowego CRPG-a zatytułowanego "Forbidden Unit". Historia zabierze nas do dalekiej przyszłości, do świata zniszczonego ostateczną wojną światową. Niemal cała Ziemia nie nadaje się do zamieszkania, ludzie przetrwali w osłoniętych murami miastach, gdzie potężne korporacje kontrolują każdy krok. Niepogodzeni z tym uciekają na pustkowia, aby żyć w społecznościach wyznających prawo dżungli.

Polcon 2017

Polcon 2017 – relacja

Dodał: , · Komentarzy: 7
polcon 2017

Dojechaliśmy o czasie i przezornie, jako że słoneczko powoli zmierzało w stronę widnokręgu, a po nieznanym terenie lepiej poruszać się za dnia, chcieliśmy się najpierw zakwaterować. I od razu pałą w łeb. Na liście w wyznaczonym akademiku nas nie było. W drugim też nie. Najwyraźniej nie byliśmy odosobnieni, bo pani wcale się nie zdziwiła i wskazała dalszą drogę. Zapowiadała się gra na poziomie very hard. Aktywowaliśmy wszystkie skille retoryczne i poszliśmy do trzeciego. I nagle okazało się, że gramy na najłatwiejszym poziomie. Pan miał wolne pokoje i nie widział problemu. Ciekawe, czy organizatorzy mu podziękują.

Komiksy

Wydawnictwo Egmont ujawniło pełną listę zapowiedzi na październik. We wspomnianym miesiącu ukaże się 15 nowych komiksów – mniej niż we wrześniu, ale wśród nich znalazły się bardzo wyczekiwane tytuły. W rozszerzeniu newsa znajdziecie pełną listę wraz z datami premier i okładkami. Z najciekawszych tytułów wyjdą:

komiksy,Egmont
  • Cztery nowe pozycje z DC Odrodzenie – poświęcone Batmanowi, Flashowi, Lidze Sprawiedliwości oraz Supermanowi
  • Pierwszy tom komiksu "Daredevil: Nieustraszony" liczący 480 stron (!), cieszący się wyśmienitymi opiniami
  • Kawa „Zombo” – czyli Myszka Miki Disneya dla młodszych i starszych
Śródziemie: Cień Wojny

Jeżeli sam tytuł informacji nie zaciekawił Was, aby obejrzeć najświeższy fragment gry, to jest z Wami po prostu coś nie tak.

śródziemie: cień wojny,balrog

Chyba nie skłamię, że standardy epickości i widowiskowości przekraczają wszelkie dopuszczalne normy, przebijając w tym aspekcie wszystkie wcześniejsze materiały promujące grę. W przypadku "Cienia Wojny", to olbrzymi komplement, bo twórcy ewidentnie nie pierdzielą się w tańcu.

Wczytywanie...