Informacja prasowa
Nie tak dawno zakończyło się w Poznaniu doroczne święto miłośników fantastyki POLCON 2011. W tym roku w gronie gości honorowych znalazł się Dom Wydawniczy REBIS, który z tej okazji przygotował kilka dodatkowych atrakcji dla czytelników oraz przeprowadził konkurs na najlepszą fantastyczną książkę na 21-lecie swego istnienia.
Już na początku każdy z uczestników Polconu otrzymał niezwykły upominek: duże, kolekcjonerskie karty z reprodukcjami sześciu wybranych, najciekawszych okładek książek REBISU, które ukazały się w ostatnim czasie. Nie chcieliśmy zarzucać fanów kolejnymi zwyczajnymi ulotkami, które niebawem zresztą wylądują w koszu – mówi Bogusław Tobiszowski, dyrektor ds. marketingu. – Dlatego przygotowaliśmy naprawdę fajne grafiki w postaci, której nikt nie powstydzi się postawić na półce czy powiesić na ścianie.
Po początkowych atrakcjach przyszedł czas na trzy konkursy – kreatywny poświęcony serii Diuna, sprawdzający wiedzę o cyklu Czarna Kompania oraz o… „fantastycznej” ofercie REBISU, która po 21 latach istnienia wydawnictwa, nie ukrywajmy, jest spora i obejmuje grubo ponad czterysta tytułów. Świetnie bawiący się uczestnicy, wykazujący się wielką inwencją i znajomością poruszanych tematów, ku swemu miłemu zaskoczeniu zostali na zakończenie obdarowani dodatkowymi upominkami od wydawnictwa.
Jednakże punkt kulminacyjny stanowiło piątkowe spotkanie z czytelnikami, w którym uczestniczyli prezes Tomasz Szponder, szef promocji Bogusław Tobiszowski oraz szef sprzedaży internetowej Andrzej Hudowicz. Dwie godziny w jednej z auli MTP obfitowały we wspomnienia, anegdoty, ale również rozmaite pytania, na które nie co dzień można uzyskać odpowiedź wprost „u źródła”. Okazję po temu wykorzystało skwapliwie ponad siedemdziesięciu uczestników POLCONU, którzy opuszczali aulę w pełni usatysfakcjonowani, oczywiście z upominkami.