"Wielka Księga Szaleństwa" to nowa gra kooperacyjna autorstwa Maxime Rambourga wydana przez Wydawnictwo Portal pod szyldem 2Pionków i przeznaczona dla od 2 do 5 osób. Gracze wcielają się w niej w młodych adeptów czarodziejskiej szkoły, którzy nieopatrznie otworzyli magiczną księgę, uwalniając skryte w niej potwory. By wszystko skończyło się dobrze, muszą spróbować pokonać je wspólnymi siłami i z powrotem zamknąć przeklęte tomisko.
Na całość składa się głównie niewielka plansza, nieco tekturowych znaczników i mnóstwo przeróżnych kart: Grymuaru, Klątw, Szaleństwa, Zaklęć czy Żywiołów. Celem graczy jest przerzucenie wszystkich stron otwartej księgi i pokonanie ostatniego potwora, pilnując jednocześnie, by nie popaść w szaleństwo. Jak zatem wygląda sama rozgrywka?